Nótt Skrevet 1. desember 2009 Forfatter #1421 Skrevet 1. desember 2009 Jeg foreslår at du tar en tidlig kveld. Roer ned, og ser hvordan ting føles i morgen. Nå sitter jeg bare i sofan og koser meg med laptop og tv så har det helt med ro faktisk.
Kara W Skrevet 1. desember 2009 #1422 Skrevet 1. desember 2009 Tusen takk for at du laget koselig julebord til oss på lørdag Hadde det veldig fint. Ikke glem å legg ut oppskrift på sjokolademousse da Ellers er både jeg og mannen veldig fornøyd med våre Lenovo-laptoper. Jeg hadde en liten (12"?) og den var lett nok til at jeg fint fikk den med meg rundt. De har også veldig gode batterier, så jeg kunne jobb eller spille lenge uten å bekymre meg for ledninger.
Redbird Skrevet 1. desember 2009 #1423 Skrevet 1. desember 2009 Deilig med en kveld med kos og hvor aaalt går i ditt tempo!
Nótt Skrevet 1. desember 2009 Forfatter #1424 Skrevet 1. desember 2009 Tusen takk for at du laget koselig julebord til oss på lørdag Hadde det veldig fint. Ikke glem å legg ut oppskrift på sjokolademousse da Ellers er både jeg og mannen veldig fornøyd med våre Lenovo-laptoper. Jeg hadde en liten (12"?) og den var lett nok til at jeg fint fikk den med meg rundt. De har også veldig gode batterier, så jeg kunne jobb eller spille lenge uten å bekymre meg for ledninger. Skal legge ut oppskriften på den, må bare finne den frem og det blir ikke i kveld. Så fint at du koste deg på lørdag - setter pris på å høre at det var verdt det. Lenovo-laptop?? Er det et helt nytt merke??? Deilig med en kveld med kos og hvor aaalt går i ditt tempo! Det er deilig å ta det helt med ro faktisk. Nå strikker jeg og ser på et program på FEM.
Kara W Skrevet 1. desember 2009 #1425 Skrevet 1. desember 2009 Lenovo-laptop?? Er det et helt nytt merke??? Mannens er nå 4 år gammel, så så veldig nytt er det ikke. Men utenom at jeg og mannen har det har jeg heller aldri hørt om det. Kanskje det er en typpsik jobb-pc som ikke selges i vanlige butikker
Nótt Skrevet 1. desember 2009 Forfatter #1426 Skrevet 1. desember 2009 Mannens er nå 4 år gammel, så så veldig nytt er det ikke. Men utenom at jeg og mannen har det har jeg heller aldri hørt om det. Kanskje det er en typpsik jobb-pc som ikke selges i vanlige butikker Får sjekke det litt ut - det og priser på det. Har ikke allverdens penger å bruke på sånt.
Gjest Problematique Skrevet 1. desember 2009 #1427 Skrevet 1. desember 2009 Det går jo fint ann å lage smoothie uten banan! Jeg gjorde jo det masse i våres. Frossne bær, noen spiseskjeer yughurt, en dæsj honning eller sukker og en skvett juice. Masse, masse næring, og veldig godt
pusilus Skrevet 1. desember 2009 #1428 Skrevet 1. desember 2009 PS sjalet er i kitten mohair så vær litt forsiktig med vaskingen av det Smoothie uten banan er ikke noe problem Jeg lagde mye mango/jordbær, mango/andre bær og annanas/avokado, alle med eplejuice/nektar
Nótt Skrevet 2. desember 2009 Forfatter #1429 Skrevet 2. desember 2009 Kvinner er modigere enn menn Kvinner er modigere enn menn. Skulle mennene ha satt barn til verden, ville menneskene for lengst vært utdødd. Therese Lafarque
Nótt Skrevet 2. desember 2009 Forfatter #1430 Skrevet 2. desember 2009 Det går jo fint ann å lage smoothie uten banan! Jeg gjorde jo det masse i våres. Frossne bær, noen spiseskjeer yughurt, en dæsj honning eller sukker og en skvett juice. Masse, masse næring, og veldig godt Jeg vet det går, er bare litt vrang på det punktet. Må få lov til det jeg også. PS sjalet er i kitten mohair så vær litt forsiktig med vaskingen av det Smoothie uten banan er ikke noe problem Jeg lagde mye mango/jordbær, mango/andre bær og annanas/avokado, alle med eplejuice/nektar Skal huske på det, blir håndvask meda andre ord. ---------------------------------------------------------------------- Onsdag morgen og dagen er mye bedre enn gårsdagen allerede - sært. Men jeg har ikke vært svimmel ennå og Mannen kom opp i senga til meg før han måtte gå på jobb. Elsker når vi har sånne morgener sammen, hvor han kommer krypende og vi ligger og prater sammen i ca 10 minutter før han må på badet også på jobb. Det gjør noe med forholdet vårt - styrker det liksom. Han er så søt, jeg fikk et hosteanfall da han sto i gangen og kledde på seg, da kom han inn på soverommet for å gni meg på ryggen og bare være der. :rødme: Og når jeg var ferdig kom det: "Jeg er mer og mer glad for at jeg ikke drar på julebordet med jobben i år!" Er det rart jeg elsker den mannen???? Sånn som nå, jeg sitter i sofan og skal på jobb og han er på vei til jobb, men jeg gleder meg allerede til å se han i ettermiddag og å krype ned i sengen inntil han. Og ja jeg vet det høres helt fjernt ut, jeg trodde aldri jeg skulle bli en som sa sånne ting. Synes faktisk sånne som sa sånt var helt fjerne og avhengige av sin kjæreste. Men jeg er ikke avhengig av ham, jeg bare liker å ha ham rundt meg og tilbringe tid sammen med han. Og ja jeg kan bli superlei av ham innimellom - da kan han dra dit pepper'n gror.
Bokalven Skrevet 2. desember 2009 #1432 Skrevet 2. desember 2009 Synes også det ser litt lite ut matmessig nå som du er gravid. Hva med juicer du kan drikke? Lage av diverse frukter og bær du liker, eller kjøpe diverse i butikken?
Gjest Problematique Skrevet 2. desember 2009 #1433 Skrevet 2. desember 2009 Du skal få lov til å være vrang Husker bare jeg fikk en aha-opplevelse når jeg fant ut at jeg kunne lage smoothies uten banan. Godt å høre at dagen idag er bedre, og jeg blir så rørt når jeg leser om deg og Mannen
janne84 Skrevet 2. desember 2009 #1434 Skrevet 2. desember 2009 Tror dere må ha det "perfekte" forhold.. Ingen ting er jo perfekt, men tror dere scorer svært høyt iallefall
Nótt Skrevet 2. desember 2009 Forfatter #1435 Skrevet 2. desember 2009 Synes også det ser litt lite ut matmessig nå som du er gravid. Hva med juicer du kan drikke? Lage av diverse frukter og bær du liker, eller kjøpe diverse i butikken? Jeg drikker juice også. Orker ikke å stresse med det, spiser det jeg orker å spise - kan ikke mer enn det. Du skal få lov til å være vrang Husker bare jeg fikk en aha-opplevelse når jeg fant ut at jeg kunne lage smoothies uten banan. Godt å høre at dagen idag er bedre, og jeg blir så rørt når jeg leser om deg og Mannen Jeg vet at det går å lage uten banan, men er så sær på hva jeg synes er godt i noe sånt noe. Kan jo høre med Mannen om han orker å lage noe med bringebær og jordbær for det har vi i fryser'n. Tror dere må ha det "perfekte" forhold.. Ingen ting er jo perfekt, men tror dere scorer svært høyt iallefall Har fått høre av andre venner at vi har det "perfekte" forhold. Må si at jeg synes det er litt rart å høre sånt, men veldig koselig også. ------------------------------------------------------------------------ Dagen i dag har vært helt grei egentlig, på jobb gikk det fint. Og fysio var veldig fornøyd med bekkenet mitt - synes ikke det var så ille nå og det stemmer med hva jeg føler selv (bortsett fra symfysen da...der svir det). Etter fysio fikk jeg handlet meg nye truser må ha sånt også, og kom over 3 for 2 tilbud - sånt liker man. Jeg fikk også handlet litt babytøy, 2 bukser og 1 body på sånn 3 for 2 tilbud det også. Er nok mulig at jeg ser om jeg kan få tak i noe mer babytøy i morgen - trenger det jo faktisk i februar. Tro det eller ei. Ellers har jeg hatt besøk av en kompis, som hadde noe han skulle gjøre i området ca kl 1700 og så var han ferdig på jobb i 1430 tida. Da er det jo greit at jeg hadde muligheten til å ha besøk. Nå har Mannen kommet hjem og lager middag til meg, snille Mannen. Og etter middagen skal han lage kringle som jeg kan ta med til kos på avdelingsmøtet i morgen. Er siste avdelingsmøte for meg før permisjon og for en annen som går av med pensjon - så da fant jeg ut at jeg ville overraske med noe godt. Og Mannen er supersnill og baker til oss.
Nótt Skrevet 2. desember 2009 Forfatter #1436 Skrevet 2. desember 2009 Dagens fine: Nydelig kaldt og klart vær Deilig morgen med Mannen :rødme: Fysio Mer babyklær Manen som har bakt kringle som jeg kan ta med på jobben
Nótt Skrevet 3. desember 2009 Forfatter #1439 Skrevet 3. desember 2009 Lykken er ikke.. Lykken er ikke en stasjon man reiser til, men en måte å reise på Jostein Gaarder
Nótt Skrevet 3. desember 2009 Forfatter #1440 Skrevet 3. desember 2009 Mmmm...kringle! Så snill mann du har Han er veldig snill faktisk. Kringlen ble så stor at jeg kun tar med meg halvparten på jobb, så da ligger resten i fryser'n og venter på en anledning til å bli tatt opp. Godt å ha noe slikt liggende. Skal snart gjøre meg klar til å komme meg ut av huset og på jobb, men før jobben har jeg et par ærender som må unnagjøres og det er helt greit. I kveld er det siste gangen på yoga'n og da skal Mannen være med. Skal visst gå gjennom pusteøvelsene slik at de også får vite om dem og kan hjelpe oss gjennom fødselen. Blir spennende å se hvordan det går.
Anbefalte innlegg