Gå til innhold

A Breath of Snow and Ashes

Anbefalte innlegg

Skrevet
Så kos med spontan date. Tror jeg må ymte litt frempå til mannen der. :fnise:

Det var veldig koselig å bli spurt om jeg ville være med ut sånn helt plutselig. Han er bare helt herlig den mannen..

Jeg har sovet sinnsykt dårlig i natt, det har vært vanskelig å sovne og når jeg sovnet så våknet jeg med engang. Men jeg fikk sove lenge da jeg først sovnet, sov til 10 og det var skikkelig digg. Nå har jeg sittet og kost meg med frokost, te og nettet. Skal snart reise meg fra sofan og gå på kjøkkenet og vaske opp. Så skal jeg rydde litt i stua, vanne plantene mine, rydde bort det rene tøyet som ligger i ikeaposer på soverommet :fnise: og henge opp klesvasken før jeg inntar sofan igjen. Det er i hvertfall planene så får vi se hvor mye jeg klarer å gjennomføre.

Må forresten dele en fin sang med dere;

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dagens oppgaver:

* sette på en vaskemaskin :jepp:

* rydde bort ren oppvask :jepp:

* vaske opp skitten oppvask :jepp:

* henge opp ren klesvask :jepp:

* sette på ny vaskemaskin :jepp:

* rydde bort rent tøy

* rydde litt i stua

* rydde i gangen

* henge opp ren klesvask

* vaske gulvene - det skal Mannen gjøre

Føler at jeg ligger ganske godt an på dagens liste. Er jo litt som står igjen, men dagen er ikke omme ennå. Nå har jeg meg en liten tepause før jeg skal rydde bort det rene tøyet og rydde i stua og gangen.

Skrevet

Dagens oppgaver:

* rydde bort rent tøy :jepp:

* rydde litt i stua

* rydde i gangen

* henge opp ren klesvask

Er ikke rart jeg ikke har hatt noe å ha på meg når alt det rene tøyet mitt lå på gjesterommet. :fnise: Nå ligger det der det skal ligge, nemlig i skuffene sine. Har kommet litt lenger på listen, men sofan er merkelig god å sitte i. :lol: Har ryddet litt i stua, så ikke så mye som gjenstår egentlig. Tar litt hver gang jeg reiser meg for å gå på do, hente noe å drikke eller sånt. Og snart er maskin nr 2 med klesvask ferdig og da skal jeg sette på siste maskinen før julaften - som blir regntøyet mitt fra jobben.

Skrevet

Det kan forresten se ut til at vi har bestemt oss for navn til vesla. :hakeslepp:

Skrevet

Dagens oppgaver:

* rydde litt i stua :jepp:

* rydde i gangen :jepp:

* satt på en maskin til :jepp:

* henge opp siste maskinen med klær

Føler meg fantastisk flink som får gjort ting i dag. Men har jo ikke hatt overskudd til de store tingene de siste ukene så det har jo bare hopet seg opp ting som må gjøres. Må rydde litt til i både gangen og stua, men det ser faktisk levelig ut her nå. Har satt bort en haug med sko, som sto i gangen som jeg ikke kan bruke nå enten pga føret eller svangerskapet. Sommersko passer liksom dårlig nå av en eller annen grunn. :fnise:

Lov å spørre om PM? :nigo:

Det er lov å spørre ja, meeeeeeeeen om du får er annen ting. :lur:

Skrevet

så flink du er til å rydde. Eg og er spent på navn! :hoppe:

Skrevet

Dagens oppgaver:

* rydde litt i stua :jepp:

* rydde i gangen :jepp:

* satt på en maskin til :jepp:

* henge opp siste maskinen med klær :jepp:

Da har jeg sånn sett egnetlig gjort det jeg skulle i dag, er litt igjen i stuen og gangen, men det haster ikke sånn sett. Må jo finne ut hvor jeg skal legge tingene i stua først.

Frk. edderkopp: navnet vil ikke bli lagt ut her eller i bloggen - vil holde det litt hemmelig en stund til. :fnise:

Skrevet
Den var fin! :)

Jepp eller så er denne også ganske så fin. Har litt sansen for de dukkene der.

Skrevet

Så flink du har vært i dag :klappe:

Moro at dere har blitt enige om navn da :)

Ha en fin kveld :klemmer:

Skrevet

Nå kjeder jeg meg litt kjenner jeg så skal rydde litt til - bare for å ha noe å gjøre + bevege på ræva mi. Blir jo lat av å sitte i sofan hele tida. :fnise:

Skrevet

Den var fin den blå også. :)

Jeg stemmer i med de som sier du har vært flink i dag. Det har du virkelig! :klemmer:

Skrevet
Den var fin den blå også. :)

Jeg stemmer i med de som sier du har vært flink i dag. Det har du virkelig! :klemmer:

Synes de er kjempe fine også er de fair trade laget. Bra!!

Takker, føler meg faktisk flink i dag. Nå har jeg tørket støv i stuen og ryddet litt til. Må finne ut hvor jeg skal legge de jobbtingene som jeg har tatt med hjem. :klø: Vet ikke helt hvor jeg skal legge de, men de tar jo ikke så stor plass på spisebordet så de kan ligge litt til. Deilig å se at jeg for en gangs skyld har overskudd og ork til å gjøre ting her hjemme.

Gjest Problematique
Skrevet

Du har vært skikkelig flink idag!

Jeg er glad i deg :strix:

Skrevet
Du har vært skikkelig flink idag!

Takk!! Som sagt føler meg flink også.

Jeg er glad i deg :strix:

Jeg er glad i deg jeg også om du ikke har skjønt det. :klemmer:

Gjest Problematique
Skrevet

Joda, jeg har skjønt det for ganske lenge siden, og det gjør meg veldig glad :klemmer:

Gjest
Dette emnet er låst og det er derfor ikke mulig å gi flere svar.
  • Opprett ny...