Mrs. B Skrevet 25. februar 2002 #1 Skrevet 25. februar 2002 Har spurt om dette i det gamle forumet men vil gjerne fortsette her. Noen som har bra leppestifter å anbefale? Hva med Maybellines Hydra Stay eller Water Shine? Noen som har prøvd disse og vet hvor mye de koster? 12
Gjest Anonymous Skrevet 25. februar 2002 #2 Skrevet 25. februar 2002 Lurt å kjøpe deg en som holder hele dagen.(noelundet) Tror ikke lipgloss er så veldig lurt, avhengi av kjolen du skal ha. La stylisten/frisøren velge ut en til deg etter dere har bestemt frisyre og øyensminke. Ikke velg ut lebestift'n først. Men kansje andre har noen bedre forslag? ------ /Ane
Gjest Anonymous Skrevet 25. februar 2002 #3 Skrevet 25. februar 2002 Jeg kan anbefale CHANEL sine lebestifter, spesielt den som er masse fuktighet i. Den er ikke spesielt langtidsholdbar, men det går vel fint an å ha den hos forlover/mannen din sin lomme og etterfylle av og til. Min erfaring er at disse long-lasting lebestiftene er veldig tørre og ubehagelige. Da velger jeg heller en som er myk og fin og GOD å ha på seg!! ...men: smak og behag
Mrs. B Skrevet 25. februar 2002 Forfatter #4 Skrevet 25. februar 2002 Anonym: Hvem selger Chanel og vet du ca. prisen?! 12
Tiger Skrevet 25. februar 2002 #5 Skrevet 25. februar 2002 Har brukt mange leppestifter fra Chanel, Helena Rubenstein og Revlon. Sistnevnte er ganske billig, men har desverre ikke så mye fuktighet. Uansett er alle tre å anbefale, men sistnevnte kanskje ikke i bryllup. Siden man kommer til å ha på leppestift fra morgen til langt på natt er det veldig viktig med fuktighet. En "tørr" leppestift kan begynne å svi etter hvert og se "sprukket" ut. De aller fleste parfymerier selger disse merkene men jeg er desverre usikker på pris. Tror du må opp mot 200,- for Chanel/HR.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå