Gjest Problematique Skrevet 17. november 2009 #1142 Skrevet 17. november 2009 Jeg skal prøve å begynne å låne dine Dagens Fine, for jeg blir alltid så glad av å lese dine
Nótt Skrevet 17. november 2009 Forfatter #1143 Skrevet 17. november 2009 Jeg skal prøve å begynne å låne dine Dagens Fine, for jeg blir alltid så glad av å lese dine Bare å låne det vennen, har lånt de selv av pusilus og dreia - for de gjør meg så glade. Er jo snakk om å finne noe positivt hver dag, hvor liten den eller de tingene enn er.
loffen Skrevet 17. november 2009 #1144 Skrevet 17. november 2009 Datteren min vil også ha sånne støvletter! Så da får hun bar finne seg i å ha like som mamma'n sin. Vi skal se sammen på torsdag. Nótt, du har startet en trend!
Nótt Skrevet 17. november 2009 Forfatter #1145 Skrevet 17. november 2009 Datteren min vil også ha sånne støvletter! Så da får hun bar finne seg i å ha like som mamma'n sin. Vi skal se sammen på torsdag. Nótt, du har startet en trend! Jeg en trendsetter?????!!!! Ja, ja nå har jeg hørt det også. ------------------------------------------------------------------- Som om det ikke er nok at jeg hoster meg gul og blå om natten og dagen, nå har jeg begynt å bli tett i tillegg. Orker ikke mer snart kjenner jeg - lei nå.
Nótt Skrevet 17. november 2009 Forfatter #1146 Skrevet 17. november 2009 Nei kanskje jeg skal gå og legge meg og prøve å sove litt???? :klø: Ta en liten damping av luftveier først tror jeg og se om det hjelper på pusten.
Nótt Skrevet 18. november 2009 Forfatter #1147 Skrevet 18. november 2009 Du er gammel den dagen du bøyer deg ned for å knyte skolissen og når du har gjort det, stanser du et øyeblikk og tenker: var det noe mer jeg skulle ha gjort når jeg først er her nede? Karsten Isachsen
Nótt Skrevet 18. november 2009 Forfatter #1148 Skrevet 18. november 2009 Eller så kanskje du bare er veldig gravid. ------------------------------------------------------------ Onsdag og snart helg. Skal prøve meg en tur på jobb i dag, men tror ikke jeg blir der så veldig lenge egentlig. Skulle mye heller ha lagt meg til å sove et par timer, men vet jo at jeg gjør jeg det så blir jeg overfallt av et par hosteanfall som bare MÅ ut gjennom min hals, munn og nese. Og som på veien ut prøver å ta livet av meg fordi de synes det er skikkelig festlig å høre meg gispe etter luft der de triller ut av min før omtalte munn. Så da prøver jeg heller å jobbe litt tror jeg.
Nótt Skrevet 18. november 2009 Forfatter #1149 Skrevet 18. november 2009 Ble på jobben ca 1 1/2 time før jeg tuslet meg hjemover, orket ikke mer. Takk og lov for aktiv sykmelding sier jeg, ellers hadde jeg vært på jobb på pur trass nå. Er lei av å hoste, men det er faktisk ikke det verste nå, nå har jeg jo blitt pottetett i tillegg og det hjelper virkelig ikke på formen.
Redbird Skrevet 18. november 2009 #1151 Skrevet 18. november 2009 Du er gammel den dagen du bøyer deg ned for å knyte skolissen og når du har gjort det, stanser du et øyeblikk og tenker: var det noe mer jeg skulle ha gjort når jeg først er her nede? Karsten Isachsen Et brilliant utsagn! Så slitsomt at formen ikke blir bedre da! Nótt skal bli frisk nå!!
Nótt Skrevet 18. november 2009 Forfatter #1152 Skrevet 18. november 2009 Redbird: Hjemme fra fysio, og det gikk greit. Men kjenner at bekkenet sliter pga hostingen min. Smertene forsvinner av fysio'n lenger og det er ikke noe moro. Men jeg overlever, dagene går og jeg har nok å gjøre egentlig. Er tross alt mange som har det verre enn meg her i verden.
Saeria Skrevet 18. november 2009 #1153 Skrevet 18. november 2009 Det er lov å klage litt for det da. Hva som er kjipt, er jo relativt, og bekkenplager er ikke moro.
Nótt Skrevet 18. november 2009 Forfatter #1154 Skrevet 18. november 2009 Det er lov å klage litt for det da. Hva som er kjipt, er jo relativt, og bekkenplager er ikke moro. Hadde det bare vært bekkenet som plaget meg så hadde det ikke vært så ille. Men hosten er egentlig det verste det og at jeg sliter med å puste når jeg får de hosteanfallene om nettene.
Saeria Skrevet 18. november 2009 #1155 Skrevet 18. november 2009 Nei, den hosten høres helt grusom ut! Hoste, bekkenplager og det hele, forstår jeg er slitsomt.
Nótt Skrevet 18. november 2009 Forfatter #1156 Skrevet 18. november 2009 Hadde det ikke vært for hosten så hadde faktisk bekkenet vært bedre også - tro det eller ei. I natt skal jeg sove på barnerommet og se om Mannen får sove litt mer enn han har gjort til nå. Synes det er for ille at han ikke får sove pga meg.
Saeria Skrevet 18. november 2009 #1157 Skrevet 18. november 2009 Det tror jeg så gjerne. Hosting medfører jo brå bevegelser, og det er ikke særlig stas med vondt bekken. Det gjør nok bare vondt verre, ja.
Nótt Skrevet 18. november 2009 Forfatter #1158 Skrevet 18. november 2009 Nå ble det mye klaging her, men er ganske slitne og savner en del ting som ikke kan gjøres pga hosten. Skal ikke så mye til før jeg hoster, så fysiske aktiviteter av noen form fungerer ikke.
Gjest Problematique Skrevet 18. november 2009 #1159 Skrevet 18. november 2009 Jeg begynner å henge meg litt på teorien din om at det kanskje er astma. En barndomsvenninne av meg hadde også en slik voldsom hoste et par ganger i året helt fra barndommen av. Leger avfeide det med katteallergi, siden de hadde katter... Men for to år siden fikk hun erklært astma, og nå som hun har medisiner så er hun ikke plaget lenger i det hele tatt.
Nótt Skrevet 18. november 2009 Forfatter #1160 Skrevet 18. november 2009 Høres helt rart ut kanskje for de som ikke har opplevd denne hosten, men jeg håper faktisk at det er noe så enkelt som astma. Jeg tror dette er det 20'ende året jeg har denne hosten, og i år er første året jeg ikke kan ta noe for å dempe den og nå er jeg så utrolig sliten kjenner jeg. Gråt akkurat litt fordi det er ting jeg savner f.eks.
Anbefalte innlegg