Gå til innhold

Ville du svart ja

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ville du svart ja, hvis en tilfeldig mann du synes var attraktiv hadde spurt deg om dere skulle ha sex og at du var kåt på det tidspunktet han spurte deg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tatt i betrakting at jeg er gift og føler meg like verdsatt som en sekk poteter i en krok. Så vil jeg se for meg livet som skilt og "lykkelig", og sagt JA TAKK!

Men i virkeligheten er jeg glad i han idioten min, å være skilt har jeg prøvd før. Det er ikke glamourøst og gøy men slitsomt, dyrt og ensomt. Følgelig må svaret bli nei.

Dessuten er det visse risikoer forbundet med å ha seg på det viset. Noe man legger mer vekt på som voksen. I alle fall jeg, ettersom jeg har barn og vet hvor verdifull jeg er for dem.

:natti:

Skrevet

Hvis attraktiv betyr "attraktivt utseende" og tilfeldig betyr "hvem som helst jeg nettopp har møtt" så nei.

Jeg kunne nok hatt sex med en jeg ikke kjente veldig godt hvis jeg tente på ham ja, men det skal litt til. Da må jeg nesten vite litt mer om ham først, og da er han vel ikke så tilfeldig lenger. Dessuten måtte han ikke spurt. Turn-off.

Gjest Ylva Virvla
Skrevet

Nei.

Jeg hadde ikke likt å bli spurt om noe sånt av en fremmed. Jeg ville ikke hatt sex med en person jeg ikke en gang har snakket med. (Og tror nok heller ikke jeg ville hatt sex med en person jeg ikke var i forhold med.)

Skrevet

Kommer helt ann på. Det er en stor sjanse for at jeg ville sagt ja. Jeg liker sex med attraktive menn.

Gjest MikeWaters
Skrevet
Tatt i betrakting at jeg er gift og føler meg like verdsatt som en sekk poteter i en krok. Så vil jeg se for meg livet som skilt og "lykkelig", og sagt JA TAKK!

:natti:

Huff, dette var trist. Kansje en elsker som ser deg vil piffe opp livet litt. Er pyton når 2 mennesker har gått i stampe.

Skrevet

Om jeg var singel, ja. Men kun med kondom.

Skrevet

Kvinnfolk altså. Omformulér dette og spør menn, og du vil få 99% "ja". ^^

Skrevet

Kunne nok funnet på å svart "ja"...

Skrevet

Jeg synes det blir for direkte å spørre "Skal vi ha sex?" Det ville nok drept stemningen for min del. Men hadde han prøvd å forføre meg med litt mer stil, hadde jeg nok vært med på det.

Skrevet
Kvinnfolk altså. Omformulér dette og spør menn, og du vil få 99% "ja". ^^

Enig. De er jo så redde for at noen skal tro de er horete, stakkars.

Gjest Gullkorn fra pikemunn
Skrevet

Man skal aldri si aldri... :fnise:

Skrevet

Tja... det spørs på tilfeldighetene her... hvor tilfeldig det var at vi tilfeldigvis var på samme sted... og så videre...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...