Gå til innhold

A Breath of Snow and Ashes

Anbefalte innlegg

Skrevet

..og Vesla ute i verden! :hoppe:

spennende tid!

Skrevet
Har ikke mye fornuftig å komme med, men må bare si at jeg liker tittelen på boka di veldig godt!

Kos dere på UL, spennende at Vesla kan komme når som helst nå!

Synes tittelen er fortreffelig selv - i hvertfall til denne årstiden.

Kos dere med UL. Snart er magen borte! ;)

Litt rart å tenke på egentlig at magen snart er borte - er jo så vandt til den nå. :lol:

..og Vesla ute i verden! :hoppe:

spennende tid!

Og det er nesten ennå rarere å tenke på. :hakeslepp:

Da har vi kommet hjem fra UL, blodprøvetaking og handling. Vesla er gjennomsnittlig i vekt, hun veier ca 2700 gram nå og det er akkurat passe. Hun har verdens søteste munn og nese, fikk se nærbilde av de og da åpnet hun munnen så pent. :fnise: Og hun er fortsatt jente, ingen tvil om det - til og med jeg så kjønnsleppene tydelig denne gangen. :lol:

Fikk skikkelig vårfølelse i stad, litt vel tidlig, men utrolig deilig. Satt i bilen med en kaffe mocca, bildøren sto åpen og frisk luft strømmet inn i tillegg til at solen skinte meg så fint i øynene. Kjente faktisk at den varmet litt. Mannen bare ristet oppgitt på hodet da jeg sa at jeg hadde vårfølelse, han synes jeg var 3 måneder for tidlig ute. :fnise: Men det var skikkelig digg, må prøve å leve litt på den følelsen tror jeg.

Skrevet

å godt at alt er vel, og når hun kommer, blir det godt å kunne se dalstrøka innafor igjen. :fnise:

Skrevet

jeg skal sende masse sol din vei når jeg kommer meg down under :sol:

Skrevet
å godt at alt er vel, og når hun kommer, blir det godt å kunne se dalstrøka innafor igjen. :fnise:

Regner med at det blir godt å kunne bøye seg uten at magen er i veien når vi kommer så langt. Kjenner jo at det å bøye seg nå ikke er helt ideelt. :lol:

Godt at alt stod bra til!

Veldig deilig å få vite det. Men Mannen fikk litt småpanikk, for det var en ting han legen sjekket som han ikke fikk målt ordenlig. Det var blodgjennomstrømningen i navlestrengen, men han målte så rart sted at Mannen var sikker på at han målte blodet til hjernen og siden han ikke fikk til å måle måtte jo Vesla ha en hjerneskade. Godt jeg fulgte med sist de målene ble tatt og jordmor da forklarte, for legen nå mumlet for seg selv ganske så utydlig. Jeg kunne berolige Mannen med at det kun var blodgjennomstrømningen i navlestrengen han sjekket.

jeg skal sende masse sol din vei når jeg kommer meg down under :sol:

Gjør det er du snill. :klemmer:

Nå har jeg sovet en stund i sengen, deilig. Mannen sendte meg i seng for jeg så visstnok helt forvirra ut i butikken. :fnise: Så da har jeg sovet, på vesla sitt lammeskinn - for å legge litt "mamma"lukt på det så hun godtar det lettere når hun kommer.

Skrevet

Om du ikke er redd for litt blågrå striper, så har jeg en deilig ullpysj fra reflex i 56 du kan få låne. Driver og samler opp i en stor smartpost til deg. :)

Skrevet
Om du ikke er redd for litt blågrå striper, så har jeg en deilig ullpysj fra reflex i 56 du kan få låne. Driver og samler opp i en stor smartpost til deg. :)

Blågrå striper er jeg overhodet ikke redd for. :fnise: Tror ikke de hopper av pysjen og angriper meg. Du er supersnill - tusen takk.

Skrevet

Da går den oppi eska når den er tørr. Senere kan du få låne en i 62. Den skal bare en tur innom søster først. Etterhvert kommer det bånsull med fot til deg også. Om du vil. Den er eplegrønn. Er hos søster akkurat nå.

Skrevet
Da går den oppi eska når den er tørr. Senere kan du få låne en i 62. Den skal bare en tur innom søster først. Etterhvert kommer det bånsull med fot til deg også. Om du vil. Den er eplegrønn. Er hos søster akkurat nå.

Jeg sier ikke nei takk for å si det sånn, er ikke så mange andre å arve fra. Særlig ikke når vesle niese EL som kom før jul, er like stor nå omtrent som vesla i magen.

Skrevet

da regner jeg med at meget av klærne vil gå sin seiersgang til deg etterhvert. :ler: Jeg har fine bukser i økologisk bomull, lilla, blårutet(ikke babyblå), grønn, brun, ullbukser, bodyer og heldrakter i økobomull, som sikkert er greit i sommer.

Skrevet
da regner jeg med at meget av klærne vil gå sin seiersgang til deg etterhvert. :ler: Jeg har fine bukser i økologisk bomull, lilla, blårutet(ikke babyblå), grønn, brun, ullbukser, bodyer og heldrakter i økobomull, som sikkert er greit i sommer.

Jeg setter enormt stor pris på dette vennen. :klemmer:

Skrevet

Nå har jeg kopiert hele bloggen min inn i word og lagret den slik at jeg har svangerskapsdagboken min lagret. Tenkte jo å slette bloggen også når vi kommer så langt. En ny begynnelse er en ny begynnelse med helt blanke ark. :fnise:

Skrevet

Vi har spist god middag. :nigo: Jeg er så heldig som har en Mann som lager god mat. I dag var middagen kyllingoverlår stekt i ovnen med krydder, bulgur smaksatt med kyllingkraft og krydder (usikker på hva) og salat. :sikle: Jeg skal lage meg bulgur i morgen og ha til salaten - gleder meg allerede. :fnise:

Skrevet

:vinke:

Bare innom for å lese og legge igjen en :klemmer:

Skrevet
:vinke:

Bare innom for å lese og legge igjen en :klemmer:

Så hyggelig med besøk. :klemmer:

Skrevet

Liten observasjon, den siste timen har jeg hatt ca 3-4 kynnere. :klø: Lurer på om det er sånne modningskynnere som holder på nå.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...