Gå til innhold

A Breath of Snow and Ashes

Nótt

Anbefalte innlegg

:) fin liste du har i dag.

har du fått tilbake varmen?? hva gjør du på fredagskvelden da?

jeg lager sjokoladefondant med chili nå, og så skal jeg lese ferdig Midnight Sun :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

E kom borti komfyren i den tomme leiligheten vår uten å vite det han,, skrudde på den ene platen og oppå den lå det 3 sofaputer stablet, med noen bøker oppå.. og så gikk han :sjenert:

neste dag ringte naboen og sa at det luktet grusom fra leiligheten vår og da hadde de tre putene som heldigvis var av sånn super syntetisk stoff smeltet helt vekk og lagd en grusom lukt. hadde det stått lenger hadde nok bøkene tatt fyr.. :roll: så du er def. ikke alene.

Oj, den var skummel :redd:

Jeg klarte og å sette på feil plate og holdt på å sette fyr på noen ting. Dette var på hytta, som er en øy langt fra sivilisasjonen som består av gamle hus av tørt treverk som står tett i tett. En brann der kan fort brenne ned hele øya før noen rekker å reagere. Og dette var etter at foreldrene mine hadde spurt flere ganger om jeg var sikker på at jeg klarte meg alene en hel kveld :sjenert:

:klemmer: fra meg også. Håper du koser deg og ikke er al for ensom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) fin liste du har i dag.

har du fått tilbake varmen?? hva gjør du på fredagskvelden da?

jeg lager sjokoladefondant med chili nå, og så skal jeg lese ferdig Midnight Sun :hjerte:

Nå skal jeg se på "Cruel Intentions" og strikke på babylue. Er litt varmere, men det er fortsatt ganske kjølig på gulvene.

Oj, den var skummel :redd:

Jeg klarte og å sette på feil plate og holdt på å sette fyr på noen ting. Dette var på hytta, som er en øy langt fra sivilisasjonen som består av gamle hus av tørt treverk som står tett i tett. En brann der kan fort brenne ned hele øya før noen rekker å reagere. Og dette var etter at foreldrene mine hadde spurt flere ganger om jeg var sikker på at jeg klarte meg alene en hel kveld :sjenert:

:klemmer: fra meg også. Håper du koser deg og ikke er al for ensom!

Jeg er ikke sååå ensom nå, men gleder meg til Mannen kommer hjem i morgen kjenner jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tror jeg faktisk at jeg skal ta et lite dampbad også se om jeg kan få sove litt. Har fått nok et spørsmål om jeg blir med på alternativ messen i morgen så hadde vært greit om jeg orket det. Og da må jeg jo prøve å sove i natt faktisk. :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg stått opp, spist frokost, stekt rundstykker og kokt egg til lunsj.

Har sovet så som så i natt igjen, er faktisk klart å bli støl i ribbensmusklene - så mye har jeg hostet i det siste. :overrasket:

Frokosten min i dag besto av grønnsakssuppe og varmt rundstykke, jeg måtte gi opp suppen halvveis og rundstykket klarte jeg 3/4 av før jeg måtte gi opp. Da var det aboslutt stopp og fullt i magen. Faktisk så fullt at det gjorde vondt å spise noe mer. Fort mett og fort sulten igjen ser ut til å bli greia fremover nå. Så da tar jeg med meg lunsj og ting å bite i på messa i dag. Har ikke råd til å kjøpe masse mat der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men det er jo nettopp små og ofte måltider som er det sunne sies det.

:wink:

Ha en fin messedag, er det på denne messa prinsesse Mârtha Louise skal være på? Ikke at jeg vet hvilken messe det er, bare mente hun skulle være på en...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men det er jo nettopp små og ofte måltider som er det sunne sies det.

:wink:

Ha en fin messedag, er det på denne messa prinsesse Mârtha Louise skal være på? Ikke at jeg vet hvilken messe det er, bare mente hun skulle være på en...

Ja hun skulle visst være på den messen, så henne ikke, men så så jeg ikke etter henne heller. Akkurat det hun driver med bryr meg nemlig ikke. :fnise:

Små og ofte måltider er sunnest ja, men ikke alltid det passer slik da.

Kos deg på messe!

Takker.

----------------------------------------------------------------------

Da har jeg kommet hjem etter en lang messedag, det ble litt lenger enn jeg hadde tenkt og det merkes i bekkenet. :sur:

Messa var grei nok, men jeg synes den har forfalt de siste årene - det har blitt til at alt mellom himmel og jord som kan være alternativt finner veien dit. Og det vil si at det er veldig mye ræl der også, så du må ha veldig god tid på å finne det som evt kan være interessant. Men Tettinntil hadde en stand der og jeg endte opp med å kjøpe en Babyhawk Meitai i sort med sorte og grå flammer i et panel på forsiden. Tenkte at det var noe som kunne passe til Mannen - tror kanskje ikke sjal er helt tingen for han. Hadde lyst til å kjøpe meg et Mobywrap sjal når jeg først var der, men fant ut at jeg skal vente litt og se om jeg kan finne et brukt et til en rimeligere penge på finn.no eller noe sånt.

Nå er Mannen på Whiskyfestival med Wolfmoon og jeg venter på at han skal komme hjem så vi kan spise middag, men regner med at det er et par timer til det skjer. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon

Jeg er hjemme igjen nå jeg, så jeg regner med at Mannen også¨er det ;)

Takk for lånet, det var veldig hyggelig :klemmer:

:fnise:

Endret av Wolfmoon
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle gjerne tatt en titt innom Alternativmessen når jeg var der, men syntes det ble for mye penger. Var der for et par år siden og syntes ikke det var verdt pengene. Litt trist når "Alternativt" betyr "alt som ikke er mainstream". Men bra du fant fine ting å se på. Jeg kommer nok til å trenge noen nye bæreting etterhvert jeg også. To er alt for få har jeg skjønt :fnise: Kanskje jeg kommer og prøver Mei Taien din en dag :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er hjemme igjen nå jeg, så jeg regner med at Mannen også¨er det ;)

Takk for lånet, det var veldig hyggelig :klemmer:

:fnise:

Bare hyggelig - synes det er hyggelig å låne han bort til sånne ting som jeg ikke har utbytte av nå. Han koste seg masse, og jeg håper du gjorde det også. :klem:

Grattis med ny fin MT. :smilbla:

Takk, skla legge ut bilde en dag, men ikke i dag - orker ikke.

Mei Taien hørtes veldig ut som Mannen :jepp:

Det tror jeg også nemlig, derfor jeg kjøpte den. Må jo ha bæretøy som passer han også, og ikke bare meg. :lur:

------------------------------------------------------------------------

FY f***n så jævlig hosteanfall jeg hadde i stad. Mannen trodde jeg skulle kveles og jeg var ikke langt unna å tro det selv. Jeg fikk særiøst ikke puste og det var skikkelig ekkelt. Gikk over da, men har ikke hatt sånt anfall før denne uken her. Må ringe legen og høre om det er noe jeg kan ta for dette her. Og noe av det verste er at jeg lekker som en sil når jeg får sånne kraftige hosteanfall. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagens fine:

Så et glimt av sol i dag

Vært sammen med 2 venninner

Mannen har kommet hjem fra seminar

Kjøpt MeiTai til Mannen

Fant en kjole på Cubus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med både meitai og kjole. Du har fått gjort ein del i dag, skjønar eg. Nå må du slappa av resten av helga og håpa at bekkenet og hosten snart blir bedre. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...