Gå til innhold

A Breath of Snow and Ashes

Anbefalte innlegg

Skrevet
Tja, er jo ikke som om du bærer 4-5kg ekstra på magen akkurat :lol:

Nei jeg gjør da ikke det eller... :klø:

:skratte:

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Tror ikke jeg har tilgang til bloggen din lenger jeg :klø:

Skrevet

Skal dobbeltsjekke det.

Skrevet

Nå har du det... vet ikke hvorfor du ikke var på listen mer.

Skrevet

Ikke jeg heller, men sånn er det. :)

Håper ellers alt er bare bra med deg og mannen. Hils. :klemmer:

Skrevet

Si meg

Si meg

er du et mirakel

jeg vet alt og ingenting

Si meg

hva gjør du der inne

hjelp eg nå

så kan jeg finne tankene som raser fort

glede, skrekk, hva har vi gjort?

Si meg

hva som venter meg nå som jeg er valgt av deg

gi et lite hint, et svar

tilgi at jeg er litt rar

Jeg som boltrer meg i språk

når blir alt til rot og bråk

Jeg har mistet alle ord

unntatt dette ene:

MOR

Skrevet

Jeg er oppe altfor tidlig, men skal til legen på kontroll og Mannen er snill og kjører meg. Det gjør at jeg slipper tog og bane i kulda og det setter jeg utrolig stor pris på.

Jeg runder forresten 37 uker i dag, dvs at jeg nå er innenfor termin om vesla finner på å komme nå så gjør ikke det noe medisinsk sett. Jeg ser nå helst at hun holder seg inne noen uker til.

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Første tegnet på om hun kommer til å høre på mamma eller gjøre akkurat som hun selv vil? :fnise:

Skrevet
Første tegnet på om hun kommer til å høre på mamma eller gjøre akkurat som hun selv vil? :fnise:

Ja ikke sant. :fnise: Tror nok det skjer når det skjer, hverken når hun eller jeg vil faktisk. Har ingen hast ennå for å si det sånn.

Skrevet

Max 5 uker til hun er her da! (+2/3?). Nå er du snart i mål gitt :hoppe: Har du tippeliste? I såfall tipper jeg 5 februar, for det er en glimrende dato å ha burdag på ;)

Skrevet

Weeee, ikke lenge igjen! Jeg tipper også 5/2, for jeg syns nemlig det er en glimrende dag å føde på ;)

God helg :klem:

Skrevet (endret)

Tippeliste har jeg faktisk ikke så det får jeg lage nå gitt. :fnise:

dreia 26.01

janne84 29.01

Wolfmoon 30.01

Minttu 31.01

Problematique 01.02

Nique 03.02

Alive 05.02

Svipa 05.02

Saeria 07.02

pusilus 08.02

Janne84 10.02

Da har jeg vært ute to ganger i dag. :sjokkert: Tro det eller ei, jeg har gått en ti minutters tur i kulda. Fra banen og bort til jobben til Mannen, og det var faktisk veldig deilig. :fnise: Vi har nemlig vært og hentet vognen vår i dag. Den står fortsatt innpakket i gangen, men etter middagen skal vi åpne den og se på den litt har Mannen sagt. Gleder meg til å se den "live".

Endret av Nótt
Skrevet

Jeg så en stk. av den dere skal ha på trillings, og den var råfin! Nydelig farge!

Skrevet
Jeg så en stk. av den dere skal ha på trillings, og den var råfin! Nydelig farge!

Fargen er så fin, men nå har vi charcoal som farge på vognbagen og den er også veldig fin. To fine farger på en vogn, er så glad vi nå har fått vognen vi ønsket oss, riktignok etter mye tull.

hmm, tipper 03.02 jeg da :)

Du er herved lagt til.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...