Gå til innhold

A Breath of Snow and Ashes

Nótt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tida løper av gårde faktisk - nesten litt skummelt å tenke på at det nå faktisk er 12 uker igjen til termin. :hakeslepp: Og nesten verre er det å tenke på at jeg skal bli større enn det jeg er nå. :redd: Magen er allerede i veien som den er. :lol:

Ja, magen er stor nok nå ja! Akkurat så stor at den er litt plagsom, og at rompa noen ganger er litt tung å få ut av sofaen og skoene litt utfordrende å få på! :gjeiper:

Jeg har nesten ikke lest noe om fødsel og barselstid, og sånn som tida flyr begynner det vel etterhvert på tide å sette seg inn i det å... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, magen er stor nok nå ja! Akkurat så stor at den er litt plagsom, og at rompa noen ganger er litt tung å få ut av sofaen og skoene litt utfordrende å få på! :gjeiper:

Jeg har nesten ikke lest noe om fødsel og barselstid, og sånn som tida flyr begynner det vel etterhvert på tide å sette seg inn i det å... :fnise:

Jeg har ikke lest noe om det jeg heller, har heller ikke skjenket fødselsforeberedene kurs en tanke og det burde vi nok. Begynner liksom å bli litt kort tid igjen nå, snart bare 10 uker. :redd: Skal til jordmor i morgen så får huske å høre med henne om hun vet om noen i nær fremtid.

Og ja rompa er litt tung til tider og skoene en utfordring, foretrekker sko jeg slipper å knyte nå kjenner jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke lest noe om det jeg heller, har heller ikke skjenket fødselsforeberedene kurs en tanke og det burde vi nok. Begynner liksom å bli litt kort tid igjen nå, snart bare 10 uker. :redd: Skal til jordmor i morgen så får huske å høre med henne om hun vet om noen i nær fremtid.

Og ja rompa er litt tung til tider og skoene en utfordring, foretrekker sko jeg slipper å knyte nå kjenner jeg.

Godt jeg ikke er alene!

Du sier noe om det kurset ja! Vi skal jo ha julefeiring/ferie "snart" å.

Jeg burde ha funnet fram høst/vintersko, men har ikke fordi det er "kompliserte" sko! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt jeg ikke er alene!

Du sier noe om det kurset ja! Vi skal jo ha julefeiring/ferie "snart" å.

Jeg burde ha funnet fram høst/vintersko, men har ikke fordi det er "kompliserte" sko! :ler:

Jeg har noen overgangssko som er ganske greie nå heldigvis, men har ønsket meg vintersko uten snøring til bursdagen min så jeg håper jeg får det for å si det sånn. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I morgen skal vi hente en hengevugge gleder meg masse. Har fått den ganske så billig 350,- mot nesten 1000,- som ny. Den blir nok å veksle mellom å henge i stue og soverom tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tida løper av gårde faktisk - nesten litt skummelt å tenke på at det nå faktisk er 12 uker igjen til termin. :hakeslepp: Og nesten verre er det å tenke på at jeg skal bli større enn det jeg er nå. :redd: Magen er allerede i veien som den er. :lol:

Bilde - blogg?? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilde - blogg?? :sjenert:

Ligger ganske nytt bilde i bloggen - du får se på det. Legger ut nytt etter helgen tror jeg.

Åååh den vuggen var jo bare nydelig! Skikkelig flott :rødme:

Nydelig vugge!

Og da kan dere skjønne at jeg ble glad for at Mannen sa ja til at en en slik vugge funket fint for oss. :strix:

------------------------------------------------------------------------

Nok en nesten søvnløs natt på oss, jeg har igjen hostet opp et par lunger flere ganger i natt. Litt slitsomt kan du si. Jeg glefset til Mannen da han prøvde å si at jeg måtte slappe av og puste ordentlig. Da var jeg så sliten og lei at jeg bare glefset: "Jeg PRØVER jo på det da!!!" Han ble skikkelig såret, men jeg tror han skjønte at jeg var sliten. Jeg HATER når han skal gi meg råd om hvordan jeg bør puste når jeg hoster sånn, men vanligvis så glefser jeg ikke sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en nydelig vugge :jepp: Heldig liten tass som får sove i noe så fint.

Sko er noe herk når man har mage. Jeg klampet rundt i støvler på jobben hele vinteren, for jeg orket rett og slett ikke å bytte til innesko. Husker også flere ganger hvor jeg bare sto i gangen og var så annpusten at jeg ikke orket noen ting (bodde på toppen av en bakke i 3. etage), og da kom mannen ut, tok av meg skoene og ledet meg bort til sofaen. Satte veldig pris på det, selv om jeg følte meg litt ubrukelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Problematique

Skjønner at du ble irritert, og det finnes ikke noe verre enn å ligge søvnløs og hoste, så jeg synes den glefsen er unnskyldt, og det forstår nok Mannen også :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er barnestol og vugge hentet. Vi var innom Barnas Hus på CC, men der var det så sinnsykt trangt og en ansatt som var opptatt så vi gikk igjen. Vi må bare finne ut på egenhånd hvilken farge vi skal ha på vognen rett og slett. :fnise:

Var innom Cubus også og handlet litt babytøy, Mannen fikk lov til å velge helt selv. Han valgte en todelt kjøredress i kremfarge med bjørneører på hetten og 2 stk body'er, en hvor det står "Don't Panic I'm organic" og den andre mener jeg det står "Home Grown" på. Og så valge jeg en pysj. Hadde en sms med 30% rabatt på et klesplagg hos Cubus, men telefonen min hadde gått helt tom for batteri da vi kom til Cubus så den fikk jeg ikke brukt i dag. Må bruke den innen 7. november så får se om jeg finner noe i morgen eller på lørdag tenker jeg.

Jeg har også prøvd å sove litt etter at vi kom hjem, men det er jo plent umulib når jeg hoster som jeg gjørt. :sur: Kjennes faktisk ut som om jeg prøver å hoste opp en lunge eller to når jeg hoster som verst. Har fått litt stygge blikk av eldre damer i dag når jeg har hostet og vi har vært i en butikk eller så. :fnise: Men er jo ikke SI dette her så gidder ikke å bry meg.

Skal prøve meg på yoga etterpå, og se om jeg klarer det uten å hoste meg ihjel.

pusilus og Kara W: Jeg gleder meg til vi kommer så langt at den lille skal ligge i den vuggen.

Problematique: Håper og tror nok at han skjønner hvorfor jeg glefset, men som han sier han prøver bare å hjelpe meg. Også liker han ikke at jeg hoster sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

den dressen med ører på hørtes jo kjempefin ut :nigo:

håper hosten din roer seg snar altså.. det er så slitsomt å hoste sånn.

god bedring :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom på at jeg også skulle anbefale fødselskurs for dere begge to. Vi gikk på et privat et, så det var ganske dyrt, men helt klart verdt det. Man får en helt annen opplevelse når jordmor står der og forteller og forklarer, enn ved å bare lese i en bok. Mannen din trenger det nok minst like mye som deg. Har tenkt at det hadde vært fint å ta det en gang til, men det blir nok ikke til at vi bruker penger på det. Om helsestasjonen har noe så er det mulig at jeg/vi går på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg kommet hjem fra yoga'n, det var deilig, men ikke sånn som det pleier pga hosten. Fikk et skikkelig hosteanfall helt i begynnelsen som ga meg en hodepine. :sur: Klarte å holde hosten delvis i sjakk pga halslinser resten av timen da - heldigvis - halslinser og vann.

Skal legge ut bilde av den dressen etterhvert, men ikke i dag - orker ikke mer i dag kjenner jeg. Nå er det sofan som gjelder resten av kvelden.

Vi skal på fødselsforberedende kurs i desember, ble satt opp da vi var på kontroll i dag. 2 timers kveldskurs + at siste gangen på yoga'n også er litt sånn fødselsforberedende hvor Mannen kan være med. Så da får vi to slike "kurs" i løpet av en ukes tid. Tror nok absolutt vi har behov for det.

Snakket litt fødsel på yoga'n i dag og jeg kjenner at jeg ikke er helt klar for alt en fødsel innebærer. Ikke at jeg gruer meg til det, men psykisk er jeg bare ikke der ennå. Er jo lenge til 1.februar. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...