Gå til innhold

A Breath of Snow and Ashes

Nótt

Anbefalte innlegg

Tror det blir veldig bra. Har jo planer om å sy slikt sjal som du fikk, men må finne ut hvilken farge de stripene som ikke er sorte skal få. Akkurat nå vurderer jeg lilla, men må bestemme meg helt sikkert først. :fnise: Og det blir nok ikke før etter neste UL som er i slutten av november. :lur: Vil ha bekreftet kjønnet en gang til før jeg tar helt av med farger. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og der passerte jeg side 50, på nesten like mange dager faktisk. :lol: Har jeg mye å si til meg selv for tiden eller har jeg bare et behov for å skravle???? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er hos deg som hos meg: Mange andre som skravler :fnise:

Er nok sånn det er ja, ser jo at jeg ikke er alene om all skravlingen. :fnise:

:klem: til alle som er innom og legger igjen en hilsen i en eller annen form.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av nesten 1000 innlegg i boka di, har du skrevet ca 450 av de :lol: Jeg har skrevet 94 bare jeg :ler:

Ergo har jeg masse på hjertet skjønner jeg. Ja, ja ikke noe nytt der - er jo skikkelig skravlete av meg ellers også. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har strikket ferdig luen til vesla og begynt på sokk nr 1. Holder nå på med tre strikkeprosjekter:

- kjole til niese L

- pulsvarmere til søster

- sokker til vesla

Det største prosjektet er kjolen og der har jeg 10 cm igjen før jeg skal begynne på overdelen, heldigvis ikke så langt igjen. Kjenner at jeg begynner å bli litt lei den kjolen - er bare glattstrikk og det er skikkelig kjedelig merker jeg. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Så flink du er! :klappe:

Takk vennen. :klem:

Håper du blir kvitt den fæle hosten snart, Nótt! :klem:

Akkurat da kjempet jeg med nattens andre hosteanfall. Håper virkelig jeg blir kvitt den snart jeg også. :klem:

--------------------------------------------------------------------------

Jeg er oppe og har vært oppe i over 30 min alt. Er litt lei nå kan du si, har kanskje sovet 4 timer inatt. Fikk første hosteanfall ca kl 2330, neste ca kl 0050, så var klokken ca 0400 og siste var klokka 0500. Da sto jeg like så godt opp, liten vits å ligge å prøve å slappe av en time fordi jeg MÅ sove. :sukk: Sto like greit opp da slik at Mannen kunne få muligheten til å sove en time uten hosting ved siden av seg.

Jeg skremte jo livet av han og meg i natt. Jeg våknet av at jeg satt i senga og hikstet etter luft og hostet verre. Det var hosteanfallet kl 0400 i natt. Så skal ringe legekontoret så fort de åpner i dag - for dette orker jeg ikke mer. MÅ få ett eller annet for det, om de så vil legge meg inn for å finne ut av hva det er så gjør jeg det. Kjenner at jeg ikke har så veldig mye mer å gå på nå, selvom jeg er lysvåken nå. Skal liksom ikke så mye til før jeg knekker kjenner jeg. Går jo rundt i en komalignende tilstand hele dagen pga dårlig nattesøvn.

Beklager sytingen jenter, men mandagmorgen kl 0500 er ikke noe tidspunkt å våkne av hosteanfall på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner faktisk ikke med at de kommer med en løsning, har jo ikke gjort det tidligere år så hvorfor nå. :vetikke:

Har funnet ut at jeg ikke drar på jobb før jeg ringer legen, jeg har bare ikke overskudd til det. Ringer legekontoret først også ser jeg hva jeg gjør. Må bare vente til klokken bli 0800 først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...