Gå til innhold

Hvilken leppestift?!


Mrs. B

Anbefalte innlegg

Har spurt om dette i det gamle forumet men vil gjerne fortsette her. Noen som har bra leppestifter å anbefale?

Hva med Maybellines Hydra Stay eller Water Shine? Noen som har prøvd disse og vet hvor mye de koster? icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Lurt å kjøpe deg en som holder hele dagen.(noelundet)

Tror ikke lipgloss er så veldig lurt, avhengi av kjolen du skal ha.

La stylisten/frisøren velge ut en til deg etter dere har bestemt frisyre og øyensminke.

Ikke velg ut lebestift'n først.

Men kansje andre har noen bedre forslag?

------

/Ane icon_wink.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg kan anbefale CHANEL sine lebestifter, spesielt den som er masse fuktighet i. Den er ikke spesielt langtidsholdbar, men det går vel fint an å ha den hos forlover/mannen din sin lomme og etterfylle av og til. Min erfaring er at disse long-lasting lebestiftene er veldig tørre og ubehagelige. Da velger jeg heller en som er myk og fin og GOD å ha på seg!!

...men: smak og behag icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har brukt mange leppestifter fra Chanel, Helena Rubenstein og Revlon. Sistnevnte er ganske billig, men har desverre ikke så mye fuktighet. Uansett er alle tre å anbefale, men sistnevnte kanskje ikke i bryllup.

Siden man kommer til å ha på leppestift fra morgen til langt på natt er det veldig viktig med fuktighet. En "tørr" leppestift kan begynne å svi etter hvert og se "sprukket" ut.

De aller fleste parfymerier selger disse merkene men jeg er desverre usikker på pris. Tror du må opp mot 200,- for Chanel/HR.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...