Gå til innhold

A Breath of Snow and Ashes

Anbefalte innlegg

Skrevet
Du skriver så mange fine dikt :klem:

Alt vel med deg?

Er ikke jeg som skriver de diktene da...jeg finner de på nettet.

Her er alt vel ja, er jo ikke sååå mye som skjer for tiden egentlig.

Nå har jeg strøket, lagt opp (med sy easy - stryketing) og hengt opp 2 gardiner i stua. Jeg kan love at stryking ikke er noe man bør gjøre med et herpa bekken. Var ikke klar over hvor tøft det var gitt, men det merkes nå. Også sto jeg på gardintrapp for å få hengt opp gardinene i gardinbrettet i stua. Jeg hater gardinbrett!!!! Så vet dere det. Jeg vil bytte det ut med en fin gardinstang istedenfor, men Mannen er ikke helt enig der. :sur:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå sitter jeg og slapper av litt før jeg skal gå løs på gjesterommet med krum hals. Hører på Queen og tenker på pappa. Han var skikkelig storfan av de og det er så koselig å tenke på alle de gangene han satte på en cd med de og danset som en raring i stua. :hjerte:

Skrevet

:)

koselige minner ved å høre på Queen da.

har det sånn jeg også, min mor elsker også de.

Er forøvrig helt enig ang gardinbrett - blæææ! :ler:

så jeg støtter deg i saken mot mannen :gjeiper:

kanskje du kan lage en underskriftskampanje og overbevise han? du har min signatur hvertfall! :fnise:

Skrevet
:)

koselige minner ved å høre på Queen da.

har det sånn jeg også, min mor elsker også de.

Er forøvrig helt enig ang gardinbrett - blæææ! :ler:

så jeg støtter deg i saken mot mannen :gjeiper:

kanskje du kan lage en underskriftskampanje og overbevise han? du har min signatur hvertfall! :fnise:

:lol: Tror kanskje ikke en underskriftkampanje på KG vil overbevise han dessverre. Tror nok greia er at han er redd for at veggen blir så stygg om vi tar det ned, og det ser jeg. For de som satte det opp har ikke gjort en velig bra jobb. :sukk: Så blir nok værende en stund.

Jeg liker Queen selv også så det er bare skikkelig kos å sette de på og tenke på pappa. + at jeg vil at vesla skal like de. :fnise:

Nå har jeg ryddet på gjesterommet også. Skal dra ned til by'n om ikke så altfor lenge tenkte jeg. Se om jeg kan få ordnet et par ting før yoga'n, men ingen planer om å stresse så jeg tar det helt med ro.

Skrevet
Jeg hater gardinbrett!!!! Så vet dere det. Jeg vil bytte det ut med en fin gardinstang istedenfor, men Mannen er ikke helt enig der. :sur:

Situasjonen her i huset var helt likt. Jeg svarte med at dersom han var så glad i gardingbrett så kunne han vær så god å henge på gardinene. Han begynte med å mene at jeg bare var lat og vrang, men endte opp med å være helt enig med meg. Ble gardinstang på meg etter det :fnise:

Skrevet

Snakket om gardinbrettet da jeg kom hjem fra yoga'n. Og Mannen sa at vi kunne nok ta det ned, men at han var redd det ikke ville bli pent og jeg vet at han har helt rett. For de som bodde her før har tapetsert etter at det ble satt opp og bare lagt tapeten over festene.... :sur: Så blir nok værende på veggen en stund det brettet der ja. For vi har ingen planer om å rive all tapeten på den veggen med det første.

Skrevet

Dagens fine:

Hengt opp gardiner i stua

Skryt for desemberplanen på jobb :nigo:

Yoga

Mannen har hengt opp gardinstang på gjesterommet

Mannen har hengt opp leselys på min side av sengen

Grønnsakssuppe til middag

Mannen og Vesla

Skrevet

Jeg tror Mannen ville ha meg inn på gjesterommet da jeg kom hjem i dag, for jeg fikk beskjed om at jeg måtte rydde der inne. Ble litt sur da siden jeg har ryddet der i dag. Men så viste det seg at han var stolt fordi han hadde fått opp gardinstangen der inn. Så da skal jeg henge opp gardiner der før jeg drar for å møte Problematique i morgen. :bolledeig:

Og som om det ikke var nok så har han også hengt opp leselyset på min side av sengen, så det vil si at jeg slipper å stå opp og dra ut stikk-kontakten på det lyset som jeg har brukt så langt. Der har det nemlig vært noe galt med lysbryteren som gjør at vi har våknet til "midnattssol" midt på natten. :fnise: Ble ganske så glad da jeg fant ut av begge de to tingene.

Skrevet

Snille mannen.

Om tre uker er du høygravid! Iiik! Hvor ble det av tida?

Skrevet
Snille mannen.

Om tre uker er du høygravid! Iiik! Hvor ble det av tida?

Nei du det vet jeg faktisk ikke. Den ble bare borte i en fart.

Skrevet

Ja han er nå det da, men det lyset har jeg vel ventet på siden vi flyttet inn for over 1 år siden, så han er litt treg av seg. :fnise:

Skrevet (endret)

Du i meg

Den morgonen eg vakna

vart alt så underleg.

Sæl kjende eg

det levde eit du i meg.

Nyskapt stod alt ikring meg.

Og lukkeleg og still

kom gleda hit og melde

at du er til.

Jan Magnus Bruheim

Endret av Nótt
Skrevet

Deilig å sove lenge for en gangs skyld. Har spist frokost, strippet sengen for sengetøy og hengt opp gardiner på gjesterommet så langt i dag. Nå skal jeg på bassengtrening om en drøy halvtime, og når jeg kommer hjem skal jeg spise lunsj (rester fra middagen i går kveld), legge bort rent tøy, rydde litt her i huset, vaske opp og ta på det av sengetøyet jeg klarer FØR jeg skal møte Problematique i by'n.

Gjest Problematique
Skrevet

Jeg kan hjelpe deg med å legge på sengetøy når jeg kommer da! :klem:

Glede seg :strix:

Skrevet
Jeg kan hjelpe deg med å legge på sengetøy når jeg kommer da! :klem:

Glede seg :strix:

Eller så er det ferdig når vi kommer hjem, har en Mann som har sagt han skal legge det på. :fnise: Utrolig hvor snill han er. :rødme: Men han har skjønt at ikke alt er like lett nå som før - heldigvis.

Gjest Problematique
Skrevet

Han kommer til å bli en fantastisk pappa :rødme:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...