Gå til innhold

Hvor er du mest aktiv?

Fremhevede innlegg

Gjest Purple Haze
Skrevet

Hvilket underforum er du mest aktiv i på KG? Og hvorfor nettopp det/de?

Selv er jeg mest aktiv i samliv og relasjoner, barn og familie. Og det er vel fordi jeg er opptatt av menneskelige relasjoner, i alle sine former.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velvære, hud, hår og kosmetikk

( 245 innlegg / 38% av dette medlemmets aktive innlegg )

Tja... Fordi jeg er overfladisk? Haha neida. Er vel mye fordi jeg ble aktiv her for å snoke rundt på det underforumet, og så tok det en stund før jeg oppdaget at det var artige tråder ellers på forumet også :)

Skrevet (endret)

Seksualitet... :sjenert:

Hvorfor?.... :lur:

:fnise:

Endret av Hinata
Skrevet

Genrell Debatt er der jeg er mest, både leser og skriver. Barn er kanskje nummer to og er også på Akuelt. Sexforumet jeg også på, men skriver skjeldent der.

Skråblikk liker jeg, men glemme av at det eksistrer så er ikke der så ofte.

Skrevet

Skriver mest på snikk-snakk vil jeg tippe ;)

Eller så er jeg mye innom generell debatt, samliv og relasjoner, forbruker og økonomi.

Gjest Purple Haze
Skrevet
Seksualitet... :sjenert:

Hvorfor?.... :lur:

:fnise:

You tell us...;):popcorn:

Skrevet

Jeg ble plutselig litt sjenert utenfor de trygge veggene til seksualitetsrommet :sjenert:

:flau:

Skrevet

Samliv og relasjoner :) 71 innlegg / 23% av dette medlemmets aktive innlegg.

Gjest Purple Haze
Skrevet
Jeg ble plutselig litt sjenert utenfor de trygge veggene til seksualitetsrommet :sjenert:

:flau:

Så søtt da ;)

Skrevet

Mat og drikke

( 463 innlegg / 37% av dette medlemmets aktive innlegg )

Tja... jeg liker vel mat, da. :)

Gjest Sally Mae
Skrevet

Jeg er jo veldig ny her da, men jeg tror statistikken vil holde seg omtrent slik også når jeg har blitt mer husvarm:

Barn og familie

5 innlegg / 38% av dette medlemmets aktive innlegg

Skrevet (endret)

Med denne brukeren er jeg mest på forbruker og økonomi. Grunnen er så enkel som at økonomi er noe som interesserer meg veldig. Ellers er det barn & familie, hus & hage, karriere & utdanning, ris&ros, kropp & helse og dataforumet jeg er mest innom.

Endret av Alison
Gjest brutal_mann
Skrevet

i Samliv og relasjoner

( 1188 innlegg / 38% av dette medlemmets aktive innlegg )

Fordi jeg kjeder meg...

Skrevet

Jeg er mest aktiv i dette forumet, Generell debatt. Jeg synes egentlig det er rart, ville tro det var Samliv og relasjoner.

Skrevet

Kosthold og trening

( 96 innlegg / 48% av dette medlemmets aktive innlegg )

Fordi jeg er opptatt av kosthold og trening. :) Og saa er det mindre krangling og userioese innlegg der syns jeg.

Skrevet

Mest aktiv i Seksualitet ( 282 innlegg / 15% av dette medlemmets aktive innlegg ). Tror i grunn det er veldig tilfeldig. Jeg leser i de fleste underfora, men svarer ikke så ofte.

Skrevet
Hvilket underforum er du mest aktiv i på KG? Og hvorfor nettopp det/de?

Selv er jeg mest aktiv i samliv og relasjoner, barn og familie. Og det er vel fordi jeg er opptatt av menneskelige relasjoner, i alle sine former.

Samliv og relasjoner

Sikkert fordi jeg mangler begge deler om dagen :fnise:

Skrevet

Huff... Ordleker! :dåne: Det kommer fra den perioden jeg plutselig fikk sånn sansen for å leke der inne, av en eller annen grunn. Nå har jeg ikke vært der på flere år, faktisk.

Skrevet

TV & film.. men tror egentlig jeg er litt over alt her inne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...