Gå til innhold

A Breath of Snow and Ashes

Anbefalte innlegg

Skrevet
Så godt at du har fått en diagnose å forholde deg til, og medisiner! Det var fint å høre :klemmer:

Nå må jeg bare passe på å ta medisinen inntil 4 ganger daglig + at får jeg veldig mye kynnere så måtte jeg ta kontakt med legen igjen. Så der er vi nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kynnere er vondt, misunner deg ikke...

:klemmer:

Skrevet
kynnere er vondt, misunner deg ikke...

:klemmer:

Merker nå heldigvis ikke så mye til kynnere jeg da, har kanskje en eller to om dagen. Så skal ikke klage, det som er vondt er når vesla krøller seg sammen og presser seg utover. DET er skikkelig ubehagelig - også får jeg så rar og skjev mage. :fnise:

Skrevet

Så bra at du endlig har fått en diagnose, og medisiner.

Skrevet

Jeg har forresten glemt å fortelle om den fine bursdagsgaven jeg fikk av et vennepar i Sandnes. Lå pakke i posten og ventet da jeg kom hjem i går, og det var altså en bursdagsgave. Jeg pakker opp og i gaven lå det et sølvsmykke. En liten ugle, en veldig fin liten ugle til å ha rundt halsen. :hjerte:På side 10 i denne smykkekatalogen kan man se uglen om man vil det. Så nå skal jeg faktisk ønske meg de øredobbene som hører til, for de var så fine. :nigo:

Skrevet
Så bra at du endlig har fått en diagnose, og medisiner.

Jeg må innrømme at det var veldig deilig, særlig siden det har tatt såpass mange år å komme til den konklusjonen. Det kunne være en ting eller to til, men har ikke hørt noe fra legen så da regner jeg ikke med at det slo ut på de prøvene han tok.

Skrevet

Så bra at du har fått medisin, var vel en lettelse kan jeg tro!

Og den ugla var skikkelig flott :jepp:

Skrevet
Så bra at du har fått medisin, var vel en lettelse kan jeg tro!

Og den ugla var skikkelig flott :jepp:

Det var faktisk en lettelse å bli trodd da vi sa at vi trodde det var astmarelateret, også få medisiner deretter.

Og jeg elsker den ugla. :nigo: Ønsker meg øredobbene som hører til, sa det til Mannen i stad så nå har han et julegaveønske fra meg.

Skrevet
Hm, veldig fine øredobber ja!

Vil ha!!! Da får jeg både kjede, ring og øredobber med ugle. :hjerte:

Skrevet

Dagens fine:

:sol:

Fine uglekjedet

Medisin hos legen

Hjemmelaget pizza

Appelsin :sikle:

Nydelig måne

Skrevet

Godt at du har fått medisiner, så kanskje du snart kan få slappet av litt skikkelig. Håper resten av uka blir fin :klem:

Skrevet
Godt at du har fått medisiner, så kanskje du snart kan få slappet av litt skikkelig. Håper resten av uka blir fin :klem:

:klemmer: Sånn som det ser ut nå ser uka ut til å bli veldig bra.

Skrevet

Så bra at du har fått medisiner som ser ut til å virka. :hoppe:

Og koselig med perfekte gaver frå venner. :nigo:

Skrevet

Så bra at du fikk noen svar fra legen :klemmer:

Nydelig halskjede :jepp:

Skrevet

Jeg ser på livet som en god bok.

jo lenger uti du kommer,

jo bedre blir det

Harold S.Kushner

Skrevet
Nydelig ugle!

Ikke sant??!!! :jepp:

Ugle er VELDIG deg! :strix:

:fnise:

Så bra at du har fått medisiner som ser ut til å virka. :hoppe:

Og koselig med perfekte gaver frå venner. :nigo:

Medisinen hjelper i hvertfall på å dempe anfallene og det er deilig.

Så bra at du fikk noen svar fra legen :klemmer:

Nydelig halskjede :jepp:

Veldig deilig med noe konkret å forholde seg til ja.

-----------------------------------------------------------------------

Onsdag og midtuke. Mannen ligger i senga ennå og blir hjemme i dag også, synes så synd på han. Er ikke ofte han er syk så det å holde seg hjemme er skikkelig vanskelig, men når man ikke er frisk så er man ikke frisk. Eneste dumme med at han er hjemme når jeg kommer hjem tidlig fra jobb er at jeg ikke får gjort så mye her hjemme. :fnise: Klarer bare ikke å samle energi til sånt da.

Gjest Problematique
Skrevet

Kanskje egentlig veldig dårlig timing med besøk når dere er syke :sjenert:

Gjest
Dette emnet er låst og det er derfor ikke mulig å gi flere svar.
  • Opprett ny...