Gå til innhold

A Breath of Snow and Ashes

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble sittende og tenke på noe du skrev den 4. engang...Om at det var en liten en i magen som var veldig våken og rørte på seg så du måtte vente med å prøve å sove igjen.. For en fascinerende tanke..! :fnise: Et helt, ekte menneske...danser inni magen din. :blush: Er vel en av de mange, merkelige og utrolige tankene rundt livet man lett kan få. :rødme:

:klemmer:

Skrevet

Se en

Se en 100 kilos pappa

forsøke å mate

en liten, sta baby

og oppdag at besluttsomhet

ikke har noe med vekt å gjøre

Pam Brown

Skrevet
Ble sittende og tenke på noe du skrev den 4. engang...Om at det var en liten en i magen som var veldig våken og rørte på seg så du måtte vente med å prøve å sove igjen.. For en fascinerende tanke..! :fnise: Et helt, ekte menneske...danser inni magen din. :blush: Er vel en av de mange, merkelige og utrolige tankene rundt livet man lett kan få. :rødme:

:klemmer:

Er nok det ja. Hun er ganske så aktiv på kveldene nå, særlig når vi skal sove. Da har hun danseoppvisning tror jeg. :fnise: Bare deilig egentlig å vite at hun er der og har det bra.

Jeg har skikkelig vondt i halsen i dag, klarer nesten ikke å svelge. :sur: Og jeg må på jobb for jeg har en samtale med sjefen. Blir ikke lenger enn jeg må, så jeg kan hvile litt før jeg skal på kino med kompis J. Har ikke lyst til å avlyse det en gang til, synes det er litt for dårlig gjort egentlig.

Skrevet

Jeg har kastet inn håndklæ på jobben. Har sagt at fra fredag neste uke så er jeg helt sykmeldt og ikke aktiv lenger - orker ikke mer er veldig sliten for tiden. Og det skjønte de, jeg fikk beskjed om at jeg hadde holdt ut lenge nå. Har et par ting jeg MÅ ordne på jobben neste uke - derfor jeg ikke ringer legen i morgen og ber om ren sykmelding. Skal til han også neste fredag så da tar jeg det da.

Nå sitter jeg i senga, har sovet en time ca og skal etterhvert til by'n og møte kombis J og gå på kino med han. Mannen er ute og spiser med jobben og jeg skal spise med J - han spanderer på meg. :nigo:

Skrevet (endret)

lekker bag!!

Og bra du setter helsen først og kaster inn handkledet,er jo ikke lenge til permisjonen din begynner uansett.. Syns virkelig du har vist innsats i jobben, selv om du ikke har vært i form :kose:

Endret av janne84
Skrevet
lekker bag!!

Og bra du setter helsen først og kaster inn handkledet,er jo ikke lenge til permisjonen din begynner uansett.. Syns virkelig du har vist innsats i jobben, selv om du ikke har vært i form :kose:

Signerer, janne!

Søte dere er jenter. Er ikke helt ferdig med jobben ennå, har en foreldresamtale på mandag også skal jeg skrive litt info til vikaren min slik at hun får en lettere innkjøring. Er ikke bare bare å være ny på en avdeling midt i året. Men kjenner at det var godt å si i fra nå, for i dag var jeg sliten før jeg kom meg på jobb og det går ikke i lengden.

Likte den bagen selv og den skal ikke brukes før jeg skal føde. :regler:

Da har jeg kommet hjem fra kinotur med kompis J. Vi så New Moon. Jeg er ikke helt sikker på hva jeg synes om filmen, det var en grei film altså. Men føler at det ble veldig overfladisk. Men nå har jeg sett den i hvertfall. Nå venter jeg på at Mannen skal komme hjem fra jobbmiddag. Gleder meg til å legge meg inntil han og kose i kveld. Også har han tatt seg fri i morgen for å være med til jordmor. :hjerte: Så han skal hente meg på jobben etter julelunsjen.

Skrevet

Dagens fine:

Har kastet inn håndkle på jobb - kan slappe av litt mer

Sovet 1 time på dagen

Middag med kompis J

Kino med kompis J

Vesla i magen.

Skrevet

Lekker bag!

Gratulerer med 100% sykmelding, synes du har gjort en mer enn bra nok innsats så dette fortjener du!

Skrevet

bare lurte på om du ville ha den bæresela jeg nevnte for en stund siden.....

Skrevet

Ønsket er gammelt

Ønsket er gammelt

og ennå så ekte,

en fredelig jul

vi ønsker med dette.

Sender deg en juleklem

og håper den finner frem.

Skrevet
bare lurte på om du ville ha den bæresela jeg nevnte for en stund siden.....

Ojsann... den har jeg helt glemt. Har du bilde av den????

-----------------------------------------------------------------------

Nå ligger Mannen i senga og slapper av, han har fri og det unner jeg han så inderlig. Jeg skal straks på jobb til julelunsjen, og der skal jeg pakke med meg alle klærne jeg har der. Greit å få de med seg hjem når jeg ikke skal være der på et år.

Skrevet

Lenge siden jeg har vært her tydeligvis, jeg var på side 50! :roll: Må legge igjen et spor så jeg ikke mister deg! :klem:

Det er ikke personlig.. Jeg har vært lite i andres bøker, på KG generelt! :fnise:

Skrevet
Lenge siden jeg har vært her tydeligvis, jeg var på side 50! :roll: Må legge igjen et spor så jeg ikke mister deg! :klem:

Det er ikke personlig.. Jeg har vært lite i andres bøker, på KG generelt! :fnise:

Det er helt lov, regner ikke med at alle følger like nøye med. :klem: God å se deg her da.

Skrevet (endret)

Det er bra du skal slutte å jobbe nå synes jeg. :Nikke:

Endret av loffen
Skrevet
Det er bra du skal slutte å jobbe nå synes jeg. :Nikke:

:klem: Må si det varmer med støtte fra dere.

-----------------------------------------------------------------------

Dagen i dag ble lang, selvom jeg ikke sto opp veldig tidlig. Dro på julelunsj på jobben, pakket alt av klær jeg har hatt der siden Mannen hentet meg med bilen, dro på kontroll på abc-klinikken - alt står bra til - dro til fotograf og hentet bilder fra bryllupet for 3 år siden, dro i matbutikken og KID og kjøpte gavekort til et vennepar også hjem for å spise middag. Da vi kom inn i matbutikken var det akkurat som om all luft gikk ut av oss begge, vi klarte ikke å tenke på hva det var vi faktisk skulle ha. Vi kom nå hjem med mat og sånn da. :fnise: Er ganske så sliten og tror nok at sofan er stedet i kveld. I morgen skal vi tidlig ut ogse etter julegaver;

* album til bryllupsbildene - svigermor ønsker seg

* gave til et vennepar i Sandnes

* gaveeske til messingskiltet som mamma skal få

* kort til alle de som får penger i år

Vi skal dra tidlig for å unngå flest mulig folk.

Skrevet

Jeg runder forresten 33 uker svanger i dag!!

Skrevet

Som de andre her, synes jeg også det var en lur avgjørelse å slutte å jobbe. Det virker som du har slitt deg ut nok nå. Det blir nok bra å kunne slappe mer av framover!

Gjest
Dette emnet er låst og det er derfor ikke mulig å gi flere svar.
  • Opprett ny...