Gå til innhold

A Breath of Snow and Ashes

Anbefalte innlegg

Skrevet
Han kommer til å bli en fantastisk pappa :rødme:

Han kommer til å bli en veldig flink en ja. Men jeg vet han gruer seg skikkelig masse.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg passerer forresten 31 uker idag!!! Bare 9 uker igjen. :hakeslepp:

Skrevet

Herlighet, tiden går fort :ler:

Synes ikke det er så lenge siden du passerte de "magiske" 12 ukene :)

Skrevet

ikke lenge igjen nå :nigo:

håper du får en superkoselig helg Nótt!

:klemmer:

Skrevet
Herlighet, tiden går fort :ler:

Synes ikke det er så lenge siden du passerte de "magiske" 12 ukene :)

Ja tiden går fort, men til tider så snegler den seg av gårde. Og det gjerne når man vil at den skal gå fort.

ikke lenge igjen nå :nigo:

håper du får en superkoselig helg Nótt!

Det tror jeg nok at jeg får med superkoselig besøk og greier.

-----------------------------------------------------------------------

Da har jeg kommet meg hjem etter bassengtreningen, eller har vært hjemme snart 1 time da. Men har fått gjort litt på den timen:

*vasket opp

*lagt på sengetøy på gjestesengen

*lagt på sengetøy på sengen vår (bortsett fra dynetrekket, det tar Mannen)

*spist lunsj

Nå tenkte jeg at jeg skulle legge meg nedpå litt, blir sliten av bassengtreningen og da er det godt å sove litt etterpå.

Skrevet (endret)

9 uker igjen! Jeg har sniklest lenge, og jammen har det gått fort :fnise:

Så snill mannen din er! Men de kan være litt trege ja :fnise:

Bra det ble gardinstang inne der da ;)

Endret av Minttu
Skrevet

Dagens fine:

Bassengtrening :fisk:

:skravle: Problematique på besøk

Gave fra Problematique :gave:

:kokk: God middag

Mannen :rødme:

Skrevet

Mannen laget helstekt kylling til middag i dag, og det var faktisk veldig godt. Jeg er ganske skeptisk til akkurat sånn mat, vet ikke hvorfor. Og Problematique og jeg har skravlet MASSE, utrolig koselig. Nå er det snart på tide å finne senga kjenner jeg for vi skal starte dagen relativt tidlig med en liten shoppingtur.

Skrevet

Fy søren, så fort tiden går, Nótt! Nå har du ikke lenge igjen. Jeg er oppriktig glad på dine vegne, det virker som du er i relativt god form også :)

Ha en strålende helg :klem:

Skrevet

Gratulerer med over 31 veker, kjenner sjølv at det føles godt. Kos deg masse med besøk og snill mann.

Skrevet
Fy søren, så fort tiden går, Nótt! Nå har du ikke lenge igjen. Jeg er oppriktig glad på dine vegne, det virker som du er i relativt god form også :)

Ha en strålende helg :klem:

Tida går veldig fort ja. Og jeg er i veldig god form egentlig, om man ser bort fra bekkenløsningen - og det må jeg faktisk si er veldig deilig. :klem:

Gratulerer med over 31 veker, kjenner sjølv at det føles godt. Kos deg masse med besøk og snill mann.

Kan skjønne at du vet hva jeg snakker om at det er deilig.

Skrevet

Den filsosof

som sa

at en ikke

må gjøre

om et velgjort

arbeid,

hadde nok

aldri

luket

gress

ukjent

Skrevet

Da har Mannen, Problematique og jeg vært en tur i by'n, vi dro tidlig for å unngå julerushet og det var veldig lurt. Nå er julegaven til mamma bestilt og vi skal hente den på tirsdag - deilig at den er ferdig. Og Mannen fikk tak i 2 nye bukser - sårt tiltrengt. Og når det var gjort sendte jeg han hjem, for han hater å gå i butikker. :fnise: Problematique og jeg tuslet rundt og fant ting vi trengte til julebordet i kveld, veldig deilig å finne sånne ting. Men utrolig hvor sliten man blir av sånn tusling. Skal snart legge meg nedpå litt og sove en times tid tenker jeg.

Skrevet

Oj du og skal ha julebord i kveld. Eg har mast meg til å være med jobben sjølv om eg er sjukemeldt og kontrakten går ut på tirsdag. Gleder meg. Sov godt og kos deg masse i kveld!

Skrevet
Oj du og skal ha julebord i kveld. Eg har mast meg til å være med jobben sjølv om eg er sjukemeldt og kontrakten går ut på tirsdag. Gleder meg. Sov godt og kos deg masse i kveld!

Ja vi skal på jentejulebord, som jeg faktisk har arrangert. :fnise: Gleder meg til å treffe jentegjengen i kveld.

Skrevet

:sjokk: 31 veker allerede?! :dåne:

Kos deg på julebordet! Håpar du og Problematique har ei fantastisk helg! :strix:

Og lykke til i morgon! :redd::hoppe:

Skrevet

Missunelig på julebordte deres i kveld.

Tenker på dere!

men, 31 uker alt?

Herregud å den tida har gått fort!

Skrevet

Så godt å lese at formen har kommet seg!

Håper dere hadde et flott julebord!

Og grattis med 7 fullgåtte måneder på søndag!

Gjest Fancy Nancy
Skrevet

koselig å se deg i går.

flott at du fikk til å arrangere julebord, kjempekoselig :)

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...