Sarah_83 Skrevet 19. september 2009 #1 Skrevet 19. september 2009 Jeg har veldig lyst til å ta restylane i leppene men har noen spørsmål. Dere som har gjort dette... hva kan du fortelle? ble du fornøyd med resultatet? Så det veldig kunstig ut eller ble det hot? Kunne andre se at du hadde gjort det? Var det vondt? Hvor mye kostet det? Hvor mye / eller hvor mange sprøyter tok du? Anbefaler du det? hvor lenge varer resultatet? er det hovent rett etterpå, i såfall hvor lenge? (de fordomsfulle trenger ikke komentere)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå