Gå til innhold

gråter etter sex


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Er i en slitsom periode for tiden, vi har ikke så ofte sex.... I det siste har jeg grått rett etter sexen, han holder rundt meg og trøster meg. Er det vanlig å gråte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det har hendt at jeg har grått etter sex. Dette av personlige vonde erfaringer fra barndom, seksuelt missbruk. Hvis mannen min treffer et spesielt punkt inne meg begynner jeg å hylgråte og det kjennes ut som om hele verdenen raser sammen rundt meg.

Jeg kjenner deg ikke, jeg vet ikke hvordan du har levd ditt liv. Dette er det som får meg til å gråte og det er tydeligvis normalt etter traumer ved sekuselt missbruk.

Jeg gråter ikke ofte for alt i verden det er meget meget sjeldent og det kan komme i forskjellige perioder, det kommer ann på hva som skjer i livet mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har grått etter sex. Ofte fordi jeg har vært sliten og stresset i en periode. Under akten "løsner" alt på en måte og da kommer tårene. Så det tror (og håper) jeg er helt normalt :)

Du vil med andre ord si at sex er en god form for terrapi og en god måte å "få det ut"?

Som supplement til vanlig kommunikasjon, eller kunne du tenke deg å gjøre det sånn som hovedregel? Sex > Trøstende ord og en skulder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vil med andre ord si at sex er en god form for terrapi og en god måte å "få det ut"?

Som supplement til vanlig kommunikasjon, eller kunne du tenke deg å gjøre det sånn som hovedregel? Sex > Trøstende ord og en skulder?

:ler:

Supplement kanskje ;)

Jeg har også grått etter sex. Tror også det er fordi man slapper helt av og alt liksom løsner. Fikk ganske så sjokk første gangen det skjedde, men det var også under en tøff periode. Tror man holder mye mer inne i seg da, enn man egentlig klarer, og så renner det litt over. Sex er jo på den måten veldig intimt og personlig, og man er så nærmere hverandre som man kommer (sorry, cheesy version), så selv om jeg synes det er helt fryktelig selv, så synes jeg det er litt fint også på en måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...