Redbird Skrevet 13. november 2009 #1082 Skrevet 13. november 2009 Han har også vokst opp med en far som elsker "Asterix & Obelix", så han har faktisk nesten komplett samling av tegneserien også. Han burde ta en prat med min far med andre ord! Soverommet til pappa er dekket, vegg til vegg, gulv til tak, med tegneserier av ALLE slag. Mannfolk er morsomme dyr!
Nótt Skrevet 14. november 2009 Forfatter #1083 Skrevet 14. november 2009 Det er like viktig å bruke en god idè som å komme på den ukjent
Nótt Skrevet 14. november 2009 Forfatter #1084 Skrevet 14. november 2009 Fredagens fine: * bassengtrening * nyvaskede gulv * fine bæresjalet * strikketøyet * filmkveld
Nótt Skrevet 14. november 2009 Forfatter #1085 Skrevet 14. november 2009 Da har jeg spist frokost på sengen. Mannen var nemlig så søt at han sto opp og lot meg ligge og slappe av, mens han laget frokost og så serverte han meg den på sengen sammen med laptopen så jeg kunne slappe av litt mer. Han dropper julebordet med jobben pga hosten min, han orker ikke tanken på å være langt inne i gokk en hel helg uten mulighet til å komme seg hjem om det skulle skje meg noe eller om jeg skulle bli dårligere. Jeg må innrømme at det faktisk er ganske beroligende å tenke på. Og det er meg han tenker på først og fremst, ikke vesla - for som han sa: "Jeg har ikke det største forholdet til henne ennå." og det skjønner jeg veldig godt.
Synne-Marie Skrevet 14. november 2009 #1087 Skrevet 14. november 2009 Det er nok ikke bare menn som har bokhyllene fulle av tegneserier Måtte flytte noen av dem opp på kvisten i pappesker for det var rett og slett ikke plass til flere nede... Men til gjengjeld kjøper jeg aldri dameblad da
Nótt Skrevet 14. november 2009 Forfatter #1088 Skrevet 14. november 2009 Ha en flotters lørdag! Dagen så langt har vært ganske så fin. Det er nok ikke bare menn som har bokhyllene fulle av tegneserier Måtte flytte noen av dem opp på kvisten i pappesker for det var rett og slett ikke plass til flere nede... Men til gjengjeld kjøper jeg aldri dameblad da Jeg har min del av tegneserier jeg også for å si det sånn. Jeg har fått sove på dagen i dag!! Mannen var så søt at han lot meg få sove nesten to timer, og den siste timen uten et eneste hosteanfall. Veldig deilig føler meg faktisk ganske så uthvilt, og det kan jeg trenge for vi skal ut og spise middag med svigers og noen av deres venner. Ellers har vi vært og kjøpt oss lister til barnerommet. Taklistene skal jeg male i morgen før Mannen limer de på plass. Og gulvlistene må han få lånt en sag til før vi begynner med de, men det vil nå si at vi nærmer oss helt ferdige der inne. Resten av dagen har vi egentlig gjort særdeles lite, Mannen stekte pannekaker til lunsj og jeg strikker litt.
Nótt Skrevet 15. november 2009 Forfatter #1090 Skrevet 15. november 2009 Med kritikk kan man oppnå noe, med oppmuntring enda mer ukjent
Nótt Skrevet 15. november 2009 Forfatter #1091 Skrevet 15. november 2009 Lørdagens fine: Handlet tak- og gulvlister Pannekaker til lunsj :kokk: Supersnill svigerfar 2 timers lur på dagen Middag med svigers og deres venner
Bokalven Skrevet 15. november 2009 #1092 Skrevet 15. november 2009 Du har visst dagbok... Se så mye jeg får med meg når jeg knapt er innom her.
Nótt Skrevet 15. november 2009 Forfatter #1093 Skrevet 15. november 2009 Du har visst dagbok... Se så mye jeg får med meg når jeg knapt er innom her. Sånn kan det gå ja. ------------------------------------------------------------------------- Da har vi vært hos mamma og overlevert bursdagsgave til lillesøs og jeg har fått av mamma. Greit å være ferdig med den biten der. Godt å være hjemme igjen.
Nótt Skrevet 15. november 2009 Forfatter #1094 Skrevet 15. november 2009 Dagens fine: Avlevert 16-årsgave Fått bursdagsgave Malt 1 strøk på 4 av 6 (?) taklister Strikket ferdig et par pulsvanter Mannen
Nótt Skrevet 15. november 2009 Forfatter #1095 Skrevet 15. november 2009 Vi kjøpte jo taklister i går og så langt har jeg fått malt 4 av 6 et strøk. Vi har kjøpt 7 lister, men blitt enige om at vi maler kun 6 av dem og prøver å bytte den siste om vi ikke trenger den. Skal male alle listene 2 strøk, så strøk nr 2 på de som er ferdige i dag blir tatt på tirsdag. I morgen skal jeg nemlig til bestis og farge håret og stusse tuppene - skal bli godt å få vekk det slitte. Særlig siden håret ikke har sett en saks siden i mai. Ellers har jeg strikket ferdig et par pulsvarmere, må bare monteres og så er de klare til å komme dit de skal. Har igjen en pulsvarmer til så er nok et par ferdige og klare til å pakkes inn. Fikk bursdagsgave av mamma da vi var der i dag, fikk 500 kr og de skal gå til et par nye vinter sko uten snøring og jeg gleder meg masse til å slippe å knyte sko. Magen og bekkenet er nemlig ikke helt enige med meg at å bøye seg for å knyte sko er helt tingen for tiden så sliter litt der kan man si.
Nótt Skrevet 15. november 2009 Forfatter #1098 Skrevet 15. november 2009 Dette er vinterskoene jeg vurderer. Hva synes dere??? *Enigma* og Saeria:
*Enigma* Skrevet 15. november 2009 #1099 Skrevet 15. november 2009 Dette er vinterskoene jeg vurderer. Hva synes dere??? *Enigma* og Saeria: De ser varme ut og er stilige, hva mer kan man be om? Du får sjekke at det er skikkelige såler på dem, så du ikke faller på glatta.
Nótt Skrevet 15. november 2009 Forfatter #1100 Skrevet 15. november 2009 De ser varme ut og er stilige, hva mer kan man be om? Du får sjekke at det er skikkelige såler på dem, så du ikke faller på glatta. Det skal jeg sjekke, blir nemlig støveltitting i morgen.
Anbefalte innlegg