torarin 158 3 Skrevet 12. august 2003 #1 Del Skrevet 12. august 2003 slett denne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari 0 0 Skrevet 12. august 2003 #2 Del Skrevet 12. august 2003 Lykke til! Det er tøft det du gjør nå, men vi skal forsøke å støtte deg så godt vi kan her inne... Håper bare du har noen i det virkelige liv som også støtter deg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter 7 859 14 Skrevet 12. august 2003 #3 Del Skrevet 12. august 2003 Lykke til på den lange og muligens tornefulle veien tilbake til et meningsfullt liv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
torarin 158 3 Skrevet 12. august 2003 Forfatter #4 Del Skrevet 12. august 2003 beklager, denne havnet på feil sted siden jeg ikke fikk det nicket jeg egentlig ville ha. Legger den under t isteden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot 0 0 Skrevet 12. august 2003 #5 Del Skrevet 12. august 2003 Må jammen meg si du hadde noen maleriske beskrivelser av livet ditt. Vil tro vi kommer til å få høre mye fra deg i tiden som kommer. Noen kommer, noen går..... Minner meg litt om... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
torarin 158 3 Skrevet 12. august 2003 Forfatter #6 Del Skrevet 12. august 2003 Jeg begynte dagboken under t isteden. Beklager tabben. Takk til dere som svarte uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå