Gå til innhold

A Breath of Snow and Ashes

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Dagens fine:

Sovet nesten en hel natt :sleeping:

:sove: Sovet flere timer på dagen i dag

Mannen :rødme:

:nigo: Bursdagsgave fra svigers

Avskjedsfest på jobben :helen:

Endret av Nótt
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja jeg har altså fått bursdagsgave fra svigers, de gale gale menneskene har kjøpt kamera til meg. Nøyaktig det kameraet jeg ønsket meg. Og det enda jeg bare ønsket meg bidrag til kamera fra dem. :bolledeig: Må bare få kjøpt meg en skikkelig minnebrikke så blir dette helt fantastisk moro.

Skrevet
Så snille svigers du har! :nigo:

Ja de er kjempesnille. Er ikke første gang de setter meg ut når det gjelder gave fra dem. :sjenert:

Skrevet

Grattis med lekkert kamera! :hoppe:

Skorpa og jeg prøvde de fine støvlettene i dag, og de passet ikke til noen av oss. Jeg fikk vondt i stortåa for den peker oppover. :rolleyes: Og så var hælkappen vond.:sur:

Så dumt, for de var veldig fine!

Skrevet
Grattis med lekkert kamera! :hoppe:

Skorpa og jeg prøvde de fine støvlettene i dag, og de passet ikke til noen av oss. Jeg fikk vondt i stortåa for den peker oppover. :rolleyes: Og så var hælkappen vond.:sur:

Så dumt, for de var veldig fine!

Takk - ble kjempeglad for det kameraet som sagt. Må bare få meg en minnebrikke til det nå.

Så dumt da, jeg kjøpte de jo og er superfornøyd så langt. Hælkappen merker jeg ikke noe til. Er så deilig å finne sko som nesten ikke trenger å bli gått inn.

Skrevet

For en flott gave! Skjønner godt du ble satt ut, men de tenker vel at det er deg vel unt, du som bærer på barnebarnet deres. ;)

Godt at det ser ut til at du er på bedringen også. Her har vi hatt en ganske fin dag. Det ser ut til at gutten er mye blidere nå som jeg bare delammer, for da blir han i det minste mett.

Skrevet (endret)

Nótt har bursdag om en halvtime!! :bolledeig:

:bursdag::danse::gave::klem:

Så heldig du er som fikk det kameraet du ønsket deg! :sjenert:

Endret av Redbird
Skrevet (endret)

:blåse:

Og så må eg :hoppe: litt for at formen er på veg opp. (Virkelig på tide!)

:kose:

Endret av dreia
Skrevet

Bursdagen gir deg en

flott anledning til

å legge til side alle

bekymringer og bare

nyte tilværelsen.

Ha en virkelig god bursdag!

Ukjent

Skrevet
For en flott gave! Skjønner godt du ble satt ut, men de tenker vel at det er deg vel unt, du som bærer på barnebarnet deres. ;)

Godt at det ser ut til at du er på bedringen også. Her har vi hatt en ganske fin dag. Det ser ut til at gutten er mye blidere nå som jeg bare delammer, for da blir han i det minste mett.

Jeg fikk beskjed om at de ønsket seg et fint bilde av barnebarnet når den tid kom. :fnise:

Nótt har bursdag om en halvtime!! :bolledeig:

:bursdag::danse::gave::klem:

Så heldig du er som fikk det kameraet du ønsket deg! :sjenert:

Det er faktisk nesten farlig å komme med spesifikke ønsker til de, for som regel så fikser de akkurat det du ønsker deg.

:bursdag:

:blåse::kose:

Gratulerer med dagen!!! :klem:

Gratulerer med dagen :klemmer:

Så utrolig koselig å bli møtt med så mange bursdagshilsner når jeg logger meg på. Tusen takk folkens.

Og så må eg :hoppe: litt for at formen er på veg opp. (Virkelig på tide!)

Den er litt bedre, og muligens på veien opp - og ja det er virkelig på tide etter 3 uker med hosting om natten.

Skrevet

Jeg har sovet nesten hele natten gjennom - og det er bare helt utrolig hvor uthvilt man blir av noe sånt noe. Selvom jeg hoster (forkjølelse) og er tett så føler jeg meg mer uthvilt enn på en god stund.

Har vært våken et par ganger i natt, men ikke fordi jeg måtte hoste og gispe etter pusten, men fordi jeg var våken av meg selv. Lå da og kjente på vesla i magen og hørte på Mannen som sov uten å bli forstyrret. Herlig lyd faktisk, blir så glad når han får sove uten å bli forstyrret av meg som gisper etter luft.

Nå skal jeg snart ut en tur og opp på jobben, skal bli feiret der i dag. :rodme: Også må jeg poste en pakke, handle gardinoppheng til stuen og se om jeg får tak i minnekort til kameraet så jeg kan ta bilder.

Skrevet

HAPPY

BURSDAG

KJÆRE

NÒTT!!!

:klemmer: :klemmer:

Gjest Problematique
Skrevet

Gratulerer med dagen vennen! :klemmer: :klemmer: :klemmer:

Gaven fra meg får du neste helg :nigo:

Skrevet

Da har jeg vært en tur på jobben og fått kake (rester fra i går) og en blomst. Er koselig å få blomster, men jeg skulle mye heller ha fått lys f.eks. Jeg er ikke så flink med planter at det er det jeg setter mest pris på. Men det er tanken som teller da.

Ellers har jeg fått kjøpt meg minnekort til nye kameraet, fikk meg et minnekort på 8GB. Veldig fornøyd med det, for han fant nemlig bare et på 4GB i katalogen deres til 299,-. Men nå han gikk for å hente det fant han et på 8GB til 299,-. Tok jo selvfølgelig det da. :nigo: Jeg har også kjøpt meg en tights i dag, sort jeanstights, til å ha under lange topper. Bukser begynner nå å bli litt ubehagelig på magen. Kjøpte denne i large, den er litt stor rett under magen, men jeg tror det funker. Ble så varm i prøverommet at jeg ikke orket å prøve en størrelse mindre. Får bare finne på noe lurt om den blir litt for stor.

Skrevet
:bursdag: Gratulerer med kamera. Så snille svigers du har. Synes tights er så kaldt no eg. Så bra at du har sove godt, og at formen er betre. :klemmer:
Skrevet

:blåse: :blåse: :blåse: :blåse: :blåse: :blåse: :blåse:

GRATULERER MED DAGEN

:blåse: :blåse: :blåse: :blåse: :blåse: :blåse: :blåse:

:romeo::romeo::romeo:

Hurra for deg som fyller ditt år!

Ja, deg vil vi gratulere!

Alle i ring omkring deg vi står,

og se, nå vil vi marsjere,

bukke, nikke, neie, snu oss omkring,

danse for deg med hopp og sprett og spring,

ønske deg av hjertet alle gode ting!