Gå til innhold

Bytte fra p-piller til p-ring

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Undrende_*
Skrevet

Heija!

Om man skal bytte fra en prevensjon til en annen (tenker på bytte fra p-piller til p-ring), bør man da ta pillene helt til man har fått ringen i hus, eller kan man ha en pause fra hormonene en stund?

Jeg vet ikke helt hvor lang ventetid det er for å komme inn til legen min, så; er det noen som har fått høre fra legen sin at de bør bytte rett over, uten pause?

Og dere som bruker ring, er det flere forskjellige merker der også, akkurat som med pillene?

Takknemlig for alle svar :jepp:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_smilende_*
Skrevet
Heija!

Om man skal bytte fra en prevensjon til en annen (tenker på bytte fra p-piller til p-ring), bør man da ta pillene helt til man har fått ringen i hus, eller kan man ha en pause fra hormonene en stund?

Jeg vet ikke helt hvor lang ventetid det er for å komme inn til legen min, så; er det noen som har fått høre fra legen sin at de bør bytte rett over, uten pause?

Og dere som bruker ring, er det flere forskjellige merker der også, akkurat som med pillene?

Takknemlig for alle svar :jepp:

Jeg gikk fra piller til ring. Jeg brukte opp pillebrettet, og gikk så rett over på ringen. er bare ett merke i p-ring, nuvaring.

er forresten superfornøyd med ringen!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...