Gå til innhold

A Breath of Snow and Ashes

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg synes du burde skaffe deg en boks til med kjeks.

Kan jo hende dere får besøk vet du...

:fnise:

Også vil jeg bare si at jeg blir så glad av å lese i boka di.

Den er så koselig!

:)

Takk MarianneE, det varmer at noen synes boken min er koselig. :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har oppdatert hvem som får lov å komme inn i bloggen, rett og slett fordi det er litt ting jeg nå skriver der som jeg ikke orker at alle får med seg.

Skrevet

En merkelig dag - håper dagen i morgen blir bedre. I hvertfall får en bedre start. Dagen på jobb har egentlig vært veldig grei, har fått bidratt med mitt også: malt vinduene på avdelingen med vintermotiver. Noe av vår "julepynt" som blir værende en god stund etter jul, siden det ikke er typisk julepynt. Koser meg når jeg får gjøre sånne ting. Og enda mer når andre avdelinger vil ha det samme. :nigo:

Gjest Problematique
Skrevet

Så koselig!

:klemmer:

Idag er det nøyaktig to måneder til termin :dåne:

Skrevet
Så koselig!

:klemmer:

Idag er det nøyaktig to måneder til termin :dåne:

Og to måneder er laaaaaaaaaang tid. :fnise:

Gjest Problematique
Skrevet

Ja, det er det jo. Det er kjempelenge siden første oktober! Tenk på alt som har skjedd siden da, liksom.

Skrevet

Dagens fine:

Fantastisk flott vær :sol: og kaldt

:klemmer: Gode venner

Mannen :rødme:

:hjerte: Vesla i magen

Skrevet
Ja, det er det jo. Det er kjempelenge siden første oktober! Tenk på alt som har skjedd siden da, liksom.

Ikke sant og det skal skje ganske så mye på de neste to månedene også. Takk og lov for at det faktisk er så lenge til ennå sier jeg. :fnise:

Gjest Problematique
Skrevet

:lol: Ja jeg tror deg!

Forresten... Jeg syntes det var litt greit å ha den praten vi hadde om venner/bestevenner. Jeg innser at vi er ganske forskjellige på akkurat det punktet. Jeg kaller deg nå bestevenninne uansett jeg, fordi det er det du er for meg, men håper ikke det blir "feil" for deg på noe vis, siden du ser ganske forskjellig på det med hvem du kaller bestevenn :)

Skrevet
:lol: Ja jeg tror deg!

Forresten... Jeg syntes det var litt greit å ha den praten vi hadde om venner/bestevenner. Jeg innser at vi er ganske forskjellige på akkurat det punktet. Jeg kaller deg nå bestevenninne uansett jeg, fordi det er det du er for meg, men håper ikke det blir "feil" for deg på noe vis, siden du ser ganske forskjellig på det med hvem du kaller bestevenn :)

Bare å kalle meg det du vil vennen, jeg ser ikke noe galt i det. Som vi snakket om man har forskjellig syn på akkurat den biten. Jeg må si at jeg synes det er veldig hyggelig at du vil kalle meg det.

Skrevet

Jeg lurer på om jeg faktisk får i meg nok mat. :klø: Jeg spiser det jeg orker og når jeg er sulten, men jeg lurer på om det er nok. Kjenner jo at jeg er mer sliten og ikke har så mye energi som før + at jeg legger særdeles lite på meg. Ikke det at det med vekten virker som om det er så farlig i følge lege og jordmor, men det gjør jo at jeg tenker en del for det da. Da jeg var hos jordmor i går kommenterte jeg vekten min og da fikk jeg beskjed om at jeg hadde gått ned i vekt siden barn, fostervann, morkake, livmor og alt det ekstra blodet i kroppen veier mer enn de 2,3 kiloene jeg har gått opp. Blir spennende å se om jeg fortsetter å legge like lite på meg de siste 8-9 ukene eller om det plutselig bare sier PANG vektmessigsett.

Skrevet

Jeg kan svæært lite om graviditet, men hva spiser du iløpet av en dag da?

Babyen tar vel til seg en god del næring? kanskje du klarer å spise en banan, eple eller lignende selv om du ikke er så veldig sulten?

Skrevet
Jeg kan svæært lite om graviditet, men hva spiser du iløpet av en dag da?

Babyen tar vel til seg en god del næring? kanskje du klarer å spise en banan, eple eller lignende selv om du ikke er så veldig sulten?

Hadde jeg enda likt banan så hadde jeg nok klart å spise noe slik, men det klarer jeg bare ikke. :spy::fnise:

Jeg spiser vel egentlig nøyaktig det samme som før faktisk, ikke noe mer i hvertfall.

Frokost: 1 rundstykke med pålegg, en kopp te og et glass juice + vitaminer, jern, omega3 og kalsium/magnesium

Lunsj: 1 rundstykke med pålegg + vann

Mellommåltid: 1 clementin (har litt dilla på det nå)

Middag: 1 porsjon med det som er til mat

Og il øpet av kvelden er det gjerne noe frukt eller kjeks.

Noe mer enn dette klarer jeg sjelden blir så utrolig mett av ingenting. Noen ganger hender det at jeg spiser ungenes lunsj i barnehagen som mellommåltid mellom frokost og lunsj.

Skrevet

var jo ikke så veldig mye mat det, men så jeg jo jeg er matvrak :ler:

Men prøve å spise litt mer, noe frukt innimellom kanskje? metter jo ikke så veldig mye, men da får du iallefall i deg noe mer.. :)

Skrevet

Jeg prøver. Nå har jeg ikke vært den som spiser mest da, orker ikke det rett og slett.

Skrevet

Kanskje viss du lager en god smoothie eller spiser noe små-snacks som du virkelig liker?

kanskje flere klementiner? det er jo ikke det verste å spise..

Skrevet

Hiv innpå en neve nøtter, så får du i deg litt ekstra. :) Ellers så synes jeg ikke su skal stresse så mye med vekta. Jenta har det bra, du har det bra, ingen lege/jordmor har sagt noe på det, så da er det sikkert helt ok.

Skrevet

Herregud du har jo bare 2 mnd igjen av svangerskapet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Syns det var bare noen mnd siden du ble gravid jeg... :sjenert:

Skrevet
Kanskje viss du lager en god smoothie eller spiser noe små-snacks som du virkelig liker?

kanskje flere klementiner? det er jo ikke det verste å spise..

Smoothies synes jeg blir litt vanskelig siden jeg ikke klarer banan - jeg vet jeg er rar, men akkurat den frukten der gjør meg dårlig. Ellers prøver jeg å få i meg mer. Nå har jeg spist 2 clementiner og en god porsjon popcorn etter middagen.

Hiv innpå en neve nøtter, så får du i deg litt ekstra. :) Ellers så synes jeg ikke su skal stresse så mye med vekta. Jenta har det bra, du har det bra, ingen lege/jordmor har sagt noe på det, så da er det sikkert helt ok.

Jeg prøver å ikke stresse med det, men etter det svimmelhetsanfallet jeg hadde i dagmorges og jeg må ikke glemme at jeg har hatt noen i det siste. Så lurer jeg på om det kan ha sammenheng med inntaket av mat. Men har ikke hatt en så veldig god dat i dag - er nok derfor jeg tenker veldig på det.

Herregud du har jo bare 2 mnd igjen av svangerskapet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Syns det var bare noen mnd siden du ble gravid jeg... :sjenert:

Ja det er bare 2 måneder igjen, masser av tid. :fnise: Og det er jo bare noen måneder siden jeg ble gravid - 7 for å være helt nøyaktig. :fnise:

Skrevet

Jeg foreslår at du tar en tidlig kveld. Roer ned, og ser hvordan ting føles i morgen. :klem:

Gjest
Dette emnet er låst og det er derfor ikke mulig å gi flere svar.
  • Opprett ny...