torarin Skrevet 12. august 2003 #1 Del Skrevet 12. august 2003 slett denne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 12. august 2003 #2 Del Skrevet 12. august 2003 Lykke til! Det er tøft det du gjør nå, men vi skal forsøke å støtte deg så godt vi kan her inne... Håper bare du har noen i det virkelige liv som også støtter deg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 12. august 2003 #3 Del Skrevet 12. august 2003 Lykke til på den lange og muligens tornefulle veien tilbake til et meningsfullt liv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
torarin Skrevet 12. august 2003 Forfatter #4 Del Skrevet 12. august 2003 beklager, denne havnet på feil sted siden jeg ikke fikk det nicket jeg egentlig ville ha. Legger den under t isteden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 12. august 2003 #5 Del Skrevet 12. august 2003 Må jammen meg si du hadde noen maleriske beskrivelser av livet ditt. Vil tro vi kommer til å få høre mye fra deg i tiden som kommer. Noen kommer, noen går..... Minner meg litt om... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
torarin Skrevet 12. august 2003 Forfatter #6 Del Skrevet 12. august 2003 Jeg begynte dagboken under t isteden. Beklager tabben. Takk til dere som svarte uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå