Dolly-Betty Skrevet 20. september 2009 #1 Skrevet 20. september 2009 Mormor til kjæresten min har noen lyspærer hun har så lyst på. Hun har en fin lysestake som hun har fått for ti år siden. Jeg har også en som ligner fra slutten av 90-tallet med noen bittesmå pærer. Noen som vet hvor man får kjøpt slikt. Noen nettbutikk, eller kjede som har? Har spurt noen steder... Regnet ut at til hennes stake må de være (230V / 10 lamper) 23 watt. Tror det er 7 lys i min så da blir det litt mer watt til min lampe. Håper noen har vært på leting etter lignende...!
Gjest SmallTalk Skrevet 20. september 2009 #2 Skrevet 20. september 2009 Har du et bilde av pærene? Uansett så kan du kanskje sjekke nettsidene til Clas Ohlson? De har ihvertfall mye rart, og de har godt utvalg av lyspærer i tillegg. Og husk at bestemoren fint kan ha under 23 W, bare ikke over. Og at alle pærene bør ha lik spenning.
Dolly-Betty Skrevet 20. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. september 2009 Har du et bilde av pærene? Uansett så kan du kanskje sjekke nettsidene til Clas Ohlson? De har ihvertfall mye rart, og de har godt utvalg av lyspærer i tillegg. Og husk at bestemoren fint kan ha under 23 W, bare ikke over. Og at alle pærene bør ha lik spenning. Det var jo bilde av alle pærene der, jo...! Tror kanskje det kan være denne: http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=134877343 Målte den jeg har her og den er ca 15 mm...
Gjest SmallTalk Skrevet 20. september 2009 #4 Skrevet 20. september 2009 Husk at det er sokkelen som er viktigst, ikke andre dimensjoner på pæra. Uansett så skader det jo ikke å stikke innom Clas Ohlson hvis du har en butikk i nærheten. Ta med deg den gamle pæra di, og se om de ser like ut.
Dolly-Betty Skrevet 20. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 20. september 2009 Husk at det er sokkelen som er viktigst, ikke andre dimensjoner på pæra. Uansett så skader det jo ikke å stikke innom Clas Ohlson hvis du har en butikk i nærheten. Ta med deg den gamle pæra di, og se om de ser like ut. Skal ta den med neste gang. Det er 10 mil til ClasOhlson, så er der ikke hver dag Det er mye bra å finne der!
Gjest SmallTalk Skrevet 20. september 2009 #6 Skrevet 20. september 2009 Skal ta den med neste gang. Det er 10 mil til ClasOhlson, så er der ikke hver dag Det er mye bra å finne der! Da kan det kanskje være et alternativ å bestille èn pære, kun for å se om de er like? Så slipper du å vente helt til neste gang du skal ut å reise de 10 milene.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå