Gå til innhold

A Breath of Snow and Ashes

Anbefalte innlegg

Skrevet
Skwishen har vi også, og den er poppis! :)

Har en leke med masse gummiringer satt sammen, i forskjellige farger. Vet ikke hva den heter. Kan ta bilde av den og vise deg.

Skrevet

Nå sitter jeg og redigerer bilder jeg har tatt med det nye kameraet mitt. :fnise:

Skrevet

Lurer litt på å kjøpe meg et ammearmbånd for å huske hvilken side jeg har ammet på sist.

Også trenger vi myggnetting til vogna, for det fulgte ikke med da vi kjøpte bagen. Har sett på Tinkafu sine, synes de er så søte. Har lyst på et med spøkelser, og da lurer jeg på å bestillfra enten Lilleprinsen eller Trollungen, må bare finne ut av porto på begge stedene før jeg bestemmer meg.

Gjest Problematique
Skrevet

ÅÅÅÅÅÅÅH så fin!!! Samme butikken som vi kjøpte alver i våres? Misunnelig!

Skrevet

Dagens fine:

Sovet lenge

Vasket alt skittentøyet

Ryddet stuen og gangen

Tatt ting i mitt eget tempo i dag

Mannen

Skrevet
ÅÅÅÅÅÅÅH så fin!!! Samme butikken som vi kjøpte alver i våres? Misunnelig!

Jepp samme butikken. Måtte bare ha den for den var så fin!! :nigo: Nå står den på kaminen vår og lyser så fint, lyset skifter mellom blått, grønt, gult og rødt i glidende overganger. Mannen er så søt at han lar den stå på om natten så jeg har nattlys til å se når jeg skal på badet. :fnise:

Skrevet

Det ammearmbåndet var skikkelig lurt, og veldig fint! :jepp:

Jeg er glemsk, så slik må nok jeg ha når jeg får bebis :fnise:

Og den pyntetingen var superfin! :jepp:

:klem:

Skrevet
Det ammearmbåndet var skikkelig lurt, og veldig fint! :jepp:

Jeg er glemsk, så slik må nok jeg ha når jeg får bebis :fnise:

Er det jeg er også så jeg vurderer det sterkt for å si det sånn.

Og den pyntetingen var superfin! :jepp:

:klem:

TAkk!!!

Gjest Problematique
Skrevet
Jepp samme butikken. Måtte bare ha den for den var så fin!! :nigo: Nå står den på kaminen vår og lyser så fint, lyset skifter mellom blått, grønt, gult og rødt i glidende overganger. Mannen er så søt at han lar den stå på om natten så jeg har nattlys til å se når jeg skal på badet. :fnise:

Sitat S: "Jada, gni det inn du! :snurt: "

Jeg tror kanskje han også likte den :fnise:

*vil også ha* :ler: Fine, fine butikken!

Skrevet
Sitat S: "Jada, gni det inn du! :snurt: "

Jeg tror kanskje han også likte den :fnise:

*vil også ha* :ler: Fine, fine butikken!

Søt han er da. Var ikke så verst pris på den heller faktisk. Lystingen kostet 79 svenske og krystalltingen kostet 49 svenske - så da måtte jeg jo ihvertfall ha den. :fnise: Fine butikken ja, må alltid innom der når vi er på Nordby senteret.

Gjest Problematique
Skrevet

Irriterte meg at vi ikke fant noen sånne butikker i stockholm :(

Skrevet
Irriterte meg at vi ikke fant noen sånne butikker i stockholm :(

Har ikke sett en sånn butikk noe annet sted jeg heller så tror nok det bare er den ene faktisk.

Skrevet

Jeg hadde strikk på det håndleddet som samsvarte med hvilken pupp jeg ammet fra. Aberet var bare at jeg glemte å bytte side på strikket, så jeg var tidvis like forvirret og fortapt mtp. hvilken pupp som stod for tur. :ler: Ammetåka er ikke noe å kimse av! ;)

Skrevet

Livets lærdom

Det er først når vi har dykket ned

i sorgens dybder at vi kan forstå

det komplekse i det å være menneske,

føle med alle andre skapninger som lider,

hedre mot -

og vise forståelse, godhet og vennskap

overfor dem som trenger det.

Pam Brown

Skrevet
Jeg hadde strikk på det håndleddet som samsvarte med hvilken pupp jeg ammet fra. Aberet var bare at jeg glemte å bytte side på strikket, så jeg var tidvis like forvirret og fortapt mtp. hvilken pupp som stod for tur. :ler: Ammetåka er ikke noe å kimse av! ;)

Det har jeg fått forståelse for ja - derfor jeg tenkte at et sånt armbånd kunne være tingen. Jeg kan jo finne på å bruke hårstrikken i håret i full fart. :lol:

I dag er det bisettelse og jeg må innrømme at jeg gruer meg. Prøver å finne ut hvordan jeg best kan komme meg til kapellet hvor det skal være.

Skrevet

Henger meg på de andre. Håper det gikk greit i dag :klemmer:

Gjest
Dette emnet er låst og det er derfor ikke mulig å gi flere svar.
  • Opprett ny...