Gå til innhold

Hvor er du mest aktiv?

Fremhevede innlegg

Gjest Purple Haze
Skrevet
Huff... Ordleker! :dåne: Det kommer fra den perioden jeg plutselig fikk sånn sansen for å leke der inne, av en eller annen grunn. Nå har jeg ikke vært der på flere år, faktisk.

Ordleker er morsomt, men jeg kan ikke begynne med det, for da kom jeg vel til å sitte klistret der hele tiden :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Graviditet og spedbarn.

Men nå er jeg ikke gravid og barnet vokser snart ut av spebarnstittelen, så da daler vel interessen etterhvert.

Blir vel barn og familie og kjæledyr som blir mest sett da.

Skrevet
Ordleker er morsomt, men jeg kan ikke begynne med det, for da kom jeg vel til å sitte klistret der hele tiden :sjenert:

Jepp, been there, done that. :ler:

Skrevet

Er mest i bryllupsforumet hvilket egentlig er merkelig siden jeg er ultrasingel (er 33 og har hatt 1 (én!) kjæreste). Men har hatt en venninne som giftet seg i sommer og er generelt veldig gifteklar, så kanskje det ikke er så merkelig likevel.

Som regel tar jeg utgangspunkt i dagens nye innlegg og leser det som interesserer meg og svarer om jeg føler for det. Går sjelden inn på selve forumene. Merker at det har blitt færre bryllupssaker etter sommerferien (merkelig nok ;))

Skrevet
Hvilket underforum er du mest aktiv i på KG? Og hvorfor nettopp det/de?

Selv er jeg mest aktiv i samliv og relasjoner, barn og familie. Og det er vel fordi jeg er opptatt av menneskelige relasjoner, i alle sine former.

I omskrevet utgave vil jeg si at det forumet som omhandler "Krig og fred" er helt klart det forumet jeg er mest aktiv i.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...