Gå til innhold

A Breath of Snow and Ashes

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror jeg drømte om deg i natt. :hakeslepp:

Var et type intervju med deg og Mannen. :fnise:

Videoannonse
Annonse
Gjest Problematique
Skrevet

Bare innom for å minne deg på at jeg er glad i deg! :klemmer:

Forresten, redigering av bildene har blitt satt lit på vent denne uka, så mye annet å gjøre, men skal få gjort det neste uke! :tommelsmil:

Skrevet

:kaffekopp:

satte igjen litt kakao til deg, jeg.

Kaldt ute idag, og det er ikke no godt å fryse.

Skrevet
Jeg tror jeg drømte om deg i natt. :hakeslepp:

Var et type intervju med deg og Mannen. :fnise:

Moro - nå lurer jeg på hva slags intervju det var. :klø:

Bare innom for å minne deg på at jeg er glad i deg! :klemmer:

Forresten, redigering av bildene har blitt satt lit på vent denne uka, så mye annet å gjøre, men skal få gjort det neste uke! :tommelsmil:

Helt i orden det vennen, venter i spenning jeg. Mannen gleder seg til å se bildene. :fnise:

:kaffekopp:

satte igjen litt kakao til deg, jeg.

Kaldt ute idag, og det er ikke no godt å fryse.

Tusen takk for kakao'n det varmet godt i dag.

-----------------------------------------------------------------------

Da har jeg kommet hjem fra jobb, sliten - merker at magen blir større og at det er kaldere ute. Det at det er kaldere i luften gjør at jeg hoster mer også, noe som gjør ting ekstra tungt. Når jeg tenker etter så har vel alltid kulden gjort pusten min tyngre. :klø:

Skrevet

Dagens fine:

Kaldt og klart

Snille Mannen

Kringle

Yoga

Skrevet

Da har Mannen og jeg vært på siste yoga timen. Og det var fødselsgjennomgang med tips til hvordan vi kan bruke det vi har lært på kurset. Veldig greit å få en slik gjennomgang med Mannen. Mannen følte seg ikke helt vel, men det var fordi det var en ukjent situasjon og ting han ikke var helt komfortabel med. Men han syntes det var en veldig fin time han også.

Og nå er det nok ikke lenge før jeg blir tante for andre gang. Det ser nemlig ut til at dama til broder R er i gang med fødselen. Så nå er det bare å vente på sms om at det er over og barnet har kommet til verden. Glad vi har presangen liggende klar.

Skrevet

Vet ikke helt hva slags intervju! :fnise: Men det var masse kjærlighet og snakk om bebisen og dere var så søte så. :fnise:

Skrevet (endret)

En hustavle

"Der er en lykke i livet som ikke vendes til lede:

Det at du gleder en annen det er den eneste glede.

Det er en sorg i verden som ingen tårer kan lette:

Det at det var for sent da du skjønte dette.

Ingen kan resten av tiden stå ved sin grav og klage.

Døgnet har mange timer.

Året har mange dage."

- Arnulf Øverland -

Endret av Nótt
Skrevet

Jeg er våken selvom jeg burde sove. Har sovet minimalt i natt. :sur: Det er værforandringer på gang og jeg har hostet meg gjennom natten. 3 store hosteanfall før kl 0300 gjør noe med nattesøvnen vår for å si det sånn + at jeg måtte på do i 4-tida i natt. Doturene er jo ikke så ille, er verre med den hostingen. Synes så synd på Mannen som ikke kan sove på dagen, men må avgårde på jobb og konsentrere seg med for lite søvn bak seg. Og i dag klarte han å forsove seg (eller han hadde stilt vekkerklokka feil). Han hadde planlagt å jobbe overtid på morgenen, men våknet når han skulle ha dratt - så det ble bare stress og rart for han. Jeg fikk streng beskjed om å legge meg til å sove mer, men måtte ha noe å drikke og nå er det en som er våken i magen og vrir og vender på seg, så jeg må nok vente litt før jeg prøver å sove mer. :fnise:

Skrevet

Nå har du gått lenge og hostet synes jeg.

Håper du snart er bra.

...og congrats som snart tante!

:hoppe:

Skrevet
Nå har du gått lenge og hostet synes jeg.

Håper du snart er bra.

...og congrats som snart tante!

:hoppe:

Nå har jeg hostet i 5 1/2 uke og det er ingenting mot hvor lenge jeg gikk i fjor. I fjor tok det over 3 måneder før det ga seg. Har som sagt hatt denne hosten i over 20 år, og har alltid fått cosylan mot den, men det kan jeg jo ikke få nå pga vesla i magen. Og det er helt greit, problemet er at hosten har blitt verre i år, mest sannsynlig pga samme lille knøttet. Så i år har jeg fått ventolin, og det gjør at jeg ikke hiver etter pusten, men hosten blir ikke borte. :sukk: Lurer litt på om jeg skal be om en henvendelse til en lungelege eller noe sånt noe. Blir ekstremt sliten av å ha det slik for å si det sånn. Og akkurat nå skulle jeg ønske at været bestemmer seg for hva det skal være kaldt og klart eller varmt og kjipt. Så lenge det holder seg stabilt så slipper jeg å hoste livet av meg.

Skrevet
:klemmer:

:klemmer:

Vondt at du skal ha det sånn. :klem:

Det er ganske slitsomt, og særlig nå. Men jeg lever jo og klarer å fungere så jeg får være glad for det.

Jeg har nå sovet 2 timer og skal snart på bassengtrening. Skal bli godt å komme seg i vannet kjenner jeg. Har en hofte som er ganske så øm, liker ikke det, men regner med at det er bekkenløsningen sin skyld. Etter bassengtreningen har jeg tenkt meg på senteret her for å finne et par småpresanger - til kolleger, jobbjulekalender og jobbjulelunsjen.

Skrevet

Bassenget var veldig deilig, gjorde underverker faktisk. Spiste lunsj med en av jentene derfra og vi koste oss masse. Var godt å snakke med en som har et normalt syn på ting når det gjelder svangerskap + at hun tenker ganske likt som meg. Moro egentlig. Nå er jeg ganske så sliten så jeg skal prøve å sove litt før Mannen kommer hjem.

Skrevet

Dagens fine:

Bassengtrening :fisk:

:skravle: Cafébesøk med en av bassengjentene

Mannen :hjerte:

:rødme: Vesla i magen

Skrevet

Da har jeg funnet sengen, er nemlig helt skutt etter en natt med lite søvn og ikke så mye avslapping på dagen i dag. :fnise: Sånn går det når man er sosial og koser seg med andre gravide. Har nesten strikket ferdig kjolen til niese L, nå må jeg bare sy den sammen på skuldrene før jeg kan strikke den helt ferdig - er halsen igjen og da må den være montert. Så jeg tenkte å montere den og feste alle løse tråder før siste finishen. Må finne 3 eller 4 knapper til den + et silkebånd jeg kan feste i sidene så den kan knytes i ryggen. Har jo strikket den litt stor, og da kan det være greit å kunne regulere den med knyting i ryggen tenker jeg.

Ellers har jeg fått telefon fra broder R om at de nå er på sykehuset og at fødselen er i gang. Blir spennende å se når hun finner på å komme og hvor stor hun er.

Gjest
Dette emnet er låst og det er derfor ikke mulig å gi flere svar.
  • Opprett ny...