Rebekka93 Skrevet 19. september 2009 #1 Skrevet 19. september 2009 Hei:) Jeg er en jente på 16 år. I går oppdaget jeg at jeg har en kul i skjeden:s Er de noen som kan hjelpe meg? Noen som har hatt det selv? Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg har snakket med typen min om det. Vi bestemte oss for å vente å se om "hevelsen" gikk over. Jeg leste i et annet innlegg, at det var en hoven kjertel. Kan det være det hos meg også? Når jeg stikker fingeren inn 3-5 cm, er litt usikker der, så blir jeg stoppet av en kul, det går ikke ann å komme lengre. Den er ganske hard, og veldig stor(siden de ikke går å presse fingeren vidre). Noen som kan hjelpe meg:s ? Takk:)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå