Gjest Problematique Skrevet 6. januar 2010 #1941 Skrevet 6. januar 2010 Åååh den var dødsfin! Den fikk jeg også lyst på
Nótt Skrevet 6. januar 2010 Forfatter #1943 Skrevet 6. januar 2010 Åååh den var dødsfin! Den fikk jeg også lyst på For en flott kjole! Så moro at dere likte den kjolen. Jeg kommer fortsatt ikke over at jeg kom inn i small da med stor graviditetsmage. I dag har Mannen festet vugge kroken i taket på soverommet. Nok et tegn på at vi nærmer oss ankomstdatoen til vesla.
Gjest Problematique Skrevet 6. januar 2010 #1945 Skrevet 6. januar 2010 23 dager... Jeg synes ikke det er lenge siden vi sa "nå er det bare 23 uker igjen"...
^^Sunny^^ Skrevet 7. januar 2010 #1946 Skrevet 7. januar 2010 Kjempefin kjole Du kommer inn i SMALL ja Blir bare litt misunnelig siden jeg snart må på telt-jakt til meg selv :dåne: Må litt for kun 23 dager igjen !!!! Snart er du mamma :rødme:
Gjest Problematique Skrevet 7. januar 2010 #1947 Skrevet 7. januar 2010 håper du har en fin dag vennen!
Nótt Skrevet 7. januar 2010 Forfatter #1948 Skrevet 7. januar 2010 Tenk Tenk å bære en spire i seg, en liten spire som vokser og blir til liv tenk å få kjenne det første livstegn en liten fot som sparker en hånd som famler i mørket en gang skal foten trå i vanlig jord en dag skal den vesle handa ligge i di
Nótt Skrevet 7. januar 2010 Forfatter #1949 Skrevet 7. januar 2010 Fin kjole! 23 dager... Jeg synes ikke det er lenge siden vi sa "nå er det bare 23 uker igjen"... Husk å legg til 2 dager da fordi det er en amerikansk ticker jeg har her, men ja det er ikke lenge igjen nå. Kjempefin kjole Du kommer inn i SMALL ja Blir bare litt misunnelig siden jeg snart må på telt-jakt til meg selv :dåne: Må litt for kun 23 dager igjen !!!! Snart er du mamma :rødme: Bare tilfeldigheter at jeg kommer inn i small da. I går måtte jeg bytte vinterjakke til stor og feit jakka mi. Den jeg kjøpte da jeg veide ca 6 kg mer enn jeg veier nå. Føler meg ikke så veldig elegant i den kan du si, men jeg fryser ikke da og det er det viktigste. håper du har en fin dag vennen! Jeg har tenkt å holde meg inne i dag, strikke babyteppe, begynne å klippe til lapper til et babyteppe og kanskje se en film mens jeg strikker. Skal ikke ut for å si det sånn.
*Enigma* Skrevet 7. januar 2010 #1950 Skrevet 7. januar 2010 Kos deg inne i varmen. Misunner deg litt at du ikke trenger å gå ut.
Nótt Skrevet 7. januar 2010 Forfatter #1951 Skrevet 7. januar 2010 Kos deg inne i varmen. Misunner deg litt at du ikke trenger å gå ut. Jeg skal innrømme at det faktisk er veldig deilig å ikke MÅTTE gå ut hver dag nå. I morgen derimot skal jeg ut, skal til legen, men Mannen er så snill og kjører meg så da slipper jeg å traske mye ute før legetimen i hvertfall. Må komme meg hjem på egenhånd da, men det ordner seg.
Nótt Skrevet 7. januar 2010 Forfatter #1954 Skrevet 7. januar 2010 Da har jeg fått klippet til 10 lapper til babyteppet jeg skal sy, synd det ikke syr seg selv akkurat nå kjenner jeg at jeg er litt lei. Og det nesten før jeg har begynt på det. Nå skal alle lappene kantes, vaskes og strykes. Frister ikke noe av det for å si det sånn, men det må jo gjøres. Fleeceteppet som skal være på baksiden er i vaskemaskinen alt. Det blir ikke et veldig feminint teppe dette her, alle lappene har innslag av blått i seg. Men det er stoffer jeg synes er fine og ganske så barnslige egentlig.
Gjest Problematique Skrevet 7. januar 2010 #1955 Skrevet 7. januar 2010 Gleder meg til å se bilder av det!
Nótt Skrevet 7. januar 2010 Forfatter #1956 Skrevet 7. januar 2010 Ja når det en gang blir ferdig så, akkurat nå kjennes det ut som en evighet til, men jeg vet at det bare er fordi jeg ikke har kommet igang med det + at jeg velger å gjøre det annerledes enn alle de andre teppene jeg har sydd. Nå lager jeg meg litt mat, koker meg et egg og skal varme suppen fra middagen i går + ha en brødskive til, det hjelper forhåpentligvis på energinivået mitt som er heller labert i dag.
Nótt Skrevet 7. januar 2010 Forfatter #1957 Skrevet 7. januar 2010 Da har jeg spist litt, og godt var det. Spinatsuppe med hardkokt egg og brødskive Merkelig nok så ser det ut til at jeg har bedre plass i magen nå enn på lenge. Lurer på om det kan ha noe med at vesla har festet hodet og dermed skal ligge lenger ned i magne min. Fysio'n i går sa at det så ut til at magen faktisk har sunket, merker at den er lenger ned da.
Gjest Problematique Skrevet 7. januar 2010 #1958 Skrevet 7. januar 2010 Godt det hjalp med litt mat Man blir virkelig i dårlig form om man ikke spiser nok altså..!
Nótt Skrevet 7. januar 2010 Forfatter #1959 Skrevet 7. januar 2010 Godt det hjalp med litt mat Man blir virkelig i dårlig form om man ikke spiser nok altså..! Man gjør det ja, men blir jo fort sliten uansett nå jeg da. Alt er liksom tungt for tiden og alt krever litt ekstra av meg - merkelig nok.
Gjest Problematique Skrevet 7. januar 2010 #1960 Skrevet 7. januar 2010 Tja, er jo ikke som om du bærer 4-5kg ekstra på magen akkurat
Anbefalte innlegg