Gjest Gjest Skrevet 19. september 2009 #1 Skrevet 19. september 2009 Skal lese til en prøve, men har blitt kraftig forkjølet, sitter her og snyter meg, hoster og nyser og er skikkelig "tung" i hodet. Har tatt paracet, men det hjelper ikke noe særlig. Nesesprayen jeg har er heller ikke noe særlig tess. Noen som har tips til meg, til hvordan jeg kan bli litt bedre?
Pingting Skrevet 19. september 2009 #2 Skrevet 19. september 2009 Pass på å få masse søvn og hvile. Les når du orker, orker du ikke så slapp av - det hjelper deg ikke noe å stresse ihvertfall! Ellers er det lite som hjelper mot tunge hoder, desverre. Hvor mange paracet tok du forresten? Du kan jo prøve å ta en til, om du bare tok en. Ellers synes jeg varm drikke føles litt lindrende på sår hals, men om du har slimhoste ville jeg ikke drukket så mye melk. Jeg synes ihvertfall at det har en tendens til å bli litt verre da. God bedring, håper du får lest på prøven din!
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2009 #3 Skrevet 19. september 2009 Slapp av å få rikelig med søvn og drikk mye. Vær mye ute i frisk luft, det hjelper hvertfall på meg når jeg er slik du beskriver. Føler jeg er mye bedre ute enn inne da. God bedring!
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2009 #4 Skrevet 19. september 2009 Så kan du jo kanskje prøve å lese til prøven ute i frisk luft? Slapp av å få rikelig med søvn og drikk mye. Vær mye ute i frisk luft, det hjelper hvertfall på meg når jeg er slik du beskriver. Føler jeg er mye bedre ute enn inne da. God bedring!
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2009 #5 Skrevet 19. september 2009 ta en varm dusj så det blir mye damp mens du snyter ut snørr helt til det er tomt. kan ta sin tid, men hjelper virkelig ettersom dampen løser opp det meste.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå