Gjest Gjest_Snurr_* Skrevet 20. september 2009 #1 Skrevet 20. september 2009 Er det noen som har sett/kjøpt mammaskjørt i olastoff? Har tittet litt på HM og Ellos, men finner ikke noe der. Ønsker meg et som går til knærne, gjerne litt under
Honesty Skrevet 20. september 2009 #2 Skrevet 20. september 2009 Har du sett på www.denkulemage.no, www.svangerskapet.no, www.la-vida.no, www.linuslotta.com eller www.nameit.com?
Gjest Gjest_Snurr_* Skrevet 20. september 2009 #3 Skrevet 20. september 2009 Har du sett på www.denkulemage.no, www.svangerskapet.no, www.la-vida.no, www.linuslotta.com eller www.nameit.com? Visste ikke de de sidene du ramset opp. Tusen takk.
Gjest Gjest_Snurr_* Skrevet 20. september 2009 #4 Skrevet 20. september 2009 Vet noen om jeg må betale toll på klærne fra nameit?
Honesty Skrevet 20. september 2009 #5 Skrevet 20. september 2009 Jeg vil tippe at dersom du velger Norge som land, er alle avgifter inkludert i prisen.
PiriPiri Skrevet 20. september 2009 #6 Skrevet 20. september 2009 Jeg kjøpte mammaskjørt i olastoff på polarn o pyret.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå