Gå til innhold

hvordan skal jeg holde ut?!


Gjest Gjest_anonym_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_anonym_*

for en del år siden mistet jeg min far sånn helt plutselig.. .. jeg visste ikke hvordan jeg skulle takle det, så tiden etter dødsfallet prøvde jeg å leve slik som før, prøvde å fortrenge det som hadde skjedd..

så skulle det skje igjen... for 1 år siden mistet jeg min kjæreste søster og svogeren min i en ulykke .. verden raste rundt meg.. jeg mistet fotfestet.. søsteren min var den i mitt liv som betydde mest for meg.. med henne kunne jeg være meg selv, hun brydde seg, hun tok vare på meg..jeg kan ikke skjønne hun er borte for alltid, jeg venter og venter på at hun skal komme hjem...

når søsteren min døde, tenkte jeg at jeg hadde "lært" fra sist gang, denne gang skulle jeg ta vare på meg selv, oppsøke hjelp, snakke med venner og familie... jeg har prøvd alt.. men det blir ikke noe lettere ...

.. etter at søsteren og svogeren min døde sliter jeg med å "finne meg selv" .. jeg vet ikke lenger hvem jeg er, hva jeg liker, hva jeg vil... er ubesluttsom, klarer ikke stille opp for meg selv.......nå er vi på vei inn i en grå trist årstid.. jeg vet ikke hvordan jeg skal holde ut..... rett etter dødsfallet var jeg å være samme med familien min mest mulig, det var godt å dele sorgen med noe... men nå, 1 år etter ulykken, er det ingenting som er vondere enn å være samlet med familien, UTEN dem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...