lis Skrevet 23. april 2002 #1 Del Skrevet 23. april 2002 Hei jenter (og gutter)! Jeg har et lite problem... Virker kanskje teit å skrive det inn her.. Men kunne dere gi meg noen råd, og støtte? På forhånd takk!!! Altså; Jeg er sammen med verdens greieste kjæreste... Men er ikke så forelska.. Er derimot forelska i fetteren, som er et år eldre. Jeg, kjæresten og fetteren + en veninne av meg var og dansa i helga. Når jeg dansa med ham merka jeg at jeg sååå forelska... Men det er nabo og fetter.... De er veldig gode venner også, og det virker utrolig teit å.... Slå opp og kanskje bli sammen med ham.. Jeg har det fint sammen med kjæresten, men fetteren er det liksom noe spesielt med.. Det er så mye morsommere å prate med ham.. jeg er forelska i feil fyr rett og slett!!!! Hjelp, vær så snill. Takk!!! Kos Lis, med sin første kjæreste som hun har vært sammen med i 8 måneder... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lis Skrevet 24. april 2002 Forfatter #2 Del Skrevet 24. april 2002 Hei! Vil dere ikke gi meg noen råd? litt hjelp? please! Hilsen ung, eventyrlysten og forelska jente, som er veldig glad i sin snille kjæresten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. april 2002 #3 Del Skrevet 24. april 2002 Slettet. Moderator. 1212[ Dette Innlegg er endret av: Hege den 2002-04-24 15:20 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katta Skrevet 24. april 2002 #4 Del Skrevet 24. april 2002 Anonym. Det der var SÅ unødvendig!!! Lis, høres ut som om du er veldig ung, sånn som følelsene dine flagrer runt Hvis du ikke er glad i kjæresten din og attpåtil er forelsket i fetteren hans, bør du nok gjøre det slutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 24. april 2002 #5 Del Skrevet 24. april 2002 Vær oppmerksom på at fetteren kanskje ikke er så morsom å prate med etter en stund. Og da er det vel ikke noen særlig stor mulighet for at du får tilbake kjæresten din om du skulle ønske det etterhvert. Hvis du ikke er froelska i kjæresten din bør du nok heller gjøre det slutt og være singel en stund. Kjenne etter om du savner ham!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 24. april 2002 #6 Del Skrevet 24. april 2002 Mitt råd er rett og slett å ikke være sammen med noen av dem. Når du er forelska i en annen bør du ikke være sammen med kjæresten din (dere er tross alt ikke et ektepar på 45 som har et livslangt forhold å bygge på), selv om du er veldig glad i han. Men du bør heller ikke bli sammen med fetteren hans, selv om du har veldig lysst til det akkurat der og da. Det vil såre for mye. Bruk heller tiden for deg selv, bli kjent med deg selv og nyt livet. Det dukker tids nok opp noe nytt.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tettra Skrevet 24. april 2002 #7 Del Skrevet 24. april 2002 Do it all, lis. Om du ikke vil være sammen med kjæresten din, så er det ingen som tvinger deg. Så jeg ville vertfall ha prøvd å fisket på fetteren. (Gjøre det slutt med kjæresten først så klart.)Hadde kommet til å angra om jeg ikke prøvde meg på fetteren i din situasjon. Men sjeldent gresset er så mye grønnere på den andre siden. (Men det var utrolig frodigt for meg i min situasjon):D 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lis Skrevet 24. april 2002 Forfatter #8 Del Skrevet 24. april 2002 Hei! Tusen, tusen takk folkens!!! Rådene dere gir er gode og gjennomtenkte, og sist men ikke minst seriøse! Egentlig er kjæresten min verdens greieste, men hjelper det hvis han er for "rolig", og ikke foreskelsen er der... Litt forelska er jeg jo, for han er så skjønn. Har god økonomi, fornuftig med pengene mener jeg, noe ikke fetteren er da... Men han er også kjempesnill, og SEXY..... Tusen takk, tusen takk Lis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå