Gå til innhold

Hva synes dere om denne?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hehe, lufte hodet :fnise:

Ser mer enn stor nok ut, dog det kan være vanskeligt å avgjøre hvor stor den er uten noe å sammenligne med.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hehe, kanskje gutta her skulle lagt ut link til bilde av sin egen ;)...men hadde nok blitt sletta fort av moderatorene

Kunne jeg godt ha gjort;-) 20cm slapp her....

Skrevet
Kunne jeg godt ha gjort;-) 20cm slapp her....

En slapp penis har man jo ikke akkurat mye bruk for.

Skrevet
En slapp penis har man jo ikke akkurat mye bruk for.

Det er sant. Men kanskje større sjanse for å kunne legge den ut her, enn hvordan den er i errigert tilstand!?!

Skrevet

Er ikke alltid så imponerende med en shower, da er det gøyere med en grower, KongHung.

Skrevet
Er ikke alltid så imponerende med en shower, da er det gøyere med en grower, KongHung.

Vet du noe om at den ikke er en grower?

Ikke impnerende med 12cm erigert heller... men sex er mer en størrelse...

Skrevet

Tenker man i cm tror jeg faktisk denne er i underkant av hva de fleste jentene her inne mener er passe.

Har jeg rett?

Skrevet
Vet du noe om at den ikke er en grower?

Ikke impnerende med 12cm erigert heller... men sex er mer en størrelse...

Selvsagt vet jeg ikke det. Men jeg gir blanke faan i hvor mange cm den er så lenge mannen er god.

Skrevet

Tipper den der er 18 cm, altså godt over snittet lang.

Skrevet

Den var faktisk stygg og ujevn.

Størrelsesmessig så den helt grei ut, nokså gjennomsnittlig. Ikke imponerende.

Skrevet

Den ser ganske stor ut, men bildene var ulekre, synes jeg.

Skrevet
Den ser ganske stor ut, men bildene var ulekre, synes jeg.

Hvordan skal den se ut da?

Skrevet

Personleg syns eg str. var ikkje så galen...men det er jo ikkje størrelsen som teller... Det er korleis ein brukar den.

MEN.......personleg likar eg en man med liiiiitt mindre hår =D

Skrevet

Tror nok den er mindre enn 18 cm. ;)

Grunn: Bilder er 1024 piksler langt = 270.93 mm langt/2 (siden bildet er delt i to)= 135 mm = 13,5 cm. Og snabelen er mindre enn 13 cm. Noen som sa 18 cm? Hmm

:)

Skrevet

Synes den ser både stor og fin ut, jeg! ;)

Og dette med hår - det ser altså bare helt talentløst ut om en mann med såpass mye kroppsbehåring som han på bildet skulle være glattbarbert altså - en helt bar flekk på midten av kroppen og masse svart hår rundt? iI think not...

Skrevet
Tror nok den er mindre enn 18 cm. ;)

Grunn: Bilder er 1024 piksler langt = 270.93 mm langt/2 (siden bildet er delt i to)= 135 mm = 13,5 cm. Og snabelen er mindre enn 13 cm. Noen som sa 18 cm? Hmm

:)

Takk til deg. Om du mener den der er 13,5 er du helt på jordet, har du sett en pikk på 13,5 cm egentlig?

Dust.

Skrevet
Takk til deg. Om du mener den der er 13,5 er du helt på jordet, har du sett en pikk på 13,5 cm egentlig?

Dust.

Stor og deilig. Skulle gjerne ha kjælt litt med den slik at den fikk lufta seg. Blitt enda penere. Mannen skal ha hår

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...