Gå til innhold

Livet i dalen med mann, barn og pus

Superlilje

Anbefalte innlegg

Jeg har heldigvis fått sovet et par timer. Regner med det tar seg opp igjen ut over kvelden, det er ihvertfall sånn det har vært de siste dagene. Så det blir sikkert ikke så mye søvn neste natt heller, men det går jo an å håpe at det blir fødsel istedenfor :ler:

Men det er veldig slitsomt og frustrerende når det holder på sånn. Men det er nok ikke lenge til jeg får møte jenten min nå :rødme: Hvis hun ikke er kommet innen mandag (termin) skjønner ihvertfall ikke jeg noenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde lite vondt i går kveld og i natt, men i seks-tiden begynte det igjen. Først med ti minutter mellom, og så etter et par timer var det nede i seks-syv minutter. Da begynte jeg å få litt håp om at det virkelig skjedde noe, men plutselig var det ti minutter igjen. Så da gikk jeg og la meg. Lå og halvsov mens riene kom jevnt og trutt. Prøvde å ta tiden, men siden jeg sovnet mellom hver glemte jeg hva klokken var når den forrige sluttet, så det funket dårlig :ler: Så nå har jeg stått opp og tatt meg en lang varm dusj, og satt meg her med rieteller.no igjen. Men jeg har nå i det minste fått sovet i noen timer, både i natt og på morgenen :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvem sladrer når du blir mystisk borte?

Jeg blir så nysjerrig om det har blitt baby :ler:

Skikkelig lurebaby du har som ikke vil komme ut snart, og som lurer mamman sin hver kveld :jolie:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har egentlig ikke noen sladris. Litt treg av meg med å ordne sånt :fnise: Men det kan virke som det begynner å nærme seg noe nå, har hatt en del rier med 5-6 minutter mellom..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må jo ha en sladris :hakeslepp:

Noen må jo oppdatere nysjerrige sjeler som meg og flere med der ute.. Og i allefall nå som det er så spennende :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, noen som melder seg frivillig til jobben da? :popcorn:

Litt usikker på om jeg skal ringe føden snart, har jo ikke noe mer vondt enn jeg hadde i går, og da stoppet det jo opp.. Men vi har jo nesten en time å kjøre da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er her fortsatt jeg :ler: Men nå er det plutselig bare 4 minutter mellom, og det gjør veldig vondt, så tror jeg ringer nå. Og drar nok nedover ganske snart! Endelig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da venter jeg spent på å høre fra Superlilje :Nikke:

Så spennende det var her inne da! :popcorn:

Ønsker deg masse lykke til Superlilje!!!

Tenk at snart er du blitt mamma! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:strix: Lille A. Kom til verden klokken 1429 i ettermiddag :strix:

Hun veide 3110 gram og var 49 cm lang, alt står bra til med den lille familien.

Lillejenta er så nydelig :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...