Gå til innhold

A Breath of Snow and Ashes

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dagens fine:

Sovet "lenge"

Ryddet på kjøkkenet

Vasket opp

Yoga

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Dagen i dag har gått så sinnsykt fort, nå skal jeg snart sette nesa mot sentrum og garnbutikk før yoga.

Då trur eg du må ha tatt litt av hurtigdagstøvet mitt. Her har dagen sneeeegla seg av gårde. (Fram til etter jobb, då har tida gått så altfor fort! Rart det der. :fnise:)

:klemmer:

Skrevet

Hvis du vil vite

noe om veien

som ligger foran deg

så spør

dem som har gått den

kinesisk ordspråk

Skrevet

Da har jeg så langt i dag

* ryddet bort oppvasken

* spist frokost

* vasket alle gulvene

Skal snart på bassengtrening og når jeg kommer hjem derfra må jeg smårydde litt til før meglerdame kommer. *sliten*

Skrevet

Lykke til med meglerdamen. Håper dere får gode nyheter. :klem:

Skrevet

Ønsker deg, Mannen og Knøttet en god helg!

:kose:

Skrevet

Saeria: Det håper jeg også. Er veldig spent på hva hun sier. Hun kommer ikke før 1530 da - så noen timer å slå ihjel til den tid.

MarianneE: Takker. :klem:

Tilbake fra bassengtrening og bekkenet er virkelig ikke godt i dag, men det visste jeg jo at det ikke ville bli etter gulvvaskingen min. Så her går alt i halvfart om ikke saktere. :lol: Har hentet pakke på posten og der var sjalet mitt. :bolledeig: Skal ta det ut av posen og se ordentlig på det etterpå, men så langt ser det veldig fint ut. Kan poste bilde i bloggen senere.

Skrevet

Vi skal også ha sånt besøk når mannen er ferdig med å pusse opp gangen der nede, og helt her oppe også. Sånn malingsmessig sett. Vi har jo lyst å gjøre noe med gul og tak, men det må vente.

Skrevet
Vi skal også ha sånt besøk når mannen er ferdig med å pusse opp gangen der nede, og helt her oppe også. Sånn malingsmessig sett. Vi har jo lyst å gjøre noe med gul og tak, men det må vente.

Vi skal jo ha sånt besøk i dag med tanke på refinansiering av leiligheten for å få penger til oppussingen av badet vårt og muligens kjøkkenet. For begge deler må gjøres.

Skrevet

Er med tanke på refinansiering her og. Vi må jo bytte en haug med vinduer, og pusse opp kjøkkenet vårt.

Skrevet

Godt å se at det ikke bare er vi som må refinansiere for å få ordnet ting med leiligheten.

Skrevet

Nå har jeg tatt sjalet ut av posen det kom i, og det er kjempefint. Har ikke rullet ut hele, men nok til å se at mønsteret på det ikke bare er midt på, men det ser ut til å være hele veien. Fargen er super en sånn litt sandbeige farge og mønsteret er blader i grønt og rødt. :hjerte:

Skrevet

Sjalet er sikkert nydelig. Selv fikk jeg et didymos indio i fegave i går. Lysblått og hvitt. Brukt, slik at det er ferdig oppmyknet. G sovnet på 5 sekund i det. Nå var han riktignok kjempetrøtt, men allikevel. Når de små sovner i bæretøyet, er det godsaker. :smilbla:

Skrevet
Sjalet er sikkert nydelig. Selv fikk jeg et didymos indio i fegave i går. Lysblått og hvitt. Brukt, slik at det er ferdig oppmyknet. G sovnet på 5 sekund i det. Nå var han riktignok kjempetrøtt, men allikevel. Når de små sovner i bæretøyet, er det godsaker. :smilbla:

Fegave??? Gleder meg til å oppleve en sovende liten i et sjal eller meitai. :hjerte:

Skrevet

Er med på en sånn hemmelig venn greie på tett inntil, hvor vi sender en gave til en av de andre brukerne som er med. Når alle har fått gave, skal de gjettes på hvem som har gitt til en. Kjempekoselig.

Skrevet

Så koselig da. Hva sendte du eller skal du sende??? Kan du ikke sende meg en pm med hva du kaller deg der inne også. Har nemlig lurt litt på å melde meg inn der.

Nå har meglerdamen kommet og gått igjen. Vi får mest sannsynlig taksten på mandag så det blir spennende å se hva den blir på. Kryss fingrene for at vi får en bra takst da dere.

Skrevet

Sendt PM.

Takst på mandag er kjapt, og jeg skal selvsagt krysse fingrene for dere. Håper det blir så bra at dere får ordnet badet. :)

Skrevet

Takk for PM. :klem:

Håper også at det blir slik at vi får ordnet badet, men også kjøkkenet. Hadde vært greit å få gjort de to tingene ganske kjapt etter hverandre.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...