Gå til innhold

A Breath of Snow and Ashes

Anbefalte innlegg

Skrevet

Innom for å ønske godt nytt år. Håper dere får en fin dag.

Skrevet

New years are a chance for a beginning

Even when there hasn't been an end.

Wheels turn in an interminable bend,

Yet, marked in one spot, seem to wobble spinning.

Each year we hope to do a little better

Although we know that really nothing's changed.

Reason thinks that everything's arranged,

So we must dream if we would fate unfetter.

Skrevet

Det blir ikke til at jeg tar en runde i alle dagbøkene i dag, så derfor benytter jeg anledningen til å ønske alle sammen et riktig

GODT NYTT ÅR!!!!!

Skrevet

Du er på tampen av ditt siste år før du blir mamma, og M før han blir pappa. Snart er livene deres totalt snudd opp ned, og det kommer nok til å bli både kos, slit og lykke i små øyeblikk. :klem:

Gjest Problematique
Skrevet

~*⁂ Godt nytt år! ⁂*~

Håper dere får en herlig kveld, vennen :klemmer:

Skrevet

Det håper jeg også, men akkurat nå er jeg så sliten at det halve kunne være nok. Tungt for å puste og tungt for å bevege meg. Vil egentlig bare gå og legge meg, men vi skal straks dra til vennene våre. Blir koselig bare vi kommer dit, men nå er det et aldri så lite tiltak.

Skrevet

Uff, så kjedelig. :( Jeg var jo uforskammet sprek på slutten. Kun de too siste ukene som var litt pes med dumt bekken og vond rygg. Håper du få det kos i kveld for det om. :klem:

Skrevet
Uff, så kjedelig. :( Jeg var jo uforskammet sprek på slutten. Kun de too siste ukene som var litt pes med dumt bekken og vond rygg. Håper du få det kos i kveld for det om. :klem:

Er bare litt sliten i dag, ble nok litt mye i går allikevel selvom det ikke kjentes sånn ut. :fnise:

Gjest Problematique
Skrevet (endret)
:klemmer: Endret av Problematique
Skrevet

Godt nytt år! Håper du vil føle deg bedre!u

Skrevet

Ett år har gått og ett nytt står for dør,

Ett nytt år til å prøve ting jeg ikke har prøvd før,

Ett nytt år med nye feil jeg kan gjøre,

Ett nytt år med en masse nye stiler jeg kan prøve,

Ett nytt år med mye lykke og ugang vil jeg ha,

Ett nytt år uten uhell hadde vært bra,

Det er slik jeg vil ha det, og slik skal det bli,

For jeg vet, at lykken ikke vil gå meg hus forbi.

av Milena

Skrevet

Dagen i går ble faktisk veldig hyggelig, mye bedre enn vi begge fryktet faktisk. Mannen sa nemlig det samme som jeg hadde tenkt, da vi satte oss i bilen - han var supersliten og kunne tenke seg å være hjemme. Men som sagt kvelden ble mye bedre enn vi trodde. Vi var bare 5 stykker hele kvelden og den ble fylt av god mat, prat og humor. Da klokka nærmet seg midnatt gikk vi ut for å skyte opp og se på raketter. Venninne J og kompis R kledde på seg skikkelig uteklær (noe vi andre ikke hadde med oss). Så de lekte seg i snøen før og etter rakettskytingen. :lol: Og K fikk plutselig for seg at han skulle kaste R utfor plattingen vi sto på, det var bare det at R hang fast i K og dermed gikk begge over kanten. Vi som sto igjen der oppe lo så vi holdt på å knekke sammen. Og rett etterpå dyttet jeg J utfor kanten. :laugh: Det kjipe med alt var jo at jeg er gravid og ikke fikk lekt meg i snøen, MEN neste nyttårsfeiring så skal det endres på om det er like mye snø. Da skal jeg ha med meg boblebukse og skikkelig ute sko. :jepp:

Vi dro fra J og R ca 0130, da var jeg sliten og bekkenet litt ødelagt. Det var godt å komme hjem til senga mi for å si det sånn. Og det ble en lang og sløv morgen i dag, Mannen sto opp 0930, men kom og la seg igjen da jeg våknet en time senere. Og etterhvert sovnet vi igjen begge to og sto ikke opp igjen før kl 1400. Veldig deilig å kunne sløve slik innimellom.

Skrevet

*nytt blogginnlegg*

Også ser jeg at jeg har bikket 10.000 innlegg. Moro!!

Gjest Problematique
Skrevet

Høres ut som en kjempekoselig kveld :) Det er gøy å leke i snøen, om man er godt kledd! For to år siden så kom det så vannvittig mye snø, så jeg og Sondre tok med gamlehunden til svigers ut i snøen og lekte og hoppet rundt i snøen. Vi hadde ikke ordentlige klær, så vi ble jo klissvåte, men når vi ble kalde så bare løp vi inn, vrengte av oss klærne og hoppet i dusjen. Kjempekoselig!

Men for å slutte å snakke om meg...

I dag er første dagen i det året du blir mamma :rødme: Om nøyaktig en måned sitter du antagelig og holder lille datteren din i armene :hjerte:

Skrevet
I dag er første dagen i det året du blir mamma :rødme: Om nøyaktig en måned sitter du antagelig og holder lille datteren din i armene :hjerte:

Det er faktisk ganske rart å tenke på at jeg mest sannsynlig sitter med en liten datter om en måned. :sjokkert: :rødme:

Gjest Problematique
Skrevet

Jeg liker det nye navnet på boka di kjempegodt! Det var superfint :jepp:

Skrevet
Jeg liker det nye navnet på boka di kjempegodt! Det var superfint :jepp:

Takk, følte det var på tide med en ny tittel nå med nytt år og greier. Tittelen er forresten en boktittel fra samme bokserie som forrige tittel var hentet fra. :fnise:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...