Gjest Problematique Skrevet 13. desember 2009 #1561 Skrevet 13. desember 2009 bare å sende PM om du vil lufte frustrasjon Men jeg får ikke svart på et par timer, siden vi drar straks.
Nótt Skrevet 13. desember 2009 Forfatter #1564 Skrevet 13. desember 2009 bare å sende PM om du vil lufte frustrasjon Men jeg får ikke svart på et par timer, siden vi drar straks. Ser det an litt, men kan nok hende at jeg gjør det ja. Takk jenter.
Nótt Skrevet 13. desember 2009 Forfatter #1565 Skrevet 13. desember 2009 Siden vi ikke dro til broder'n ble det en kort tur til mamma for å overlevere julegaver som skal videre, og så en tur til bestis med julegaven deres. Ble en kort tur det også, jeg orket ikke så mye i dag - måtte ha MAT!!! Så da vi kom hjem stekte Mannen pizza Capricciosa til meg og Grandis til seg - sånn går det når dagen ble så oppstykket som den ble. Godt var det nå å komme hjem uansett da. Sofakroken er superdigg, særlig med et glass svensk julebrus. Skal ha mer av den når vi drar til Sverige på onsdag.
Nótt Skrevet 13. desember 2009 Forfatter #1566 Skrevet 13. desember 2009 Dagens fine: Følte meg fin Truffet bestis Mannen Mageboeren
Nótt Skrevet 14. desember 2009 Forfatter #1568 Skrevet 14. desember 2009 Akkurat når et vennskap begynner er vanskelig å tidfeste. Det er somå fylle et kar, dråpe for dråpe, til karet renner over. Det samme skjer med vennlighet og gode ord til slutt flyter hjertet over. James Boswell
Nótt Skrevet 14. desember 2009 Forfatter #1569 Skrevet 14. desember 2009 Takk pusilus. Føler meg helt susete her jeg sitter, kan ha sammenheng med at jeg har vært våken siden 0430 ca. Våknet og fikk ikke sove igjen, og kunne ikke kjenne noen grunn til at jeg skulle være så våken. Klokka 0500 ga jeg opp og tok en tur på do, for å se om det hjalp. Nope, fortsatt ikke trøtt. MEN da klokka ringte 0600 var det akkurat som om noen slå på en bryter slik at jeg ble supertrøtt. Skal sove når jeg kommer hjem fra jobb tenker jeg. Men nå er det straks ut på kjøkkenet og lage lunsj og på badet for å stelle meg før jeg stikker på en av de siste jobbdagene mine på over et år.
Gjest Fancy Nancy Skrevet 14. desember 2009 #1571 Skrevet 14. desember 2009 oi, for en slitsom morgen! håper dagen ble bedre...
Nótt Skrevet 14. desember 2009 Forfatter #1573 Skrevet 14. desember 2009 Har snakket med broder A om ting som skjedde i går og det var deilig. Dagen har vært ganske grei, skulle hatt en foreldresamtale i dag (som jeg faktisk gruet meg til). Også dukker ikke foreldrene opp uten å ha gitt noen beskjeder om at de ikke kommer. Følte at jeg sprutet av sinne når klokka hadde passert 1030 uten noen beskjeder, og de skulle vært der kl 0900. Og som om ikke det er nok til å tulle til dagen min så får vi ikke vogna vi vil ha i fargen vi vil ha. Fint å finne ut NÅ, etter nesten 2 måneder med venting, at den fargen ikke er mulig å få tak i lenger. Sånt burde man ha vett nok til å sjekke når man sier at det skal gå bra.
Gjest Problematique Skrevet 14. desember 2009 #1575 Skrevet 14. desember 2009 Så håpløst gjort av de foreldrene! Men godt at du fikk pratet med broren din
Nótt Skrevet 14. desember 2009 Forfatter #1576 Skrevet 14. desember 2009 For en sur dag! Ordentlig kjip egentlig. Kjenner at jeg er lei jobben, skal bli godt å få fri derfra nå.
Nótt Skrevet 14. desember 2009 Forfatter #1577 Skrevet 14. desember 2009 Så håpløst gjort av de foreldrene! Men godt at du fikk pratet med broren din Er lei nå kjenner jeg, skal bli godt med litt fri kjenner jeg. Det var faktisk veldig godt, greit å vite at vi er to som ser det slik.
Nótt Skrevet 14. desember 2009 Forfatter #1578 Skrevet 14. desember 2009 Dagens fine: Tvillingparet på jobb Mor som uoppfordret tok kontakt for foreldresamtale Snakket med broder A på telefonen Snakket med veldig god venninne ML på telefonen Mannen som fikser ting for bestis Mannen
Nótt Skrevet 15. desember 2009 Forfatter #1580 Skrevet 15. desember 2009 Når det snør er der helt sikkert noen, der som jeg finner glede og roen, har "sjelefredsnytte" av å gå der å lytte til knitrende snø under skoen. av Nordigar
Anbefalte innlegg