Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 20. september 2009 #1 Skrevet 20. september 2009 hei jeg lurer seriøst på om jeg har en mild grad av asma! Jeg sliter nemlig veldig med tørr hoste og det sitter nesten konstant en kløe nedi halsen/lufveien min. Med andre ord, så virker det som at det er noe som irritere luftveien mine veldig. Dette har vart i en ganske lang periode(1år +) Jeg har også merket at jeg får brekninger ved hard fysisk anstrengelse, men jeg er derimot ikke i noe usedvanlig dårlig form og hadde sikkert klart 3000m på 12-13 min. Men hvis jeg derimot løper opp en veldig bratt bakke, altså ved veldig kort intens fysisk aktivitet, så får jeg litt brekning tedenser. Det føles lissom som at det er noe i nederste delen av halsen som ikke skal være der, noe som irriterer veldig Jeg bare håper seriøst ikke det er snakk om asma, siden jeg har planer om å søke krigsskolen til sommeren. Man kommer nemlig ikke inn hvis man har asma eller andre seriøse allergier=( Jeg håper egentlig bare på at jeg er litt følsom for støv og siden jeg bor i en mur blokk, så har jeg hørt at dette ikke er så bra for folk som har asma eller er allergiske mot støv. Er nemlig slik at jeg har betydelig mindre syptomer når jeg er hjemme om sommeren, men bare til at det gradivs blir verre etter at jeg har kommet tilbake til student hybelen min Skal bestille time hos legen i morgen uansett, så jeg får avklart dette en gang for alle. Håper virkelig ikke at mine planer om å prøve en karriere i forsvaret blir spolert.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå