Gå til innhold

Brannalarmen går


Gjest TS

Anbefalte innlegg

Litt bakgrunnsinfo: Jeg har en midlertidig kollega som er utplassert av NAV. Det var mitt ansvar å lære ham opp, og han er veldig flink til det han skal gjøre... når han først gjør det. Men han er en morsom fyr som bidrar veldig på det sosiale. For å oppsummere fyren kan jeg si at han er av dem som ikke synes det gjør så mye om bensinprisen er på 9,70 eller 16,99 - for han fyller for en hundrings uansett.

Vi hadde brannøvelse her på huset i dag. Alle utenom én kom ut. Siden det ikke var på ordentlig kunne alle gå tilbake på plassene sine, mens sjefen min og jeg tok en runde i bygget for å lete etter han som ikke fikk med seg øvelsen. Min (mannlige) sjef skulle bare en tur på do først, så jeg sjekket lagrene i mellomtiden. På vei opp møtte jeg sjefen min i trappa, han kunne fortelle at "den savnede" nektet å gå ut da alarmen gikk, fordi han satt på do! Han hadde visst løs mage og ville heller bli på do enn å gå ut. :ler:

Dersom brannalarmen skulle gå på ordentlig, og man bare har sekunder på å komme seg ut, hvilke situasjoner er mest pinlig å befinne seg i? På do med diaré? Midt i en hyrdestund utkledd som Batman? I bare truse og bh, uten å ha barbert leggene på en måned?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Litt bakgrunnsinfo: Jeg har en midlertidig kollega som er utplassert av NAV. Det var mitt ansvar å lære ham opp, og han er veldig flink til det han skal gjøre... når han først gjør det. Men han er en morsom fyr som bidrar veldig på det sosiale. For å oppsummere fyren kan jeg si at han er av dem som ikke synes det gjør så mye om bensinprisen er på 9,70 eller 16,99 - for han fyller for en hundrings uansett.

Vi hadde brannøvelse her på huset i dag. Alle utenom én kom ut. Siden det ikke var på ordentlig kunne alle gå tilbake på plassene sine, mens sjefen min og jeg tok en runde i bygget for å lete etter han som ikke fikk med seg øvelsen. Min (mannlige) sjef skulle bare en tur på do først, så jeg sjekket lagrene i mellomtiden. På vei opp møtte jeg sjefen min i trappa, han kunne fortelle at "den savnede" nektet å gå ut da alarmen gikk, fordi han satt på do! Han hadde visst løs mage og ville heller bli på do enn å gå ut. :ler:

Dersom brannalarmen skulle gå på ordentlig, og man bare har sekunder på å komme seg ut, hvilke situasjoner er mest pinlig å befinne seg i? På do med diaré? Midt i en hyrdestund utkledd som Batman? I bare truse og bh, uten å ha barbert leggene på en måned?

Ettersom jeg bor i en betongblokk hadde jeg blitt værende i leiligheten min om det skulle begynne å brenne i en annen.

På jobb skulle jeg nok kommet meg ut selv om jeg måtte gjøre meg raskere ferdig på toalettet enn jeg kunne tenke meg ;)... Men også der er det slik at med mindre brannen er i din etasje/avdeling er det ofte større fare å evakuere enn å bli værende fordi røyken som regel kommer ut i trapperommet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_fugl_*
Utstoppa i cellofan med en Stor svart dildo i rompa og bæsj i munnen. Det tror jeg hadde vært ganske pinlig.

Jøss, hvor tar du det fra.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg gikk i barneskolen husker jeg alle fryktet at det skulle gå brannalarm mens vi var i dusjen. Vi hadde nemlig fått beskjed om at vi da måtte gå rett ut, nakne. Fikk aldri noen forklaring på hvorfor man ikke kunne rive med seg håndkleet på veien, men. Det ble heldigvis aldri aktuelt. Uansett hvor man er så har man vel som regel noe man kan slenge rundt seg på vei ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Dersom brannalarmen skulle gå på ordentlig, og man bare har sekunder på å komme seg ut, hvilke situasjoner er mest pinlig å befinne seg i? På do med diaré? Midt i en hyrdestund utkledd som Batman? I bare truse og bh, uten å ha barbert leggene på en måned?

absolutt hyrdestund utkledd som Batman!:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt bakgrunnsinfo: Jeg har en midlertidig kollega som er utplassert av NAV. Det var mitt ansvar å lære ham opp, og han er veldig flink til det han skal gjøre... når han først gjør det. Men han er en morsom fyr som bidrar veldig på det sosiale. For å oppsummere fyren kan jeg si at han er av dem som ikke synes det gjør så mye om bensinprisen er på 9,70 eller 16,99 - for han fyller for en hundrings uansett.

Vi hadde brannøvelse her på huset i dag. Alle utenom én kom ut. Siden det ikke var på ordentlig kunne alle gå tilbake på plassene sine, mens sjefen min og jeg tok en runde i bygget for å lete etter han som ikke fikk med seg øvelsen. Min (mannlige) sjef skulle bare en tur på do først, så jeg sjekket lagrene i mellomtiden. På vei opp møtte jeg sjefen min i trappa, han kunne fortelle at "den savnede" nektet å gå ut da alarmen gikk, fordi han satt på do! Han hadde visst løs mage og ville heller bli på do enn å gå ut. :ler:

Dersom brannalarmen skulle gå på ordentlig, og man bare har sekunder på å komme seg ut, hvilke situasjoner er mest pinlig å befinne seg i? På do med diaré? Midt i en hyrdestund utkledd som Batman? I bare truse og bh, uten å ha barbert leggene på en måned?

definitivt å ikke ha barbert leggene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...