Gå til innhold

A Breath of Snow and Ashes

Anbefalte innlegg

Gjest Problematique
Skrevet

Du er verdens beste venn i hele verden. Du aner ikke hvor glad og rørt jeg er nå. Du og Mannen :hjerte: Ord kan ikke beskrive hvor takknemlig er jeg for å ha dere i livet mitt! :klemmer:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Du er verdens beste venn i hele verden. Du aner ikke hvor glad og rørt jeg er nå. Du og Mannen :hjerte: Ord kan ikke beskrive hvor takknemlig er jeg for å ha dere i livet mitt! :klemmer:

:sjenert: Så bra du ble glad. :klem:

Skrevet (endret)

Jeg har en tilståelse å komme med...når jeg var hos bestis i går og hun fikset håret mitt så ble det nok litt mer enn bare en stuss av tuppene. :sjenert:

Jeg har klippet meg!!! :nigo:

Endret av Nótt
Skrevet
:sjokkert: Hvor kort da?!

En bobaktig frisyre, med lengde til ca haken. Var lei av det lange håret faktisk. :fnise: Tro det eller ei. Men nå er jeg superfornøyd.

Gjest Problematique
Skrevet

Høres skikkelig stilig ut! Gleder meg til å se :jepp: Får du fortsatt godt med krøller i det da?

Skrevet
Høres skikkelig stilig ut! Gleder meg til å se :jepp: Får du fortsatt godt med krøller i det da?

Nå har jeg ikke hatt krøller på en stund for håret mitt er blitt for glatt. :fnise: Men tror ikke det skulle være noe problem i det hele tatt.

Nå skal jeg ned til sentrum og prøve støvler og treffe Mannen, slik at vi kan ta følge hjem.

Gjest Problematique
Skrevet

Jeg tar med krølltanga jeg, sånn for sikkerhets skyld... Du SKAL nemlig ha krøller på bildene :fnise: *diva-fotograf*

Skrevet
*vil se hårbilde*

Får nok tidsnok se det på julebordet, vet ikke om jeg orker å legg ut bilder av håret nå. :fnise:

Skrevet
Får nok tidsnok se det på julebordet, vet ikke om jeg orker å legg ut bilder av håret nå. :fnise:

Det er så leeeeenge til! :sur:

Neida, får vente i spenning! ;)

Skrevet
Det er så leeeeenge til! :sur:

Neida, får vente i spenning! ;)

Sorry sånn som jeg føler meg for tiden så frister det lite å legge ut bilder av meg selv. Føler meg ikke fresh og orker ikke å ta på meg et ansikt bare for et bilde sin skyld.

Skrevet

Snakket med bror R i dag, han og dama venter en liten datter nå i november. Og nå fikk jeg vite hva de har tenkt å kalle den lille, måtte jo bare spørre i tilfelle de har tenkt de samme navn som oss. Men det har de ikke, de har valgt navn som er langt fra det vi har tenkt oss. Navn vi ikke kunne ha vurdert en gang faktisk. :fnise:

Skrevet
Sorry sånn som jeg føler meg for tiden så frister det lite å legge ut bilder av meg selv. Føler meg ikke fresh og orker ikke å ta på meg et ansikt bare for et bilde sin skyld.

Det er helt i orden :)

Skrevet

Så bra at smaken er så forskjellig! Når får jeg vite deres forslag? :sjenert:

Skrevet
Så bra at smaken er så forskjellig! Når får jeg vite deres forslag? :sjenert:

Det er det foreløpig ingen andre enn oss selv som vet - så jeg tror kanskje vi holder det hemmelig en stund til faktisk. Men kan sende deg en pm med de navnene broder'n har valgt så skjønner du hvordan navn vi ikke skal ha. :lur:

Skrevet

Dagens fine:

Nye sko

Hentet babypakke på Apoteket

Hjemmelaget spinatsuppe

Gledet en venn :)

Mannen

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...