Nótt Skrevet 29. desember 2009 Forfatter #1781 Skrevet 29. desember 2009 Tirsdag: * vaske klær, mer av vesla sitt - mer sengetøy og håndklær * henge opp det våte tøyet * rydde i kurvene og hyllene på badet så vi får plass til tingene til vesla der inne * rydde i nattbordet mitt (tror det må inn på barnerommet til å ha småting i har nemlig skuffer) - Onsdag * rydde det andre nattbordet (må jo ha et nattbord når jeg gir vekk mitt, har ikke skuffer) - Onsdag * besøke broder R, C og lille EL * pakke inn barselsgaven til lille EL før vi drar Da har jeg ryddet i hyllene på badet og i trillekurvstativet vårt. Har kastet masse ting føler jeg og fått en idé over hva vi faktisk har. Skal kjøpe noen kurver å ha i hyllene slik at ting ikke bare flyter der ute, men det ser litt ryddig ut.
Gjest Problematique Skrevet 29. desember 2009 #1782 Skrevet 29. desember 2009 Noen kurver er sikkert smart, for å gjøre det lettere å ha oversikt
Nótt Skrevet 29. desember 2009 Forfatter #1783 Skrevet 29. desember 2009 Noen kurver er sikkert smart, for å gjøre det lettere å ha oversikt Var det jeg tenkte, litt sånn: hårtingkurv, sminkekurv, Mannens kurv og min kurv.
Gjest Problematique Skrevet 29. desember 2009 #1784 Skrevet 29. desember 2009 Jeg har kurver og bokser i de åpne hyllene våre på badet, og det er genialt altså. Har en liten og en stor til sminke (hverdagssminke og alt annet), en til hårting, en til medisiner og slikt, en til smykker... Og i en plastkurv inni skapet ligger alt ekstra av shampo, balsam, kremer, osv. Det tar så mye mindre plass!
Nótt Skrevet 29. desember 2009 Forfatter #1785 Skrevet 29. desember 2009 Jeg har kurver og bokser i de åpne hyllene våre på badet, og det er genialt altså. Har en liten og en stor til sminke (hverdagssminke og alt annet), en til hårting, en til medisiner og slikt, en til smykker... Og i en plastkurv inni skapet ligger alt ekstra av shampo, balsam, kremer, osv. Det tar så mye mindre plass! Hadde vi enda hatt skap så hadde det vært noe. *drømme*
Minttu Skrevet 29. desember 2009 #1786 Skrevet 29. desember 2009 <- trykk på meg!! Det er så godt gjort, helt utrolig at det er mulig Sånn jeg har skjønt, så merker man godt at det er noe inni der som vokser Var det jeg tenkte, litt sånn: hårtingkurv, sminkekurv, Mannens kurv og min kurv. Sånt er smart! Jeg må kjøpe meg noen kurver til forskjellige ting, alt ligger overalt! De har noen supre bokser på kremmerhuset, med skriften "Lys", "Hårting" osv på
Nótt Skrevet 29. desember 2009 Forfatter #1787 Skrevet 29. desember 2009 Tirsdag: * vaske klær, mer av vesla sitt - mer sengetøy og håndklær * henge opp det våte tøyet * rydde i kurvene og hyllene på ba det så vi får plass til tingene til vesla der inne * besøke broder R, C og lille EL * pakke inn barselsgaven til lille EL før vi drar * vasket jeansen til Mannen Onsdag: * bytte julegaver på Glasmagasinet * se etter hansker til mamma - bursdagsgave * rydde i nattbordet mitt (tror det må inn på barnerommet til å ha småting i har nemlig skuffer) * rydde det andre nattbordet (må jo ha et nattbord når jeg gir vekk mitt, har ikke skuffer) Jeg har fått gjort litt i dag også, men ikke så mye. Litt sliten kjenner jeg så tiltakslysten har vært liten. Og en time i bilen for å besøke broder'n og en time tilbake igjen var ikke helt tingen for kroppen min dag. Det var direkte ubehagelig faktisk, men nå er det besøket over og godt er det. Det er så godt gjort, helt utrolig at det er mulig Sånn jeg har skjønt, så merker man godt at det er noe inni der som vokser Sånt er smart! Jeg må kjøpe meg noen kurver til forskjellige ting, alt ligger overalt! De har noen supre bokser på kremmerhuset, med skriften "Lys", "Hårting" osv på De boksene er fine, men de er i metall og vår erfaring er at slike bokser har en tendens til å ruste når de står på et bad, pga fuktigheten der. Så noen fine kurver på Åhlens i dag, men de hadde bare 2 og vi bør ha 6 stykker for da får vi nok til begge hyllene på badet. Er jo greit å ha samme type på begge de åpne hyllene.
Nótt Skrevet 29. desember 2009 Forfatter #1788 Skrevet 29. desember 2009 Dagens fine: Ryddet i hyllene og trådkurvene på badet Spist pannekaker til middag Besøkt broder'n og sett datter'n hans Varm tomatsuppe i kroppen da vi kom hjem Straks ferdig med votteparet mitt Mannen
Minttu Skrevet 30. desember 2009 #1789 Skrevet 30. desember 2009 De boksene er fine, men de er i metall og vår erfaring er at slike bokser har en tendens til å ruste når de står på et bad, pga fuktigheten der. Så noen fine kurver på Åhlens i dag, men de hadde bare 2 og vi bør ha 6 stykker for da får vi nok til begge hyllene på badet. Er jo greit å ha samme type på begge de åpne hyllene. Ja, det er sant, kan hende de ruster.. De er bare så fine Men litt dyre også, så jeg kommer ikke til å kjøpe noen med det første. Ganske greit å ha like kurver, det ser penest ut. Om de er synlige da, men fint å ha like uansett
Nótt Skrevet 30. desember 2009 Forfatter #1790 Skrevet 30. desember 2009 When tomorrow starts without me And I'm not there to see; If the sun should rise and find your eyes All filled with tears for me; I wish so much you wouldn't cry The way you did today, While thinking of the many things, We didn't get to say. I know how much you love me, As much as I love you, And each time that you think of me, I know you'll miss me too; But when tomorrow starts without me, Please try to understand, That an angel came and called my name, And took me by the hand, And said my place was ready, In heaven far above, And that I'd have to leave behind All those I dearly love. But as I turned to walk away, A tear fell from my eye, for all my life, I'd always thought, I didn't want to die. I had so much to live for, So much yet to do, It seemed almost impossible, That I was leaving you. I thought of all the yesterdays, The good ones and the bad, I thought of all the love we shared, And all the fun we had. If I could relive yesterday, Just even for a while, I'd say good-bye and kiss you And maybe see you smile. But then I fully realized, That this could never be, For emptiness and memories, Would take the place of me. And when I thought of worldly things, I might miss come tomorrow, I thought of you, and when I did, My heart was filled with sorrow. But when I walked through heaven's gates, I felt so much at home. When God looked down and smiled at me, From His great golden throne, He said "This is eternity, And all I've promised you." Today for life on earth is past, But here it starts a new. I promise no tomorrow, But today will always last, And since each day's the same way There's no longing for the past. But you have been so faithful, So trusting and so true. Though there were times you did some things, You knew you shouldn't do. But you have been forgiven And now at last you're free. So won't you take my hand And share my life with me? So when tomorrow starts without me, Don't think we're far apart, For every time you think of me, I'm right here, in your heart... Erica Shea Liupaeter
Nótt Skrevet 30. desember 2009 Forfatter #1791 Skrevet 30. desember 2009 Onsdag: * bytte julegaver på Glasmagasinet * se etter hansker til mamma - bursdagsgave * rydde i nattbordet mitt (tror det må inn på barnerommet til å ha småting i har nemlig skuffer) * rydde det andre nattbordet (må jo ha et nattbord når jeg gir vekk mitt, har ikke skuffer) Jeg vet at jeg får gjort de to øverste punktene i dag, men de to nederste tar jeg litt på sparket. Er jo våken veldig tidlig i dag, men skal bare vente på at Mannen tusler ut døra så skal jeg snu meg rundt og sove litt til. Og har ikke tenkt å stresse med å gjøre ting. Tror det blir tøft nok å gå ut i kulda senere i dag for å ta turen ned til by'n. Håper det er greit måkt rundt omkring så jeg slipper å skli i ekkel opptråkket snø. Jeg har sover nesten hele natten gjennom uten en eneste do-tur, og det er fantastisk deilig - og mye mulig grunnen til at jeg er våken nå. Ja, det er sant, kan hende de ruster.. De er bare så fine Men litt dyre også, så jeg kommer ikke til å kjøpe noen med det første. Ganske greit å ha like kurver, det ser penest ut. Om de er synlige da, men fint å ha like uansett De er veldig fine de boksene, men for dyre egentlig for formålet mitt når jeg tenker på at de kommer til å ruste. Kurvene her kommer til å bli synlige siden det ikke er noen dører på den hyllen de skal inni, så like er nok det beste ja.
Nótt Skrevet 30. desember 2009 Forfatter #1792 Skrevet 30. desember 2009 Da har jeg stått opp, igjen, la meg jo til å sove tidligere i dag. Sovnet ca 0830 og klarte ikke å tvinge øynene opp før 1130. Skikkelig deilig å sove "lenge" selvom det var en våkeperiode på over 2 timer innimellom der. Det blir ikke noe nattbordrydding i dag siden jeg sov så lenge, skal ut i kulden i løpet av en times tid. Jeg gleder meg faktisk til å komme ut. Det er nydelig vær og jeg har skikkelig god jakke. Jeg kjenner at det å sitte inne hele tiden ikke er noe for meg faktisk. Synd det er så vanskelig å gå tur, ellers hadde jeg nok gjort det. Jeg ble forresten ferdig med votteparet mitt i går, og skal bruke de i dag. Skal få tatt bilde og legge det ut senere, men ikke nå.
Nótt Skrevet 30. desember 2009 Forfatter #1794 Skrevet 30. desember 2009 Da har vi kommet hjem igjen. Deilig!! Det var faktisk veldig godt ute i dag, merket litt at det var kaldt på pusten, men ikke ellers. Vi har ellers fått gjort det vi skulle i dag: * kjøpt bursdagsgave til mamma * byttet julegaver * kjøpt kurver til badet * og Mannen har kjøpt seg videokamera Så nå gleder jeg meg faktisk til å få puttet ting i de kurvene de skal. Vi kjøpte kun 2 kurver til vegghyllen, for å se om de passer - gjør de det blir det innkjøpt flere. Jeg har kjøpt 2 slike kurver til hårstrikker og hårklyper og sminke. De er faktisk veldig fine og kan lukkes, noe som er veldig positivt. Kjøpte 2 slike kurver, men i naturlig trefarge - til å ha i vegghyllen. Skal fylle den ene med Mannen sine ting og den andre med mine ting. Kjøpte også en liten kiste til å ha i nattbordet jeg skal bytte til - der er det nemlig ingen skuffer. Vurderer å kjøpe en eller to slike kurver til toppen av hyllen på badet, til vaskemidler og hårmidler (shampo, balsam, skum, spray og etc.) Må bare se hvordan de andre kurvene fungerer i hyllen først. Har også kjøpt garn i dag, til vanter til Mannen så da skal jeg gå løs på det på fredag tenker jeg. Fant faktisk det garnet jeg strikket vottene mine i til halvpris, og det var bra for det er et dyrt garn. MEN veldig deilig og mykt, silkealpaca sier kanskje sitt??? (samme garn som pulsvarmerne dine Problematique) Har også kjøpt meg litt ny sminke, kun øyenskygge da - men trengte noe nytt. Såååå nytt er det ikke, men litt andre nyanser enn det jeg har fra før.
Nótt Skrevet 30. desember 2009 Forfatter #1795 Skrevet 30. desember 2009 Jeg så forresten en laptop jeg lurte litt på da vi var på expert i dag. En Asus UL30A, nå kan ikke jeg noe om pc'er så jeg vet ikke om den er noe bra. Men jeg fant en omtale av den på nettet og synes den virker ganske bra ut i fra den.
Nótt Skrevet 30. desember 2009 Forfatter #1796 Skrevet 30. desember 2009 Da har jeg begynt å få ting litt på plass igjen på badet. Deilig!! Trådkurvene ligger til tørk i badekaret, og når de er tørket skal jeg sette de sammen igjen og putte bleier, bind, hårtørker, rettetang, varmeflasker og diverse inn der igjen. Skal bli så fint. Og de to kurvene vi kjøpte til hyllen på veggen ble veldig bra. Gleder meg til å kjøpe 2 kurver til toppen av hyllen også til vaskemidler og diverse hårmidler. Det blir så fint!!!!
Nótt Skrevet 30. desember 2009 Forfatter #1797 Skrevet 30. desember 2009 Dagens fine: Sovet en hel natt uten dobesøk Sovet lenge - uthvilt Fått tak i 60-års gave til mamma Byttet et par julegaver Badet begynner å komme i orden
Nótt Skrevet 30. desember 2009 Forfatter #1799 Skrevet 30. desember 2009 de var veldig fine de kurvene. Ja ikke sant, jeg er veldig fornøyd så langt i hvertfall. Sitter og ser på den lys"kuppelen" vi byttet til i dag. Fikk en til jul og byttet til en til i dag, men vi visste ikke at det var 2 størrelser så vi endte opp med en større enn den vi hadde. Tror nok det blir en tur til by'n på lørdag for å bytte til den mindre størrelsen det ser litt dumt ut synes jeg med en som er kjempestor og en som er mindre. Og da kan jeg jo samtidig kjøpe et par kurver til til badet så det blir skikkelig bra der inne.
Lucky? Skrevet 31. desember 2009 #1800 Skrevet 31. desember 2009 (endret) GODT NYTT ÅR NÓTT Ha en fin kveld Endret 31. desember 2009 av Lucky?
Anbefalte innlegg