Gjest Skrevet 30. oktober 2009 #781 Del Skrevet 30. oktober 2009 Jeg stemmer for rød sånn magedings! Syns den grønne fargen var litt blass... God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 30. oktober 2009 #782 Del Skrevet 30. oktober 2009 Takk for ein hyggelig ettermiddag! Håpar du kjem deg vel heim. Eg likte både rød og grøn magedings. Eg klarar ikkje bestemma meg, og hadde antagelig endt opp med begge sjølv. Rart at eg egentlig ikkje brukte lenger tid på å bestemma meg for mat i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Problematique Skrevet 30. oktober 2009 #783 Del Skrevet 30. oktober 2009 Sikkert godt å ha bestemt deg ang. vaksinen og bare være over det. Prøv å ikke tenke på det og bekymre deg mer nå Så koselig med middag idag! Hva er planene for resten av helga? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 30. oktober 2009 #784 Del Skrevet 30. oktober 2009 Syes begge magedingsene var fin , hvis jeg måtte ha valgt hadde jeg nok endt opp med rød..... tror jeg Må alltid innom å lese dagens dikt, jeg liker at du starter dagen på den måten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter #785 Del Skrevet 30. oktober 2009 Jeg stemmer for rød sånn magedings! Syns den grønne fargen var litt blass... God helg! Synes grønnfargen var litt for blass jeg også. VI får se hva det blir til. Takk for ein hyggelig ettermiddag! Håpar du kjem deg vel heim. Eg likte både rød og grøn magedings. Eg klarar ikkje bestemma meg, og hadde antagelig endt opp med begge sjølv. Rart at eg egentlig ikkje brukte lenger tid på å bestemma meg for mat i dag. Jeg kom meg vel hjem ja. Takk for en veldig hyggelig ettermiddag, glad du turte å møte meg. Sikkert godt å ha bestemt deg ang. vaksinen og bare være over det. Prøv å ikke tenke på det og bekymre deg mer nå Så koselig med middag idag! Hva er planene for resten av helga? I morgen kommer bestis og vi skal kose oss her hjemme, mens Mannen er på fest med jobben. Og søndag er det rollespill som står for tur, er ikke helt motivert akkurat nå, men det blir sikkert veldig moro. Syes begge magedingsene var fin , hvis jeg måtte ha valgt hadde jeg nok endt opp med rød..... tror jeg Må alltid innom å lese dagens dikt, jeg liker at du starter dagen på den måten Så koselig at du liker måten jeg starter dagen på. Tror nok folk vil reagere om jeg slutter med det. Da har jeg truffet dreia og spist middag med henne - det var veldig koselig. Armen er skikkelig øm der vaksinen ble satt, men ellers har jeg ikke merket noe til andre bivirkninger og godt er det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter #786 Del Skrevet 30. oktober 2009 Dagens fine: Bassengtrening Lur Middag med dreia Armkroken til Mannen Varm sjokolade Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 30. oktober 2009 #787 Del Skrevet 30. oktober 2009 Jeg kom meg vel hjem ja. Takk for en veldig hyggelig ettermiddag, glad du turte å møte meg. Det er eg også veldig glad for. Godt eg ikkje feiga ut likevel. Det er visst veldig få som har meldt om noko særlige bivirkningar av vaksina, anna enn øm arm like etterpå. Håpar det gjeld deg også. Fiiiiin liste i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 30. oktober 2009 #788 Del Skrevet 30. oktober 2009 Så koselig at dere har hatt det hyggelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 30. oktober 2009 #789 Del Skrevet 30. oktober 2009 Vurderer å bestille meg en multitube i ull for å dekke glippen mellom ullundertøy og bukse, men de kommer ikke i sort. og de fargene jeg kan få tak i funker liksom ikke helt synes jeg. MEN så vil jeg jo ikke fryse da, og føler at jeg har behov for en slik. Så da er valget en grønn eller en rød. Hva synes dere???? Rød! De var jo superkjekke. Skulle ønske det fantes da jeg var gravid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 31. oktober 2009 Forfatter #790 Del Skrevet 31. oktober 2009 Kjærlighet Kjærligheten måles ikke etter hvor mange ganger vi rører ved hverandre, men hvor mange ganger vi når hverandre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 31. oktober 2009 Forfatter #791 Del Skrevet 31. oktober 2009 Dagen begynte med leggkrampe før kl 0700 i dag og nå har vi avsluttet frokosten og skal straks ut i butikkene. Leggkrampe er skikkelig vondt bare så det er sagt og er ikke noe som hjelper synes jeg. Våknet også en gang i natt at jeg prøvde å legge meg på den armen hvor vaksinen ble satt i går, men da vekket jeg visstnok Mannen og han sa: "Du skal ikke sove på den siden vennen!" Litt lettere bekymret for at jeg skulle få vondt. Men å sove på den høyre siden var akkurat der og da uaktuelt, så jeg prøvde venstre side - det gikk sånn ca i 5 minutter. Har sovet en del da og føler meg ikke sånn supertrøtt, får vel bare se på dette som forberedelse til hva som kommer i februar vel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 31. oktober 2009 Forfatter #792 Del Skrevet 31. oktober 2009 Da har vi vært i butikken og handlet for helgen, ble ikke store handlingen faktisk. :klø: Vi var også innom Barnas Hus for å høre om de hadde vognen vil ønsker oss inn i den fargen vi vil ha. Det hadde de ikke, og det var problemer med leveringen nå så de ville ikke ta i mot bestillinger. MEN de skulle få den inn før jul og da i alle farger. Det er nesten samme svar vi har fått fra en annen butikk. Så vi har funnet ut at vi bare må slå oss til ro og vente med å kjøpe vognen til nærmere jul. Egentlig helt greit, for vi har jo egentlig ikke noe sted å oppbevare den ennå. Da vi kom hjem flikket Mannen på taket på barnerommet, mens jeg vasket opp og etter det støvsugde og vasket han alle gulvene her. Også har vi ryddet litt, tatt ut alt av papp og papir og pantet alle tomflasker. Deilig å ha ryddig leilighet på en lørdag ettermiddag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 1. november 2009 Forfatter #793 Del Skrevet 1. november 2009 (endret) Jeg gleder meg jeg gleder meg til å møte deg jeg gleder meg til å bli mor jeg gleder meg i spenning og glede på det største underet på jord Jeg drømmer og fantaserer tankene svirrer støtt av og til kommer spørsmålet hva skjer når barnet er født? tror av og til tiden står stille venting kan være no`herk men du er verdt å vente på du livets underverk Endret 1. november 2009 av Nótt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 1. november 2009 Forfatter #794 Del Skrevet 1. november 2009 Lørdagens fine: Venninne besøk Strikking Fajitas til middag Film titting Kjære Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 1. november 2009 Forfatter #795 Del Skrevet 1. november 2009 I dag våknet jeg med en rasp i halsen, eller det kjennes sånn ut i hvertfall. Halsen er skikkelig sår, det gjør vondt å svelge og å prate. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 1. november 2009 #796 Del Skrevet 1. november 2009 I dag våknet jeg med en rasp i halsen, eller det kjennes sånn ut i hvertfall. Halsen er skikkelig sår, det gjør vondt å svelge og å prate. kanskje jeg har smitta deg. hufff. te med masse honning er mitt tips, det leger litt. håper du føler deg bedre snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 1. november 2009 #797 Del Skrevet 1. november 2009 Uff. Kjenner igjen det med halsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 1. november 2009 Forfatter #798 Del Skrevet 1. november 2009 kanskje jeg har smitta deg. hufff. te med masse honning er mitt tips, det leger litt. håper du føler deg bedre snart! Er nok ikke du som har smittet meg, har kjent det ligge og lure en stund nå. Uff. Kjenner igjen det med halsen. Det er ikke noe godt for å si det sånn. Mannen er kjempesøt, han har gitt meg snakkeforbud for at halsen skal bli bra. Og nå har han laget sølvte til meg som jeg skal nyte. Han er så søt og jeg er så glad i han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 1. november 2009 #799 Del Skrevet 1. november 2009 Gode mannen din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 1. november 2009 #800 Del Skrevet 1. november 2009 Gode mannen! Hva er sølvte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg