Nótt Skrevet 2. januar 2010 Forfatter #1841 Skrevet 2. januar 2010 Tenk det ja Blir noen spennende uker fremover her nå Ha en fin lørdag Blir spennende fremover nå ja. Da ble jeg ferdig med koseklutkaninen i går. Synes faktisk den ble veldig fin, den er strikket med 3 tynne tråder bomullsgarn (2 grønne og 1 hvit). Og så er det vel på tide å vise frem vottene mine. Dette er fronten og der kan dere se hjertemønsteret jeg har strikket. Og her ser dere begge sidene på vottene. Jeg er veldig fornøyd med de.
Nótt Skrevet 2. januar 2010 Forfatter #1842 Skrevet 2. januar 2010 *oppdatert magebilde innlegg i bloggen*
Nótt Skrevet 2. januar 2010 Forfatter #1843 Skrevet 2. januar 2010 Da har vi vært på senteret og fått kjøpt kort til gaven til mamma og kurv til hyllen på badet. Deilig å ha fått enda mer på plass der ute. Da vi kom hjem skulle Mannen ordne med gulvlister og taklister. Gulvlistene må vente til vi får kjøpt småspiker (for veggene er ikke rette, og listene kan derfor ikke bare limes). Og taklistene vil ikke sitte i taket vårt, den ene han fikk opp datt ned igjen, og de kan ikke spikres da det er isoporlister. Jeg visste jo at det var for godt til å være sant at vi skulle få det til der inne. Og da jeg skulle spise så begynte bare tårene å trille, aner ikke hvorfor og føler meg superteit som griner uten å vite hvorfor. Og Mannen lurte på hva som var galt fordi jeg hadde tatt alt han har sagt i dag ille opp. Aner virkelig ikke hva som er galt og jeg føler meg bare dum.
Gjest Problematique Skrevet 2. januar 2010 #1844 Skrevet 2. januar 2010 Joda, selvfølgelig er jeg tilgjengelig om du går over termin også Kjempefine votter! Dritkule, rett og slett. Du er så flink!
Nótt Skrevet 2. januar 2010 Forfatter #1845 Skrevet 2. januar 2010 Joda, selvfølgelig er jeg tilgjengelig om du går over termin også Kjempefine votter! Dritkule, rett og slett. Du er så flink! Regnet med at du forsatt var tilgjengelig om jeg skal gå over termin, men måtte bare dobbeltsjekke. Takk vennen, føler meg ikke sånn superflink, men prøver på ting jeg vil gjøre i hvertfall.
Gjest Problematique Skrevet 2. januar 2010 #1846 Skrevet 2. januar 2010 Jeg har fått vannvittig mye komplimenter for pulsvarmerne mine hvertfall, selv uten å ha sagt til folk at de er hjemmestrikket, mange som spør hvor de er kjøpt og sånt
Minttu Skrevet 2. januar 2010 #1847 Skrevet 2. januar 2010 Koseklutkaninen og vottene var superflotte!!
Nótt Skrevet 2. januar 2010 Forfatter #1848 Skrevet 2. januar 2010 Jeg har fått vannvittig mye komplimenter for pulsvarmerne mine hvertfall, selv uten å ha sagt til folk at de er hjemmestrikket, mange som spør hvor de er kjøpt og sånt Kult!! Nå ble jeg faktisk ganske så glad her jeg sitter. Samtidig som jeg ikke synes jeg er så flink.
Nótt Skrevet 2. januar 2010 Forfatter #1849 Skrevet 2. januar 2010 Koseklutkaninen og vottene var superflotte!!
Gjest Skrevet 2. januar 2010 #1850 Skrevet 2. januar 2010 Jeg skjønner ikke hvordan det går an å strikke sånne ting jeg. Jeg kan strikke skjerf, hvis noen starter for meg, og da skal man ikke se bort fra at det ender opp dobbelt så bredt som det startet! Du er kjempeflink!
Nótt Skrevet 2. januar 2010 Forfatter #1852 Skrevet 2. januar 2010 Jeg skjønner ikke hvordan det går an å strikke sånne ting jeg. Jeg kan strikke skjerf, hvis noen starter for meg, og da skal man ikke se bort fra at det ender opp dobbelt så bredt som det startet! Du er kjempeflink! Jeg har ikke alltid vært så flink da. Men jeg har en mor som har strikket i alle år, og har da fått med meg grunnprinisippene der. Hun ble forresten skikkelig satt ut da hun på julaften så pulsvarmerne og sjalet søstra mi fikk. Det var faktisk veldig moro å se at hun ble imponert over meg - er liksom ikke hverdagskost.
Frk edderkopp Skrevet 2. januar 2010 #1853 Skrevet 2. januar 2010 Du er flink! Eg synes vottane og koseklutkaninen var kjempe søte. Eg strikker på teppe, men mamma må nok fikse litt på det ja. Hater desse hormonene eg og. Hender stadig at eg våkner på morningen med tårer i augene.
Nótt Skrevet 2. januar 2010 Forfatter #1854 Skrevet 2. januar 2010 Takk frk. edderkopp. Nå har jeg sovet litt, Mannen puttet meg til sengs siden jeg tok meg nær av alt mente han at jeg trengte å sove litt. Våknet av at jeg frøs på tærne, så nå er jeg iskald her jeg sitter og det er ikke noe godt. Men det hjalp litt å sove tror jeg. Han er så søt, han blir sånn super engstelig når jeg gråter uten grunn.
Saeria Skrevet 2. januar 2010 #1855 Skrevet 2. januar 2010 Det er nok ikke greit å ha ei sprekkferdig kone med bekkenløsning som gråter, uten at hverken han eller du egentlig skjønner hvorfor. Han er nå søt som tar så godt vare på deg. Håper du får varmen i skrotten igjen.
Nótt Skrevet 2. januar 2010 Forfatter #1856 Skrevet 2. januar 2010 Det er nok ikke greit å ha ei sprekkferdig kone med bekkenløsning som gråter, uten at hverken han eller du egentlig skjønner hvorfor. Han er nå søt som tar så godt vare på deg. Håper du får varmen i skrotten igjen. Han er søt ja, og vil passe godt på meg - heldigvis. Jeg sitter på lammeskinnet til vesla med fleeceteppe rundt meg og og varmen er snart i hele kroppen. Og godt er det, hater å fryse. Nå har jeg strikket ferdig vante nr.1 til Mannen og har begynt på nr. 2. Og jeg må si at jeg synes faktisk de blir fine.
loffen Skrevet 2. januar 2010 #1859 Skrevet 2. januar 2010 Så fine ting du strikker! Og fin tittel på boka di!
*Enigma* Skrevet 2. januar 2010 #1860 Skrevet 2. januar 2010 Lekre votter, også så søt koseklut! Jeg elsker jo også som du vet pulsvarmerne mine. De er fortsatt like mye i bruk og jeg får fortsatt stadig komplimenter for dem. Ville ikke vært dem foruten på jobb.
Anbefalte innlegg