Gå til innhold

A Breath of Snow and Ashes

Nótt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du kan ikke snakke med en annen lege og se om h*n har en annen og bedre mening?

Ha en fin kveld :klem:

Joda jeg kan det, men så er det så tiltak å komme seg til legen og legesenteret. :sukk:

Gir det noen dager til så ser vi, blir det ikke bedre blir det en ny legetur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres ikke kjekk ut han derre legen din! :nei:

For to år siden gikk jeg å hostet noe helt forfedelig. Var helt ødelagt av søvnmangelen og utslitt av grusomme hosteanfall. Jeg fikk bare hostesaft av legen, men hun tok en blodprøve uten å si hvorfor og jeg tenkte ikke mere over det. Etter en og en halv uke ringte hun meg og kunne fortelle at jeg hadde kikhoste! Jeg trodde jeg var vaksinert og at kikhoste var "utryddet", men nei. Har lest at det "går" kikhoste nå også. Det kan ikke være det da? :lete: Er jo ikke vanlig å ha sånn forferdelig hoste så lenge, vel!

God bedring! :troest:

Endret av Missiw
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy med ferdig sokk :strix: Ble så inspirert at jeg fant frem strikketøyet mitt igjen og fikk begynt på en babysokk jeg også :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Missiw: var ikke min lege jeg var hos, var en vikarlege i går. Tok blodprøve og målte CRP og det var ikke noe galt med den. Er nok ikke kikhoste jeg har,jeg lurer på om det kan være kronisk bronkitt faktisk. Må bare manne ehhh kvinne meg opp til å komme meg til legen igjen. :sukk:

Kara W: Babysokker går så fort å strikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bursdag om en og en halv uke og ønsker meg vinterstøvler uten snøring og kamera. Spent på om jeg får noen av dem eller penger til de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også bursdag snart og jeg ønsker meg også kamera! :fnise:

Skal ikke bare kjøpe det til hverandre da?? haha! :ler:

Håper du får en litt bedre dag enn dagene så langt denne uka! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud jeg er sløv! Først nå ser jeg jo at du har dagbok. God bedring med hosten, håper du blir frisk snart og at du får en fin dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Borte!

av Henrik Ibsen

De sidste gæster

vi fulgte til grinden;

farvellets rester

tog nattevinden.

I tifold øde

lå haven og huset,

hvor toner søde

mig nys berused.

Det var en fest kun,

før natten den sorte;

hun var en gæst kun, --

og nu er hun borte.

Endret av Nótt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Du får komme deg til din egen lege. Dumme vikaren kjenner jo ikke deg!

Akkurat denne hosten finner ikke min lege ut av heller, så jeg tviler på at han hjelper meg noe denne gangen.

Jeg har bursdagsgave til deg :strix::fnise:

Har du??? *nysgjerrig*

:hug:

stille om dagen fra meg, men jeg følger med likevel.

Skjønner jo at du ikke har så mye å komme med for tiden. :klemmer: Tenker på deg.

Jeg har også bursdag snart og jeg ønsker meg også kamera! :fnise:

Skal ikke bare kjøpe det til hverandre da?? haha! :ler:

Håper du får en litt bedre dag enn dagene så langt denne uka! :klemmer:

Hadde jeg bare hatt penger til det du. :fnise: Hvilket kamera ønsker du deg???

Herregud jeg er sløv! Først nå ser jeg jo at du har dagbok. God bedring med hosten, håper du blir frisk snart og at du får en fin dag :klem:

Litt sløv er det da lov å være, har jo ikke akkurat annonsert dagboken min heller da. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg kommet meg hjem fra jobb, var der tidlig i dag - så de to første innleggene mine i dag ble postet på jobb. :fnise: Er farlig å sette seg ned og slappe av for da merker jeg hvor sinnsykt sliten jeg er etter over en uke med lite søvn og mye hoste. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julegaven til søstra mi er nå ferdig, veldig deilig. Har jo strikket et sjal hun får og nå pulsvarmere i mørk lilla, samme lillafarge som går igjen i sjalet. Håper hun setter pris på det settet.

Ellers har jeg ryddet litt igjen. :fnise: Hentet en pakke fra ellos i dag med nytt sengetøy til oss og en telysholder formet som et tre. Har derfor ryddet slik at jeg fikk plass til telysholderen og det ble skikkelig fint. :nigo: Har også fått hengt opp en rød stjernelysholder i vinduet og det ser skikkelig koselig - må bare få ordnet med gardiner i stuen slik at vinduet ikke ser så bart ut. :fnise:

Må rydde og ha det fint til fredag for da kommer det en som skal gi oss en ny verdivurdering på leiligheten. Vi prøver nemlig å få leiligheten refinasiert så vi har råd til oppussingen av badet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...