Superlilje Skrevet 31. januar 2010 Forfatter #161 Del Skrevet 31. januar 2010 Det har heldigvis ikke kommet noe mer. Så satser på det går bra dette her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 1. februar 2010 Forfatter #162 Del Skrevet 1. februar 2010 Begynner å merke det godt på morgenene at jeg er gravid altså! I dag var det rett før jeg måtte gå av bussen fordi jeg var så kvalm. Men det hjelper hvis jeg har god tid om morgenen og får spist en rolig frokost. Og tickeren min er jo nesten alltid en dag for sent ute. Var syv uker i går nemlig! Men liker egentlig legens utregning bedre, for i følge henne er jeg åtte uker på torsdag Men tror min egen stemmer mer siden jeg så godt som aldri har hatt en 28 dagers syklus i mitt liv. Bortsett fra på p-piller da, men det teller ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 1. februar 2010 #163 Del Skrevet 1. februar 2010 Begynner å merke det godt på morgenene at jeg er gravid altså! I dag var det rett før jeg måtte gå av bussen fordi jeg var så kvalm. Men det hjelper hvis jeg har god tid om morgenen og får spist en rolig frokost. Og tickeren min er jo nesten alltid en dag for sent ute. Var syv uker i går nemlig! Men liker egentlig legens utregning bedre, for i følge henne er jeg åtte uker på torsdag Men tror min egen stemmer mer siden jeg så godt som aldri har hatt en 28 dagers syklus i mitt liv. Bortsett fra på p-piller da, men det teller ikke Kvalmen har kommet ja.. Masse å glede deg til. Men det er da noe at det er et etablert svangerskap. De sier jo det er et godt tegn å få sterke tegn på graviditet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 1. februar 2010 Forfatter #164 Del Skrevet 1. februar 2010 Ja, det sa legen også. Og har helt vannvittig ømme pupper, og dobbeltpupp i alle bher jeg eier, så det er virkelig noe på gang ja! Og er tørst! Drakk sikkert to liter på to timer og er fremdels tørst. Liker ikke at puppene vokser da, for jeg er allerede en 75F/70G. Og det er vanskelig og dyrt med så store Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 1. februar 2010 #165 Del Skrevet 1. februar 2010 Ja, det sa legen også. Og har helt vannvittig ømme pupper, og dobbeltpupp i alle bher jeg eier, så det er virkelig noe på gang ja! Og er tørst! Drakk sikkert to liter på to timer og er fremdels tørst. Liker ikke at puppene vokser da, for jeg er allerede en 75F/70G. Og det er vanskelig og dyrt med så store Tørst ja?? :dåne: Drikker helt avsindige mengder vann jeg også. Og bare vent til ammingen: Da blir det 4-5 liter daglig, kanskje. Det måtte jeg ha. Drakk mens jeg pumpet, matet, spiste, gikk tur, kjørte bil og våknet tilogmed på natta uttørket! Litt av et styr dette med barn altså.. Og forresten: puppene blir enda større rett etter fødsel. Fulle av melk, harde og umulige å ligge på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 1. februar 2010 Forfatter #166 Del Skrevet 1. februar 2010 Hehe, ja, ser i grunnen for meg at jeg må opp i H/I-cup Monsterpupper!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 5. februar 2010 Forfatter #167 Del Skrevet 5. februar 2010 Da har jeg fått time til ultralyd 19. april blir det, da er jeg 18+1, eller 18+4 i følge legen Så får vi bare satse på at jeg kommer så langt da, enda litt over fire uker til det er litt tryggere.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 6. februar 2010 Forfatter #168 Del Skrevet 6. februar 2010 Æsj, i dårlig humør nå.. Snakket med en venninne fra jobb. Og hun sa at folk har snakket om meg og at jeg er sykemeldt så tidlig i graviditeten. De tror visst at det betyr at jeg kommer til å være sykemeldt hele veien. Og sjefen liker ikke folk som er sykemeldt, det har jeg visst lenge. Men det at jeg er sykemeldt nå vil jo virkelig ikke si at jeg kommer til å være sykemeldt hele svangerskapet! Nå er jeg jo snart ferdig med praksis, og da har jeg større mulighet til å droppe skolen de dagene jeg er sliten, og heller jobbe. For jobben min er faktisk viktig for meg! Så jeg satser å være tilbake i jobb fra den midten av februar. Legen mente at jeg sikkert kom til å være like trøtt ihvertfall til uke 12, men jeg vil ikke være sykemeldt lenger.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 7. februar 2010 Forfatter #169 Del Skrevet 7. februar 2010 (endret) Den tickeren er jo helt håpløs. Den er feil ihvertfall annenhver dag. Så i dag er jeg 8 uker Og min samboer har kjøpt digital speilrefleks i bursdagsgave til meg Så kan jeg ta magebilder når den begynner å komme Endret 7. februar 2010 av Superlilje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 7. februar 2010 #170 Del Skrevet 7. februar 2010 Digital speilrefleks er blant de beste bursdagsgavene! Fikk selv til bursdag for snart 2 år siden. Blir flittig brukt:) Genialt enkelt å føre over til pc med kabel, så da gleder jeg meg til magebildene kommer! Og en ting til.. Jeg synes du skal drite i at folk snakker om sykemeldingen din. De har ikke peiling.. Kanskje de kommer i samme situasjon selv og ser hvor hardt det kan være å være gravid.. For det er jammen hardt for de som blir dårlige og slitne. Håper for din del at du slipper unna bekkenløsning. Det skal visst ikke være noe særlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 7. februar 2010 Forfatter #171 Del Skrevet 7. februar 2010 Ja, håper jeg får et greit svangerskap resten av veien. Og jeg skal nå jobbe så lenge jeg klarer ihvertfall, nå ble det bare for mye siden jeg er i praksis samtidig. Speilrefleks er helt fantastisk! Håper jeg begynner å få noe annet enn fleskemage snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 8. februar 2010 Forfatter #172 Del Skrevet 8. februar 2010 Jeg har alltid elsket tortillachips med ostesmak, men nå holder jeg nesten på å brekke meg bare jeg ser en pose med det! Man blir rar av å være gravid ja! Og i dag kom jeg meg ikke avgårde til barnehagen fordi jeg var så kvalm. Turte ikke sitte på bussen i 40 minutter sånn som jeg følte meg.. Ble jo bedre etterhvert da, men godt med litt ekstra helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 9. februar 2010 Forfatter #173 Del Skrevet 9. februar 2010 Happy birthday to me! Blir 22 år i dag jeg. Og har fått fine roser av mannen, og vært ute og spist middag. Koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 15. februar 2010 Forfatter #174 Del Skrevet 15. februar 2010 Da skal jeg til legen igjen i dag. Blir vel 1. svangerskapskontroll, selv om vi gjorde noen av tingene sist jeg var der. Så skal gå gjennom blodprøvesvarene og sånn i dag. Og så er jeg veldig usikker på om jeg skal be om mer sykemelding. Har ikke noe lyst å være sykemeldt lenger, men er sikker på det kommer til å være like ille å jobbe som det var før jeg ble sykemeldt. Og det var ikke gøy.. Men det er jo bare to uker til vinterferie fra skolen, og tre uker til jeg er 12 uker på vei og alt skal bli så mye bedre :gjeiper: Så bør vel egentlig bare prøve å holde ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 15. februar 2010 Forfatter #175 Del Skrevet 15. februar 2010 Da har jeg vært hos legen igjen. De har ultralydapparat på legekontoret, så hun tok en ultralyd for å se om hun kunne se noe der inne. Men det var ikke så lett å se noe, det var visst en tarm med luft i i veien Men hun så ihvertfall at livmoren var forstørret, og det virket nå som det var normalt å ikke se så mye på utvendig ultralyd så tidlig. Så da prøver jeg å tro på det og ikke bekymre meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 16. februar 2010 #176 Del Skrevet 16. februar 2010 Da har jeg vært hos legen igjen. De har ultralydapparat på legekontoret, så hun tok en ultralyd for å se om hun kunne se noe der inne. Men det var ikke så lett å se noe, det var visst en tarm med luft i i veien Men hun så ihvertfall at livmoren var forstørret, og det virket nå som det var normalt å ikke se så mye på utvendig ultralyd så tidlig. Så da prøver jeg å tro på det og ikke bekymre meg Det er jo ofte ikke SÅ avansert dette apparatet de har hos legen i forhold til på sykehuset, så om dere så en utvidet livmor så kan det være godt nok det! Det er nok en liten en som lurer der inne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 21. februar 2010 Forfatter #177 Del Skrevet 21. februar 2010 Da var enda en uke over! Og den har vært slitsom.. Men i dag har jeg vært i dåp, og det var koselig Tok masse bilder med det fine kameraet mitt Merker at det har begynt å skje noe med magen. Siden ca onsdag har den virket større. Er jo veldig oppblåst også da, men virker som det er noe ekstra som tar opp plass der inne :rødme: Har også begynt å kjenne det i bekkenet, noe jeg ikke liker. Etter jobb på torsdag, der jeg var veldig aktiv og løftet mye, var jeg helt øm i rompe og lår. Og fikk stikk nedover venstre side, fra rompen ned gjennom låret, og det kjentes ut som foten skulle svikte. De siste dagene har jeg vært litt støl innimellom, og disse stikkene kom igjen i dag etter en lang dag i dåp. Vil ikke ha bekkenløsning! Bare to uker igjen til tolv uker!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 23. februar 2010 #178 Del Skrevet 23. februar 2010 Da var enda en uke over! Og den har vært slitsom.. Men i dag har jeg vært i dåp, og det var koselig Tok masse bilder med det fine kameraet mitt Merker at det har begynt å skje noe med magen. Siden ca onsdag har den virket større. Er jo veldig oppblåst også da, men virker som det er noe ekstra som tar opp plass der inne :rødme: Har også begynt å kjenne det i bekkenet, noe jeg ikke liker. Etter jobb på torsdag, der jeg var veldig aktiv og løftet mye, var jeg helt øm i rompe og lår. Og fikk stikk nedover venstre side, fra rompen ned gjennom låret, og det kjentes ut som foten skulle svikte. De siste dagene har jeg vært litt støl innimellom, og disse stikkene kom igjen i dag etter en lang dag i dåp. Vil ikke ha bekkenløsning! Bare to uker igjen til tolv uker!! Vi var også i dåp den dagen. Det er så koselig med dåp, selv om Babymelona ikke hadde noen planer om å sitte stille i kirka. Det ble laaaange 1,5 timer. Men selskapet etter gikk fint!! litt for snart 12 uker!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 23. februar 2010 Forfatter #179 Del Skrevet 23. februar 2010 Kjempekoselig med dåp Men besteforeldrene til mannen er alle enige om at jeg skal få tvillinger. Det har jeg virkelig ingen planer om! Tror ikke jeg får det heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 28. februar 2010 Forfatter #180 Del Skrevet 28. februar 2010 11 uker i dag :rødme: Kanskje snart på tide å flytte over i graviditetsdagbøkene? :gjeiper: Nå har jeg vinterferie fra skolen, så neste uke jobber jeg mandag til fredag. Spent på hvordan det går. All løfting gjør at det kjennes ut som noen har sparket meg i rompen, og det kommer av og til ilinger nedover venstre lår så det kjennes ut som foten skal svikte. Veldig ubehagelig. Men hvis det ikke blir så mye verre er det ikke så ille egentlig, jeg skal jo bli mamma :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå