Gå til innhold

Livet i dalen med mann, barn og pus

Superlilje

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Blir visst litt lite skriving her. Jobber mye og har skole i tillegg, så er ganske sliten fortiden. Men tror jeg hadde eggløsning i går, så da får vi satse på at mandagskosen holdt :jepp:

Huff, gruer meg litt til jul jeg. Alt blir så dyrt! Og denne måneden hadde vi bare akkurat penger så vi klarte oss, og neste lønning skal gå til julegaver og sånnt også. Men det går sikkert bra, bare vi er flink å ikke kjøpe så mye unødvendig tull :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om en uke tror jeg. Denne syklusen har vært vanskeligere å tolke enn den forrige egentlig. Og har vel igrunnen hatt ømme pupper i en uke nå, altså siden eggløsning. Det hadde jeg ikke forrige syklus. Men har ikke egentlig noen tro på at det har klaffet denne gangen heller. Tør ikke å la meg selv håpe på det, for da blir jeg bare skuffet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Kjenner meg igjen i mye av det du skriver, Superlilje!

Det er faktisk litt anderledes når unger er født. Men jeg merker det har vært fruktbare tider. 4 fra studietiden har født unger i løpet av 2 måneder nå, og det er de jeg vet om. Vi var ikke så mange i klassen... En smule missunnelig, ja.

Og ventetiden mellom EL og IKM er laaaang. Skal teste til helgen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ventetiden er lang ja, men tror denne uken skal gå fort. Har nemlig skole på formiddagen og jobb på ettermiddag og kveld resten av uken. Så ikke mye tid til å tenke på prøving da. Kan hende jeg sniker meg til å teste i helgen :fnise:

IKM er på tirsdag da, så får jo ikke nødvendigvis riktig resultat, men jeg er utålmodig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snek meg til å ta en test i går, men den var negativ. Håper at det bare var for tidlig, men tror egentlig ikke vi har fått det til denne gangen heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumme dumme Superlilje! :klaske:

Tok en test i går, og den var negativ. Tok en til i dag morges, og da det ikke var antydning til en strek etter to-tre minutter kastet jeg den. Men da jeg skulle ta ut bosset (søppelet :gjeiper: ) var jeg så smart at jeg tok den opp for å se på den. Og gjett hva! Der var det såvidt en svak rosa strek! Tok opp de to andre jeg har tatt i helgen, og der var det ikke antydning til strek engang.. Men den har jo sikkert kommet etter tidsfristen, så da er den jo ikke gyldig. Men jeg kastet den jo før de fem minuttene var gått! Og jeg har bare en test igjen! :frustrert:

Tenker jeg skal klare å vente til i morgen tidlig. Men den blir jo sikkert negativ den også..

Men har vært småuggen og hatt ømme brystvorter siden lørdag, og det gir meg jo håp. Men vil ikke håpe, for da blir jeg bare skuffet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, smarte meg klarte ikke å vente og tok den siste testen min i går kveld. Og den var jo selvfølgelig negativ. Men foreløpig ingen tegn til at jeg får besøk av en sur gammel tante, men regner egentlig med at hun kommer i løpet av de neste dagene. Men hvis ikke så er nye tester på vei i posten.

Hilsen frøken testetøs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen tantebesøk enda. Og ingen tester i postkassen..

Inbiller meg veldig at jeg er gravid, men er jo sikkert ikke det. Men hadde litt brun utflod lørdag morgen som kan ha vært festeblødning. Og har hatt menssmerter siden lørdag, og vært kvalm siden lørdag. Men sikkert bare kroppen min som tuller med meg. Men tenk om..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står så fint på pakningen om at om testen er negativ og du fortsatt har mistanke om at du kan være gravid, så test på nytt om noen dager. Jeg mener NOEN DAGER???!!! :hakeslepp: Ekke så lett å vente noen dager!

Sender over masse ******BABYSTØV******** til deg! Og håper testen din blir positiv om noen dager, om du klarer å vente så lenge.

Jeg fikk negativ test fredag og positiv tirsdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for støv! Tror jeg må på apoteket i morgen, klarer ikke vente på de jeg har bestilt. Håper at jeg er gravid, så hvis jeg får mensen kommer jeg til å bli VELDIG skuffet..

:popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Negativ test og rosa utflod. Så da kommer nok TR i løpet av dagen. Jaja, da får vi bare kose oss ekstra masse i romjulen da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjipt med bare negative tester :kjefte:

Det er ikke noe morsomt!

Meeen, som du sier, da kan man kose seg ekstra i julen, pluss at man slipper å ska lyve for folk hvorfor man enter er dårlig eller ikke drikker :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjipt med bare negative tester :kjefte:

Det er ikke noe morsomt!

Meeen, som du sier, da kan man kose seg ekstra i julen, pluss at man slipper å ska lyve for folk hvorfor man enter er dårlig eller ikke drikker :jepp:

Har tydeligvis hatt eggløsning senere enn jeg trodde. Men det er greit å kunne både spise og drikke det jeg vil nå når det nærmer seg jul og masse god mat og sånn da :jepp: Så har jeg eggløsning i romjulen, så får vi håpe det kan klaffe da :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:jepp: Vi får krysse fingrene for at det klaffer i julen! :Nikke:

Ser ut til at om jeg får tanta når jeg skal så har jeg også EL i romjulen :jepp: Vi får krysse fingrene for at neste gang så sitter det :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Blir jammen ikke mye skriving her. Jobber masse, og føler liksom ikke jeg har så mye å skrive om. Er veldig redd for å si for mye, for vil ikke at folk som kjenner meg skal skjønne at det er meg.

Og nå vet de fleste på jobb at vi prøver. Sa det til en på jobb som jeg trodde jeg kunne stole på, men neida. Hun sa det til moren sin, som også jobber der, og så snakket de om det åpenlyst så andre hørte det. Og så begynte disse andre å mase til meg om det forran andre igjen, og de siste som ikke visste det lurte på hv det var folk snakket om. Så til slutt måtte jeg si det til de også for de maste sånn. Men jeg har ihvertfall gitt klar beskjed om at hvis folk begynner å mase om det gidder jeg ikke snakke med de. For det var jo ikke meningen at alle skulle vite.

Neste eggløsning blir mellem 26. og 28. desember regner jeg med, når jeg tar utgangspunkt i de to syklusene jeg har hatt. Så gjett hva vi skal gjøre i romjulen) :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hakeslepp: Hva feiler det folk?? Er de apekatter eller?? :kjefte:

De tenker ihvertfall ikke særlig langt. Og jeg sa at jeg ikke ville at noen andre skulle vite det. Men folk maser ikke, og jeg er jo ikke verdens midtpunkt, så regner med de glemmer det etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...