Nótt Skrevet 15. desember 2009 Forfatter #1581 Skrevet 15. desember 2009 Og en god av meg skal du få! Tusen takk!!! tilbake. ----------------------------------------------------------------------- Tirsdag og siste dag på jobb før permisjon faktisk. Det er sykt å tenke på at jeg nå bare skal "slappe" av og ta det med ro og "ruge" på vesla vår. Samtidig som det skal bli veldig godt å ikke måtte stå opp til en fast tid hver dag for å komme seg på jobb. Våknet til en hvit verden ute i dag så nå hører jeg litt på julesanger. Jeg er ikke veldig julete av meg, men akkurat nå ville jeg høre litt. Må jo forberede meg til nissefesten på jobb i dag.
Gjest Problematique Skrevet 15. desember 2009 #1583 Skrevet 15. desember 2009 Ja, nå skal du bare være rugekasse! Ha en fin dag vennen
Nótt Skrevet 15. desember 2009 Forfatter #1584 Skrevet 15. desember 2009 Da har jeg kommet meg hjem etter nissefest - et eneste ord kan beskrive det: KAOS!!! De som hadde ansvaret for organiseringen hadde ikke organisert det godt nok. Ja, ja ikke mitt problem. Jeg må innom jobben en tur på torsdag for å levere noen ting til vikaren min - har ikke fått det ferdig. Så jeg må bruke litt tid på det i kveld og i morgen.
Nótt Skrevet 15. desember 2009 Forfatter #1586 Skrevet 15. desember 2009 Pakken er herved avsendt! Tusen takk!!!
LekeHusmor Skrevet 15. desember 2009 #1587 Skrevet 15. desember 2009 rugekassa koselig med flere som har julestemning!
Saeria Skrevet 15. desember 2009 #1588 Skrevet 15. desember 2009 da er det bare litt småtterier igjen, så er det null mer jobb på deg!
Nótt Skrevet 15. desember 2009 Forfatter #1589 Skrevet 15. desember 2009 rugekassa koselig med flere som har julestemning! Julestemning er vel i å ta litt hardt i, men jeg prøvde i dag. da er det bare litt småtterier igjen, så er det null mer jobb på deg! Faktisk veldig deilig å tenke på.
Saeria Skrevet 15. desember 2009 #1590 Skrevet 15. desember 2009 Det er deg vel unt. Nå skal tiden brukes på deg selv, mannen og vesla i magen. Ikke tenke på alle andre.
Nótt Skrevet 15. desember 2009 Forfatter #1591 Skrevet 15. desember 2009 Det er deg vel unt. Nå skal tiden brukes på deg selv, mannen og vesla i magen. Ikke tenke på alle andre. Ikke tenke på alle andre tror jeg faktisk er umulig. Men det er bare sånn jeg er. Kan dere krysse fingrene for oss??? Det ser ut til at vi får vognen i fargen vi vil ha, mer enn det vil jeg ikke si før jeg vet mer sikkert.
Nótt Skrevet 15. desember 2009 Forfatter #1593 Skrevet 15. desember 2009 *krysser* Med din kryssing burde vi jo få den vognen siden det er lilla vi vil ha.
Gjest Skrevet 15. desember 2009 #1594 Skrevet 15. desember 2009 Med din kryssing burde vi jo få den vognen siden det er lilla vi vil ha. Åh, lilla vogn! Da krysser jeg enda mer!
Nótt Skrevet 15. desember 2009 Forfatter #1595 Skrevet 15. desember 2009 Åh, lilla vogn! Da krysser jeg enda mer! Så bra!!
Nótt Skrevet 15. desember 2009 Forfatter #1597 Skrevet 15. desember 2009 Dagens fine: Våknet til en hvit verden Nissefest på jobben Risengrynsgrøt (selvom jeg ikke burde spise det) Sendt pakke til vennepar i Sandnes Mannen, som bare er grei
Nótt Skrevet 16. desember 2009 Forfatter #1599 Skrevet 16. desember 2009 Livets lærdom Det er først når vi har dykket ned i sorgens dybder at vi kan forstå det komplekse i det å være menneske, føle med alle andre skapninger som lider, hedre mot - og vise forståelse, godhet og vennskap overfor dem som trenger det. Pam Brown
Nótt Skrevet 16. desember 2009 Forfatter #1600 Skrevet 16. desember 2009 Dagen i dag startet med et pang. Jeg setter meg ned med frokost og laptop for å sjekke mail, og der ligger en beskjed om at hun som var bestevenninnen min på barneskolen tok sitt eget liv på lørdag. Hun hoppet foran toget lørdag kveld. Jeg sitter her nå litt lettere nummen og sjokkert. Vet liksom ikke helt hva jeg skal tro. Vi har ikke hatt kontakt de siste årene, men det er uforståelig for det. Så nå skal jeg i bisettelse om en uke for å vise familien at jeg er der for dem.
Anbefalte innlegg