Bomullstrusa Skrevet 17. september 2009 #1 Skrevet 17. september 2009 Æh, hvordan sletter man èn og/eller alle adressene fra adresselinja i Opera?? Enten er jeg stokk dum, eller så er det noe innfløkt djevelskap jeg har å gjøre med. Drittlei nå... Jeg har Vista, hvis det betyr noe. Veldig takknemlig for hjelp!
Zealuu Skrevet 17. september 2009 #2 Skrevet 17. september 2009 (endret) Verktøy -> Historikk... -> Marker de aktuelle domenene og smekk delete? Endret 17. september 2009 av Zealuu
Bomullstrusa Skrevet 21. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 21. september 2009 Verktøy -> Historikk... -> Marker de aktuelle domenene og smekk delete? Ja, da forsvinner de fra historikken, men ikke fra adresselinja. Mobil eller data? PC.
Colargol Skrevet 21. september 2009 #5 Skrevet 21. september 2009 Hei der! Gå inn på Verktøy -slett private data. Før du trykker ok, gå inn på "detaljer" og kryss av det du vil at skal slettes (har du f.ek.s lagrede passord du vil ta vare på så sørg for at boksen som heter "slett alle passorbeskyttede sider og data" ikke er krysset av) De sidene som kommer opp i adresselinja vil være der helt til du sletter alle informasjonskapsler og mellomlagrede data nemlig! Håper du får det til!
Bomullstrusa Skrevet 23. september 2009 Forfatter #6 Skrevet 23. september 2009 Hei der! Gå inn på Verktøy -slett private data. Før du trykker ok, gå inn på "detaljer" og kryss av det du vil at skal slettes (har du f.ek.s lagrede passord du vil ta vare på så sørg for at boksen som heter "slett alle passorbeskyttede sider og data" ikke er krysset av) De sidene som kommer opp i adresselinja vil være der helt til du sletter alle informasjonskapsler og mellomlagrede data nemlig! Håper du får det til! Tusen takk; det funka!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå